Parin päivän päästä on lähtö Gdanskiin. En löydä mistään tietoa, kummasta terminaalista lento lähtee (lennot on poikkeuksellisesti Hesasta Turun sijasta heinäkuun).
Kummasta terminaalista Wizzair lähtee Helsinki-Vantaalla?
6
310
Vastaukset
- tiatoo
Moro
Ehdotan kysymään lentoyhtiöltä tai lentoasemalta. Tämä ei ole 112.
Kannattaa käydä vesibussilla paikassa nimeltä Hel joka on Gdanskin lahden länsireunassa pitkän niemen kärjessä. Hienoa hiekkarantaa. Toinen käymisen arvoinen paikka on Malborg, saksalaisen ritarikunnan muinainen pääpaikka. Euroopan suurin tiilestä tehty linnoituskokonaisuus. Junalla pääsee kätevästi, kävelymatkaa asemalta joku sata metriä.- Helppiä
Kiitti, tiatoo tuli. Hel-niemimaata olin ajatellutkin, menee näimmä water-tram. Malborg mainitaan monessa kohtaa. Joutuu istumaan pari tuntia junassa, mutta kiva tietää, että kannattaa.
- Malbork
Helppiä kirjoitti:
Kiitti, tiatoo tuli. Hel-niemimaata olin ajatellutkin, menee näimmä water-tram. Malborg mainitaan monessa kohtaa. Joutuu istumaan pari tuntia junassa, mutta kiva tietää, että kannattaa.
Se on kyllä Malbork.
- kato ite
YLE teksti-tv: terminaali 2
- mitäh?
Wizz ei lennä Helsingistä, ei mikään halpisyhtiö-
kait sulla on lentolippu?- Wizz!
Lentää kylläkin, olisit voinut tarkistaa sen itse (www.wizzair.com) ennen kirjoitusta. Noh, 20.7. jälkeen se toki palaa Turun kentälle k.o. paikan kiitoradan kunnostuksen jälkeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473658Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672584
- 422424
- 131814