Helvetin tuli koittaa!

Teotwawki

Eräs tälläkin palstalla ennen vaikuttanut kaverini raportoi facessa tänään, että siellä on saavutettu huimat plus 27 celciusta. Huimaa ja siihen ei voinut muuta sanoa kuin: Jummalavita, kyllä siellä Pohjanmaalla eletään kuin helvetissä! Siitä saatte vähän esimakua siitä, millaista siellä on! Uskokaa jumalaan tai helvetintuli teidät polttaa!

30

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä taas kärsin perjantaina huimat 100astetta puolen tunnin aikana kun kärsin maallisessa helve.tissä nimeltä sauna. jälkikäteen kyllä hyvä fiilis. :D

• Sauna on saatanasta! Älä mene saunaan enää satan. Kyllä sinut piru perii muutenkin.:-D

• Tuokaa te pojat pihvit, niin minä tuon makkarat!

• iaurwen kirjoitti:

Tuokaa te pojat pihvit, niin minä tuon makkarat!

Jep baby, me kyllä järkkäämme sinulle tilaisuuden tehdä parannus! Makkarat ja pihvit kiukaalle, me kyllä paistamme ne ja sinä kärvennyt samassa liemessä.:-D

• Teotwawki kirjoitti:

Jep baby, me kyllä järkkäämme sinulle tilaisuuden tehdä parannus! Makkarat ja pihvit kiukaalle, me kyllä paistamme ne ja sinä kärvennyt samassa liemessä.:-D

Ja kun saamme Tarkastaja X:n, Whitewashin ja muut vanhan liiton ateistit joukkoomme, ovat hiilet jo lämmenneet tarpeeksi! :-D

• Teotwawki kirjoitti:

:D Kyllä teen parannuksen ja lupaan olla kiltti, ja jos en ole, niin kai teidän täytyy sitten ihan vähän antaa piiskaakin :D

• iaurwen kirjoitti:

:D Kyllä teen parannuksen ja lupaan olla kiltti, ja jos en ole, niin kai teidän täytyy sitten ihan vähän antaa piiskaakin :D

Vähän piiskaa on aika laimea ilmaisu sille, mitä tulevan pitää! :-D Usko JUMALAAN tai minä olen pahoillani! :-D

• Teotwawki kirjoitti:

Vähän piiskaa on aika laimea ilmaisu sille, mitä tulevan pitää! :-D Usko JUMALAAN tai minä olen pahoillani! :-D

Sepä juuri onkin kristinuskon ydin: Uskot, tai itket ja uskot :D

• iaurwen kirjoitti:

Sepä juuri onkin kristinuskon ydin: Uskot, tai itket ja uskot :D

No nyt alkaa kuullostaa kunnon tytöltä tuo.:-D Saat anteeksi, jos vain kadut ja muistat, että pedofiiksikin minua on täällä syytetty! Se tosin poistettiin, mutta muistanet, että olen sinua aika paljon vanhempi.:-D

• Teotwawki kirjoitti:

No nyt alkaa kuullostaa kunnon tytöltä tuo.:-D Saat anteeksi, jos vain kadut ja muistat, että pedofiiksikin minua on täällä syytetty! Se tosin poistettiin, mutta muistanet, että olen sinua aika paljon vanhempi.:-D

No kyllähän minäkin olen jo aika mummelo! :D

• iaurwen kirjoitti:

No kyllähän minäkin olen jo aika mummelo! :D

Ai meinaat, että mua ei oikein sitten voi pedofiiliksi syytellä? :-D

• pitkät löylyt edessä
        Teotwawki kirjoitti:

Sauna on saatanasta! Älä mene saunaan enää satan. Kyllä sinut piru perii muutenkin.:-D

Sauna on ihan hyvää treenausta tulevia ikuisia koitoksia ajatellen. Vihtahousustakin puhutaan, mutta liekö helve-tissä vihtoja ja löylykauhaa.

• Teotwawki kirjoitti:

Ja kun saamme Tarkastaja X:n, Whitewashin ja muut vanhan liiton ateistit joukkoomme, ovat hiilet jo lämmenneet tarpeeksi! :-D

Tarkastaja ilmoittautuu helv.etillisiin grillausbileisiin. Tuon kahvia, se on ihan kamalaa, sopii teemaan.

• pitkät löylyt edessä kirjoitti:

Sauna on ihan hyvää treenausta tulevia ikuisia koitoksia ajatellen. Vihtahousustakin puhutaan, mutta liekö helve-tissä vihtoja ja löylykauhaa.

Nääh... EUn virkamiehet ovat kuulemma rajoittaneet hel.vetin maksimilämmöksi 60astetta ja siellä voi pitää helletaukoja samalla tavalla kuin töissä. ilmaiseksi juomaksi olutta ja siideriä.

• Tarkastaja.X kirjoitti:

Tarkastaja ilmoittautuu helv.etillisiin grillausbileisiin. Tuon kahvia, se on ihan kamalaa, sopii teemaan.

Niin sitä pitää, täällä pitkästä aikaa ja kahvikin kyllä maistuisi.:-D

• Hahaa.. Mutta eikö me Teo luvattu joskus notta me ollahan hämmentämässä sitä tulista laavapataa. Sen luulisi jo säikäyttävän paatuneimmankin ateistin. :D

• Ahaaa... SITÄ siis tarkoittaa "pata-ateisti"!

• LAAVAPATAA? Hirveetä, kyllä me sitä hämmennämme, mutta samalla muistamme, mitä Rowan Atkinson sanoi: The jewrys where right, sory the christians.:-D

• Muista weccu, että sinä olet syyllinen tähän aloitukseen! :-D TEE PARANNUS HETI!

• Teotwawki kirjoitti:

Muista weccu, että sinä olet syyllinen tähän aloitukseen! :-D TEE PARANNUS HETI!

No parannellaan parannellaan. Sä et usko minkälaases synnis oon rypeny koko viikonlopun ja huomenna pitääs selvitä töihin. :D

• weccu kirjoitti:

No parannellaan parannellaan. Sä et usko minkälaases synnis oon rypeny koko viikonlopun ja huomenna pitääs selvitä töihin. :D

Mulla alkaa duunit vasta viikon kuluttua. että hyvää yötä vain sinne Kossuun.:-D

• hiukan aikaa vielä

Helvetti on lähellämme: "Viiden miljardin vuoden kuluttua vety loppuu Auringon keskustasta, ja se alkaa hitaasti laajentua ja muuttua punaiseksi. Vähitellen Auringosta tulee punainen jättiläinen, joka nielaisee sisemmät planeetat Merkuriuksen ja Venuksen." (Wikipedia)

Täällä on silloin kuumat oltavat.

• Noin se menee, mutta sitä ennen kannattaa tehdä syntiä mahdollisimman paljon, siihen on vielä aikaa.:-D

• CarmaGeddon
        Teotwawki kirjoitti:

Noin se menee, mutta sitä ennen kannattaa tehdä syntiä mahdollisimman paljon, siihen on vielä aikaa.:-D

Eipäs kun Pruse Villis ja Xuck Norris - yhdessä potkimaan Aurinko lättyyn ja paluumatkalla vielä vetää tämän sallineen Jumalan kaavun sen pään ylitse. Jumalaa alkaa jo vituttaa tuleva, kun Hän näkee sen ennalta - eikä voi estää koska Norris on Jumalaa kovempi veikko!

• M@k3

Helvetti jäätyy sinä päivänä kun suomi voittaa euroviisut.

• Suomihan on voittanut euroviisut ja ylivoimaisella biisillä vielä. Kuka muistaa Lordin?

• Teotwawki kirjoitti:

Suomihan on voittanut euroviisut ja ylivoimaisella biisillä vielä. Kuka muistaa Lordin?

Minä muista!!!

• satan kirjoitti:

Minä muista!!!

Venäläiset olivat muuten lordille aika katkeria siitä voitosta, heillä oli niin paljon rahaa sidottuna omaan naisartistiinsa että kostivat sen melko heti, järjestivät Lordille ovelan ansan.

Lordilla oli keikka venäjällä ja järjestäjä kielsi Lordin soittamasta livenä jostain hölmöstä syystä ja pakotti käyttämään tausta cd-levyä johonka Lordi oli soittanut livenä aikaisemmin.

sitten keikalla venäjällä "yllättäen" mukamas levy rupesi hyppimään.

mukamas mukamas prkl!!!

https://www.youtube.com/watch?v=hiCdGmtjWMM

nolo tilanne alkaa 1:50

keikka loppui siihen.

• viisaus.

Kysymys kristitylle:

Tiedätkö mitä tapahtuu Andromedan Almach-tähteä kolmantena kiertävän planeetan pohjoisnavalla tällä hetkellä???

Etkö?? No miten vot ymmärtää voimaa, joka sen on luonut???
      Miten voit käsittää ikuisuutta, jonka ajan tämä voima on ollut olemassa, miten se on kokenut jne. (miten sitten ajatteletkin, jumalaksi varmaan kuitenkin kutsut) ikuisuuden??

Etkö voi??? No miten sitten voit tuomita jonkun ikuiseen kärsimykseen (helvettiin), kun et edes tiedä mitä ikuisuus tarkoittaa???

Sinulle se on vain sana. Sana jota käytät herkästi, mutta jonka todellisesta merkityksestä sinulla ei ole mitään hajua. Kuten ei kenelläkään muullakaan ihmisellä.

Miten siis voit tuomita, kun et edes tiedä mihin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      233
      2162
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1808
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1426
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1215
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1058
    6. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      60
      1054
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      990
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      984
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      834
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      832
    Aihe