Luukas

kfakfjfh

Lucas luukkonen riehuu

10

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapani kalevi

      Tunteeko kukaan lucas luukkosta. asuu luumäen metsikössä. sytyttelee kynttilöitä öisin..

      • Pekka kalevi

        Minä tiedän hänet. Olin kotona juomassa teetä ja söin pakasteesta ottamiani pullan pieruja ja sitten kuulin lucaksen sanovan skörböösiömaggara


    • Erkki.kalevi

      Minä en ole kuullut kyseisestä lucas pojasta? ystäväni juhani väittä ettei lucas sytytä kynttilöyitaä anteeksfi tähdä humanala

    • Juhani kalevi

      Se ei kuules ole ollut lucaksen poikane. Jumalauta ku minä nään sinut viellä minä lyön sinua niin kovasti että juokset mammas luokse juomaan maitoa jossa on hammastahnaa,voita,kylpyamme,hevonen,auto ja lintu... Muista tämä ERKKI!!!

      • ,,,......,----.....

        Taavetitn terveyskeskuksessa on mielenterveys hoitaja,, kannattaa mennä juttelemaan sinne,on joitakin ongelmia sulla ja ehkä muutamalla muullakin,,lääkkeet kun löytyvät niin harhat vähenevät,,ja sitä juomistakin kannattaa katsoa,,onko se ehkä karanut käsistä?


    • pekka4

      Noh noh. tollaista käytöstä. lucas on nytten saatu kotia ja on ihmeissään että ihmiset luulivat hänen olleen metsässä ja vielä sytyttämässä kynttilöitä. eihän meidän lucas ole kuin 65 vuotta. mitä sinä Juhani riehut siellä?

    • Kaali

      Ole sinä hiljaa pekka ku et mistää mittää kummiskaa tiiä...

    • teinipoika6969

      helevetti. älä yhtää ala mulle. mä asun luuhuudeil. ja teen luumäel sulle luutaavetin. vaikka naapuri luolassa asutkin. juo kaljaa ja tamponi pois perseestä

    • LUUjuhani666

      Missähän lucas pyörii nykyisin? luulette LUUlevanne että luukas soittaa viulua? Vitun pöljät, onkos birgitta tyttöni missä, kuulemma sen kaajon satulaa haistelemassa vitun luu

    • H.Uolestunut

      Näitä lukiessa tulee taas mieleen tuo Taavetin pohjaveden mahdollinen saastuminen. Pitäisikö ELY- keskuksen tutkia asiaa ja ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2710
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2001
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      274
      1059
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      969
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    Aihe