Lucas luukkonen riehuu
Luukas
10
306
Vastaukset
- tapani kalevi
Tunteeko kukaan lucas luukkosta. asuu luumäen metsikössä. sytyttelee kynttilöitä öisin..
- Pekka kalevi
Minä tiedän hänet. Olin kotona juomassa teetä ja söin pakasteesta ottamiani pullan pieruja ja sitten kuulin lucaksen sanovan skörböösiömaggara
- Erkki.kalevi
Minä en ole kuullut kyseisestä lucas pojasta? ystäväni juhani väittä ettei lucas sytytä kynttilöyitaä anteeksfi tähdä humanala
- Juhani kalevi
Se ei kuules ole ollut lucaksen poikane. Jumalauta ku minä nään sinut viellä minä lyön sinua niin kovasti että juokset mammas luokse juomaan maitoa jossa on hammastahnaa,voita,kylpyamme,hevonen,auto ja lintu... Muista tämä ERKKI!!!
- ,,,......,----.....
Taavetitn terveyskeskuksessa on mielenterveys hoitaja,, kannattaa mennä juttelemaan sinne,on joitakin ongelmia sulla ja ehkä muutamalla muullakin,,lääkkeet kun löytyvät niin harhat vähenevät,,ja sitä juomistakin kannattaa katsoa,,onko se ehkä karanut käsistä?
- pekka4
Noh noh. tollaista käytöstä. lucas on nytten saatu kotia ja on ihmeissään että ihmiset luulivat hänen olleen metsässä ja vielä sytyttämässä kynttilöitä. eihän meidän lucas ole kuin 65 vuotta. mitä sinä Juhani riehut siellä?
- Kaali
Ole sinä hiljaa pekka ku et mistää mittää kummiskaa tiiä...
- teinipoika6969
helevetti. älä yhtää ala mulle. mä asun luuhuudeil. ja teen luumäel sulle luutaavetin. vaikka naapuri luolassa asutkin. juo kaljaa ja tamponi pois perseestä
- LUUjuhani666
Missähän lucas pyörii nykyisin? luulette LUUlevanne että luukas soittaa viulua? Vitun pöljät, onkos birgitta tyttöni missä, kuulemma sen kaajon satulaa haistelemassa vitun luu
- H.Uolestunut
Näitä lukiessa tulee taas mieleen tuo Taavetin pohjaveden mahdollinen saastuminen. Pitäisikö ELY- keskuksen tutkia asiaa ja ryhtyä tarvittaviin toimenpiteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33626Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872012Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50826- 47754
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184708Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35692- 35640
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127638