Mistä saa yli 50€ seteleitä?

rahasampo

Kun pankkiautomaatilta saa vain 20€ ja 50€ seteleitä, niin mistä voisi saada isompia seteleitä, esimerkiksi 100€ tai 200€ seteleitä? Olen lähiaikoina ostamassa tietokonetta, eikä viitsisi raahata liikkeeseen isoa nippua 50€ seteleitä.

21

20710

Äänestä

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruma Jaska

Pankkitiskiltä tietenkin. Mutta kylläpä sinulla on kallis kone mielessä, jos viisikymppisiä tarvitaan paksu nippu. Mikäs siinä on, ettet voi maksaa kortilla?

• Komea Kalle

Ruman Jaskan kanssa samoilla linjoilla. Nykyään on todella vanhanaikaista maksaa käteisellä. Mikäli talous ei pysy kurissa kuin vain käteisellä maksamalla, niin kannattaa jättää ostokset tekemättä kokonaan.

• Pimeää ja kuumaa

Kortti otettu pois maksuhäiriöiden takia, mitäpä muuta. Kotona on pimeästä liiketoiminnasta saatuja viisikymppisiä, mutta niistä haisee amfetamiini jo kauas.

• Käteinen toimii

Vai vanhanaikaista? Itse maksan mieluiten käteisellä kuin kortilla. Lukemattomat kerrat on itselleni käynyt niin, että kun olen ruokakaupassa maksamassa viikonlopun ruokaostoksia kortilla, niin kortinlukia ei yllättäen toimi. Erittäin kiusallinen tilanne, kun pitää jättää ostokset kassalle ja lähtee etsimään automaattia. Nykysin maksan aina käteisellä, koska käteinen toimii aina.

• 1x100+2x200+1x500=xx
        Pimeää ja kuumaa kirjoitti:

Kortti otettu pois maksuhäiriöiden takia, mitäpä muuta. Kotona on pimeästä liiketoiminnasta saatuja viisikymppisiä, mutta niistä haisee amfetamiini jo kauas.

Harrastan ihan huvikseni ja omaksi ilokseni ns.harmaata taloutta, siksi haluan palkkani käteisenä kreikkalaiseen tyyliin.
        (vinkkinä aloittajalle: kaikista pankeista saa jopa 500e seteleitä).
        Aikaisemmin jouduin jonottamaan pankissa saadakseni palkkani tililleni, onneksi nykyisin on myös pano-automaatteja.

• Ruma Jaska
        Käteinen toimii kirjoitti:

Vai vanhanaikaista? Itse maksan mieluiten käteisellä kuin kortilla. Lukemattomat kerrat on itselleni käynyt niin, että kun olen ruokakaupassa maksamassa viikonlopun ruokaostoksia kortilla, niin kortinlukia ei yllättäen toimi. Erittäin kiusallinen tilanne, kun pitää jättää ostokset kassalle ja lähtee etsimään automaattia. Nykysin maksan aina käteisellä, koska käteinen toimii aina.

Käteistä minäkin käytän normaalissa ruokakaupassa, ettei tarvitse etsiä silmälaseja ja näppäillä tunnuksia, mutta siellä pärjääkin hyvin automaatista saatavilla seteleillä. Nosto kerran tai kahdesti kuukaudessa ja automaatti on useimmin käyttämäni kaupan oven vieressä.

Tietokonetta varten en kuitenkaan viitsisi lähteä tekemään paria kolmea erillistä nostoa ja keräämään setelinippua, kun tuollainen isompi kertamaksu hoituu paljon helpommin kortilla. Eri tilanteisiin eri tavat.

• BancaMarketer

Tämän kortin kanssa ei haittaa maksuhäiriöt:

http://bit.ly/IKbpz4

Toimii kuin Visa Electron. Tankkaus onnistuu verkkopankkisiiroin tai jopa PaySafeCardilla, tosin suolaisella palvelumaksulla.
      .....

Seteleitä 100 - 500 saa pankkitiskiltä. Tosin noihin suhtaudutaan epäillen, etenkin 200 & 500, jo 100€ herättää epäilyksiä,

• blgu

Voin myydä 150€ seteleitä sulle 20€ kpl.

• hyvää iltaa

Tuntuu että useammat ihmiset on nykyään jotenkin älyttömän uusavuttomia ihan jokaisessa normaalissa asiassa. Ei tiedetä miten perunat keitetään saati sitten miten uunia tai pesukonetta käytetään...Aloittajakin pähkäilee mistä saisi muutaman satasen setelin kun AUTOmaatista ei saa.. Pitäisiköhän kouluissa olla nykyään kotitalous pakollisena aineena ala-asteesta lähtien..

• Pankki on tietenkin vastaus, mutta tekevätkö sitten jonkun ilmoituksen johonkin kun vaihtaa ison tukon 50€ seteleitä isommaksi. Jos se valonarkaa rahaa on, niin ehkä paremnpi maksaa vain niillä pienemmillä.

• rahnaa

Kurkistappa pussiisi sielähän niitä satasia on, ainakin minulla, isompia en pidä kun monen myyjän vaihtokassa hupenisi siihen, eivätkä ota vastaan, olen pitänyt muutamaa satasta ja viiskymppisiä pussissa n. 10v ajan, jos vaikka sähkökatkos tai muu häiriö korttiliikenteessä, niin milläs maksat jos ei oo muutamaa satasta käteistä.

• Minulta

Mä voin tuoda. Ainakin Itävallasta saa automaatista satasia ja ehkä kakssatasiakin. Paljonko tarttet? Otan vaan 5% vaihtopalkkiota. Olen täällä takaisin ens viikon maanantaina.

• hyvätneuvot.fi

Melkein halvimmalla pääset kun painat itse, tai ostat sopivaa paperia ja teet 500, 200 ja 100 e seteleitä tarpeen mukaan.
      Ei tarvitse kun olla yksi kutakin mallina, tulostustakin voi koittaa.

• xzkb

Laita automaattiin "muu summa" vaikka 300, niin tulee viiskymppisiä.
        Ainakin mulle tule.

• Raha puhuu

Pankista ainakin minä olen hakenut. Huomaathan, että tilin saldo pitää olla yli 100 eur saadaksesi 100 eur rahoja!:-))))

• helppoa kun?

Opettele taikomaan niinkui yks taikamies telkkarissa hän taikoi 5dollarin setelistä
      viiensaan rahan noin vaan kenenkään huomaamatta eikä neuvonut kuinka temppu tehään? Kaiken huipuksi hän rrepi rahan enkä kerro mitä hän senjälkeen sillä teki.

• rahasampo

Täällä suoli24 palstalla saa kyllä TODELLA ASIALLISIA vastauksia. Just joo. No ei edes saa.

• nobo

onnilta saa

• nobonobo

Hyvä nobo, vahvistit juuri, että vaikka kuinka tyhmiä kyselee, niin vielä tyhmempi aina vastaa, vaikka neljän vuoden kuluttua.

• Anonyymi

Seinäjoelta prsman automaatista sai ennen
      Onko

• Anonyymi

Tarvin. Rahaa seteliä nyt haluan ostaa kivaa hyvää t Emma mäkinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      100
      1129
    2. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      50
      932
    3. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      119
      903
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      145
      877
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      70
      677
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      669
    7. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      627
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      33
      594
    9. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      102
      583
    10. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      579
    11. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      47
      568
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      80
      540
    13. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      62
      534
    14. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      509
    15. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      494
    16. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      4
      483
    17. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      45
      473
    18. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      469
    19. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      31
      466
    20. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      42
      460
    Aihe