Kun pankkiautomaatilta saa vain 20€ ja 50€ seteleitä, niin mistä voisi saada isompia seteleitä, esimerkiksi 100€ tai 200€ seteleitä? Olen lähiaikoina ostamassa tietokonetta, eikä viitsisi raahata liikkeeseen isoa nippua 50€ seteleitä.
Mistä saa yli 50€ seteleitä?
21
18598
Vastaukset
- Ruma Jaska
Pankkitiskiltä tietenkin. Mutta kylläpä sinulla on kallis kone mielessä, jos viisikymppisiä tarvitaan paksu nippu. Mikäs siinä on, ettet voi maksaa kortilla?
- Komea Kalle
Ruman Jaskan kanssa samoilla linjoilla. Nykyään on todella vanhanaikaista maksaa käteisellä. Mikäli talous ei pysy kurissa kuin vain käteisellä maksamalla, niin kannattaa jättää ostokset tekemättä kokonaan.
- Pimeää ja kuumaa
Kortti otettu pois maksuhäiriöiden takia, mitäpä muuta. Kotona on pimeästä liiketoiminnasta saatuja viisikymppisiä, mutta niistä haisee amfetamiini jo kauas.
- Käteinen toimii
Vai vanhanaikaista? Itse maksan mieluiten käteisellä kuin kortilla. Lukemattomat kerrat on itselleni käynyt niin, että kun olen ruokakaupassa maksamassa viikonlopun ruokaostoksia kortilla, niin kortinlukia ei yllättäen toimi. Erittäin kiusallinen tilanne, kun pitää jättää ostokset kassalle ja lähtee etsimään automaattia. Nykysin maksan aina käteisellä, koska käteinen toimii aina.
- 1x100+2x200+1x500=xx
Pimeää ja kuumaa kirjoitti:
Kortti otettu pois maksuhäiriöiden takia, mitäpä muuta. Kotona on pimeästä liiketoiminnasta saatuja viisikymppisiä, mutta niistä haisee amfetamiini jo kauas.
Harrastan ihan huvikseni ja omaksi ilokseni ns.harmaata taloutta, siksi haluan palkkani käteisenä kreikkalaiseen tyyliin.
(vinkkinä aloittajalle: kaikista pankeista saa jopa 500e seteleitä).
Aikaisemmin jouduin jonottamaan pankissa saadakseni palkkani tililleni, onneksi nykyisin on myös pano-automaatteja. - Ruma Jaska
Käteinen toimii kirjoitti:
Vai vanhanaikaista? Itse maksan mieluiten käteisellä kuin kortilla. Lukemattomat kerrat on itselleni käynyt niin, että kun olen ruokakaupassa maksamassa viikonlopun ruokaostoksia kortilla, niin kortinlukia ei yllättäen toimi. Erittäin kiusallinen tilanne, kun pitää jättää ostokset kassalle ja lähtee etsimään automaattia. Nykysin maksan aina käteisellä, koska käteinen toimii aina.
Käteistä minäkin käytän normaalissa ruokakaupassa, ettei tarvitse etsiä silmälaseja ja näppäillä tunnuksia, mutta siellä pärjääkin hyvin automaatista saatavilla seteleillä. Nosto kerran tai kahdesti kuukaudessa ja automaatti on useimmin käyttämäni kaupan oven vieressä.
Tietokonetta varten en kuitenkaan viitsisi lähteä tekemään paria kolmea erillistä nostoa ja keräämään setelinippua, kun tuollainen isompi kertamaksu hoituu paljon helpommin kortilla. Eri tilanteisiin eri tavat.
- BancaMarketer
Tämän kortin kanssa ei haittaa maksuhäiriöt:
http://bit.ly/IKbpz4
Toimii kuin Visa Electron. Tankkaus onnistuu verkkopankkisiiroin tai jopa PaySafeCardilla, tosin suolaisella palvelumaksulla.
.....
Seteleitä 100 - 500 saa pankkitiskiltä. Tosin noihin suhtaudutaan epäillen, etenkin 200 & 500, jo 100€ herättää epäilyksiä, - blgu
Voin myydä 150€ seteleitä sulle 20€ kpl.
- hyvää iltaa
Tuntuu että useammat ihmiset on nykyään jotenkin älyttömän uusavuttomia ihan jokaisessa normaalissa asiassa. Ei tiedetä miten perunat keitetään saati sitten miten uunia tai pesukonetta käytetään...Aloittajakin pähkäilee mistä saisi muutaman satasen setelin kun AUTOmaatista ei saa.. Pitäisiköhän kouluissa olla nykyään kotitalous pakollisena aineena ala-asteesta lähtien..
Pankki on tietenkin vastaus, mutta tekevätkö sitten jonkun ilmoituksen johonkin kun vaihtaa ison tukon 50€ seteleitä isommaksi. Jos se valonarkaa rahaa on, niin ehkä paremnpi maksaa vain niillä pienemmillä.
- rahnaa
Kurkistappa pussiisi sielähän niitä satasia on, ainakin minulla, isompia en pidä kun monen myyjän vaihtokassa hupenisi siihen, eivätkä ota vastaan, olen pitänyt muutamaa satasta ja viiskymppisiä pussissa n. 10v ajan, jos vaikka sähkökatkos tai muu häiriö korttiliikenteessä, niin milläs maksat jos ei oo muutamaa satasta käteistä.
- Minulta
Mä voin tuoda. Ainakin Itävallasta saa automaatista satasia ja ehkä kakssatasiakin. Paljonko tarttet? Otan vaan 5% vaihtopalkkiota. Olen täällä takaisin ens viikon maanantaina.
- hyvätneuvot.fi
Melkein halvimmalla pääset kun painat itse, tai ostat sopivaa paperia ja teet 500, 200 ja 100 e seteleitä tarpeen mukaan.
Ei tarvitse kun olla yksi kutakin mallina, tulostustakin voi koittaa.- xzkb
Laita automaattiin "muu summa" vaikka 300, niin tulee viiskymppisiä.
Ainakin mulle tule.
- Raha puhuu
Pankista ainakin minä olen hakenut. Huomaathan, että tilin saldo pitää olla yli 100 eur saadaksesi 100 eur rahoja!:-))))
- helppoa kun?
Opettele taikomaan niinkui yks taikamies telkkarissa hän taikoi 5dollarin setelistä
viiensaan rahan noin vaan kenenkään huomaamatta eikä neuvonut kuinka temppu tehään? Kaiken huipuksi hän rrepi rahan enkä kerro mitä hän senjälkeen sillä teki. - rahasampo
Täällä suoli24 palstalla saa kyllä TODELLA ASIALLISIA vastauksia. Just joo. No ei edes saa.
- nobo
onnilta saa
- nobonobo
Hyvä nobo, vahvistit juuri, että vaikka kuinka tyhmiä kyselee, niin vielä tyhmempi aina vastaa, vaikka neljän vuoden kuluttua.
- Anonyymi
Seinäjoelta prsman automaatista sai ennen
Onko - Anonyymi
Tarvin. Rahaa seteliä nyt haluan ostaa kivaa hyvää t Emma mäkinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46939Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849