suojaksi. ruuttaqmopoplutoona saa rinnalleen lakaisukone armadan. lakaisukone armada on alisteinen ruuttamopoplutoonalle. lakaisukone armada suojelee timoa ja aina kun timo on joko kotona taikka pubissa niin tiellä on seitsemän lakaisukonetta valmiudessa. ruuttamopoplutoona keskittyy tästä eteenpäin homosaaren ja soinitoimiston suojelemiseen
persut perustaa uuden motorisoidun joukko-osaston isä timon
7
72
Vastaukset
- koskeeko suomen
intin käskyt lakaisukonearmadaa
- homosaareen johtaval
tiellä on nähty lukuisia lakaisukoneita
- satasen akka
Lakaistaanko kurjalisto ojaan eliittipersujen tieltä? Ai hyvänen aika!
- Kenttä toteaa
Isä Timon lyllertäessä kotiin kopsuillasta voi siinä lirvahtaa jytky tai muutama. Seitsemän lakaisukonetta valmiudessa ei ole varsinaisesti liioittelua.
- mikä mahtaa
Kenttä toteaa kirjoitti:
Isä Timon lyllertäessä kotiin kopsuillasta voi siinä lirvahtaa jytky tai muutama. Seitsemän lakaisukonetta valmiudessa ei ole varsinaisesti liioittelua.
olla lakaisukone kuskien kunto
- Anonyymi
mikä mahtaa kirjoitti:
olla lakaisukone kuskien kunto
Montako lakaisukonetta tarvitaan persujen jälkien siivoamiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako lakaisukonetta tarvitaan persujen jälkien siivoamiseen?
En tiedä, mutta montako demaria jäte-auto vetää kitaansa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 868109
- 896198
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344691- 363224
- 483216
- 432763
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo552402