Luukas

kfakfjfh

Lucas luukkonen riehuu

10

330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tapani kalevi

Tunteeko kukaan lucas luukkosta. asuu luumäen metsikössä. sytyttelee kynttilöitä öisin..

• Pekka kalevi

Minä tiedän hänet. Olin kotona juomassa teetä ja söin pakasteesta ottamiani pullan pieruja ja sitten kuulin lucaksen sanovan skörböösiömaggara

• Erkki.kalevi

Minä en ole kuullut kyseisestä lucas pojasta? ystäväni juhani väittä ettei lucas sytytä kynttilöyitaä anteeksfi tähdä humanala

• Juhani kalevi

Se ei kuules ole ollut lucaksen poikane. Jumalauta ku minä nään sinut viellä minä lyön sinua niin kovasti että juokset mammas luokse juomaan maitoa jossa on hammastahnaa,voita,kylpyamme,hevonen,auto ja lintu... Muista tämä ERKKI!!!

• ,,,......,----.....

Taavetitn terveyskeskuksessa on mielenterveys hoitaja,, kannattaa mennä juttelemaan sinne,on joitakin ongelmia sulla ja ehkä muutamalla muullakin,,lääkkeet kun löytyvät niin harhat vähenevät,,ja sitä juomistakin kannattaa katsoa,,onko se ehkä karanut käsistä?

• pekka4

Noh noh. tollaista käytöstä. lucas on nytten saatu kotia ja on ihmeissään että ihmiset luulivat hänen olleen metsässä ja vielä sytyttämässä kynttilöitä. eihän meidän lucas ole kuin 65 vuotta. mitä sinä Juhani riehut siellä?

• Kaali

Ole sinä hiljaa pekka ku et mistää mittää kummiskaa tiiä...

• teinipoika6969

helevetti. älä yhtää ala mulle. mä asun luuhuudeil. ja teen luumäel sulle luutaavetin. vaikka naapuri luolassa asutkin. juo kaljaa ja tamponi pois perseestä

• LUUjuhani666

Missähän lucas pyörii nykyisin? luulette LUUlevanne että luukas soittaa viulua? Vitun pöljät, onkos birgitta tyttöni missä, kuulemma sen kaajon satulaa haistelemassa vitun luu

• H.Uolestunut

Näitä lukiessa tulee taas mieleen tuo Taavetin pohjaveden mahdollinen saastuminen. Pitäisikö ELY- keskuksen tutkia asiaa ja ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2169
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1370
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1308
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1038
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      914
    9. 122
      797
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe