Squirting

Orjatyttö

Ei suoraan liity orgasmiin, mutta...

Aloin ejakuloimaan muutama kuukausi sitten. Aluksi se oli ihan mielettömän hauskaa ja jännää. Nyt siitä on tullut lähinnä rasite. Peitot, lakanat, petari ja patjat märkinä ja haisee. Koko ajan saa pyykätä :D.

Ejakuloiminen itsessään tuntuu hyvältä. Pilluvpaisuu ja supistelee niin, ettei penis meinaa mahtua sisään. Myös itse ruikkaus tuntuu kivalta. Varma ruikkaus tulee lähetyssaarnaajassa, jossa olen nostanut jalat ylös ja koukkuun.

Kerro omasta squirting kokemuksesta.

33

11245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SquirtLady

Mulla tulee aika satavarmasti, kun ratsastan päällä. Joskus myös, jos istutaan sylikkäin kasvotusten. Sormetuksesta myös.

• Orjatyttö

Mä olen huomannut, että märkänä neste ei pahemmin haise millekkään, mutta kuivana kyllä. Oletko sinä huomannut?

• SquirtLady

lie varmaan yksilöllistä. Sehän on hiukan makeahkoa niin tuoksultaan kuin maultaan, ainakin heti tuoreeltaan. En ole ajatellut, miten käy kuivana, kun yleensä pestään pois viimeistään aamulla. Samahan se on, jos lakanoille menee, niin vaihtoon vaan.

• Wau.. tuollaisen kun löytäisi...

• Orjatyttö

Tuoreeltaan ei haise. Kuivan kyllä. Kyllä mullakin menee lakanat heti vaihtoon. Petari on ongelmallinen kun nestettä on imeytynyt vaahtomuoviin saakka :D. Edes Ikean vedenpitävät lakanat ei toimi. Nyt oon alkanu käyttää kroonareita...todella eroottista :D.

• Squirttausta?

Ihmettelen omia viimeaikaisia kokemuksiani, en tiedä onko squirttaamista vai jotain muuta.
      Ensimmäiset kokemukset asiasta olivat teininä, tajunnan vievän hyvän suuseksin seurauksena tai aikana. Uusimmat kokemukset nyt puolen vuoden aikana, samanlaisissa tilanteissa, parisenkymmentä vuotta myöhemmin..
      Tuntuu selkeästi -siinä tajunnan rajamailla- kuinka "lirahtaa", hiukan tuntuu kuin pissattaisi, mutta ei kuitenkaan. Hämmentävää.
      Onko se jonkinlaista squirttausta, vai jokin muu "kiimanestettä" tuottava rauhanen, joka aktivoituu?

• Orjatyttö

On se squirttausta. Ennen sitä tulee pissahädän tunne. yhdynnässä ainakin tuntuu kuinka pillu paisuu, elää omaa elämää, saattaa jopa blogata peniksen ulos krampeiltansa :D...sitten lorahtaa.

• kanki seisoo kun luen näitä

• Orjatyttö

No niinpä tietysti :D

• KANKI
        Orjatyttö kirjoitti:

No niinpä tietysti :D

HALUUTKO MUN ORAJAKSI

• mehut suuhun

Tuo on lahja! Älkää missään nimessä valittako siitä!

• supersguirt girl

No voi vittu mitä kusetusta

• Rouva x

Täällä myös nainen joka osaa tuon taidon. Välillä todella rasittavaa, kun kaikki paikat litimärkänä. Saatan masturboidessa laueta todella monta kertaa ja melkein joka orkun yhteydessä nesteet lentää ;) muutaman kerran jälkeen tuntuu siltä, että jalat ei kanna. Ihana tunne :)

• kiesus

Ihan vain kaikille tiedoksi, että squirting ja naisen ejakulaatio ovat kaksi aivan eri asiaa. Squirtingissa on aina mukana hiukan ureaa, koska neste tulee naisen virtsarakosta ja siksi se myös hiukan haiskahtaa. Naisen ejakulaatio on taas puhtaasti kotoisin naisen eturauhasesta ja kyseinen neste on tyystin hajutonta.

• SquirtLady

jaa-a, aina sitä vanhakin viisastuu. Oon aivan luullut kyllä että squirt on just tuo ejakulaatio. Mutta siinä tapauksessa itselle sattui väärä nimimerkki, jos squirtissa pissaa pitää olla mukana. ja että se tulisi virtsarakosta.
        Muuta en osaa sanoa taas viriilin viikonlopun jälkeen, kuin että ei kyllä pissaa ole, sillä pian rakastelun jälkeen tulee kova vessahätä, ja on pakko mennä pissalle. Toisaalta taas kiihotustulassa ei kertakaikkiaan saa pissattua vaikka kuinka yrittäisi. Ei onnistu. mutta jotain nestettä kuitenkin lentää.

• kiesus

Täytyy myöntää, että minäkin luulin, että kyse on aina yhdestä ja samasta asiasta.
      Ja tätä mieltä olivat tutkijatkin aikoinaan, mutta tiede kehittyy. Uudet tutkimukset ovat osoittaneet, että ns. squirting on tosiaan eri juttu kuin ejakulaatio.

Ejakuloitu neste on maitomaista ja paksumpaa. Squirtingissa neste on vetisempää ja kirkasta tai hiukan kellertävää. Kumpikin nesteistä sisältää hiukan ureaa, mutta virtsaamisesta kummassakaan tapauksessa ei siis ole kyse!!!

• SquirtLady

varmaan totta, sillä on joskus pissaleikkejä yritetty, mutta mä en ainakaan kertakaikkiaan saa pissattua kiihotustilassa. Ei käsittääkseni miehetkään voi seisovalla kalulla kusta? Elikkäs itsellä ainakin pissaaminen ja rakastelu on niin eri maailmasta, että molemmille on oma aikansa ja toimituksensa. Mutta tuo ejakulaationeste ei tosiaan haise tai maistu pissalle. On tosiaan sellaista kirkasta, liukasta hajutonta ja yleensä hiukan makeahkoa. mutta näissä varmaan on yksilöllisiä eroja niinkuin naisissakin.

• kiesus

Pissaaminen ei onnistu naisella kiihottuneessa tilassa siksi, että kiihottumisen aikana naisen emättimen pohjukan laajentuminen estää virtsaamisen.

Miehen erektio vastaavasti estää pissaamisen, jotta siemennesteeseen ei sekoitu virtsaa. Mikäli penis on puoliveltossa tilassa, niin silloin virtsaaminen voi onnistua, kun oikein yrittämällä yrittää.

Mutta kyllä se ejakulointi tai squirting aina pissaleikit voittaa. Sitä paitsi et ikinä pysty virtsaamaan sillä voimakkuudella kuin voimakkaassa squirtingissa tapahtuu. Suosittelen siksi rakastelua pesuhuoneessa. Voi makkarin sänky ja tapetit mennä muuten uuten uskoon.

• kiesus

SquirtLadylle vielä tiedoksi, että fiksuna naisena sinä kuitenkin ihmettelet, että miten on mahdollista, että squirting on peräisin naisen virtsarakosta, mutta virtsaaminen kiihottuneena on kuitenkin mahdotonta.

En todellakaan tiedä. Joten sinun innoittamana kysyn asiaa alan tutkijoita. Ehkä opin itsekin jälleen jotain uutta.

Hekumallista seksielämää!

• rqrqwr

Kyllä kuseminen ainakin miehellä onnistuu, vaikka olisi täysi seisokki

• kiesus

SquirtLadylle edelleen tiedoksi, että kysely asiasta on lähetetty italialaiselle professorille, jonka mukaan ejakulaatio ja squirting ovat kaksi eri asiaa. Kerron vastauksen sen saadessani.

• SquirtLady

Hieno homma ja kiitti. Kyllä nämä asiat on edelleen ihmetyksen aihe kun miettii sitäkin, että mistä ihmeestä sitä ainetta riittää, kun edelleen kiistellään g-pisteen tai -alueen olemassaolosta. Itse en onnistu ainakaan saamaan roiskauksia aikaan itsetyydytyksessä vaan tarviin rennon rakastelun kullan kanssa. Vain täysin nollatuilla aivoilla onnistuu. Ja tuo kylppäri on kyllä ehdoton paikka siellä ei haittaa vaikka paikat kastuu. Ja jotenkin esim seisten tai muuten pystymmässä asennossa itsellä nesteet lentää vieläkin varmemmin.
      Latekx-lakana on myös aika hauska kokeilla.

• kiesus

G-pisteen anatomia on vihdoin selvitetty. Eli moinen anatominen alue on todellakin olemassa!! Itsekin olin tässä suhteessa aikoinaan väärässä.

G-piste löytyy pääsääntöisesti 4,5 senttiä emättimen suuaukolta keskilinja vasemmalta puolelta. Aluetta pitää kuitenkin painaa rutkasti, koska se on hyvin pieni ja syvällä kudoksessa. Alue kuitenkin turpoaa moninkertaiseksi kiihottumisen aikana. Anatomisten kuvien perusteella G-piste muistuttaa väriltään viinirypälettä ja on olemukseltaan terttumainen.

• SquirtLady

keskilinjan vasemmalta puolelta.... siis pimskan omistajan vasemmalta vai sen henkilön vasemmalta, joka sormensa sinne työntää? Toki silloin on yhteinen tuo vsen puoli, jos sormettaja on pimskan omistajan selän takana... mutta mitä tuo sijainnin täsmennys siis tarkoittaa?

• kiesus

Kun nyt makaat selälläsi ja kumppanisi laittaa sormet sisääsi, niin G-piste on pääsääntöisesti hänen vasemmalla puolella. Mikäli hän siis on sinun haarovälissä.

Paltia rallaa 10:llä prosenttilla naisista G-piste on oikealla puolella, mutta kellään se ei sijaitse keskellä emätintä!!!!

G-pisteen etäisyys on aina tuo noin 4,5 senttiä emättimen suuaukolta. Lyhyempi räplääminen kohdistuu klitoriksen varteen, joka saa toki myös fiboja aikaiseksi.

• SquirtLady

no sepä selittääkin sen, miksi saan pikavauhtia kun ratsastan. Siinähän etsin itse ne herkkukohdat ja voin stimuloida niitä mieleni mukaan.

• silti nautin

Multakin näyttäis parhaiten lentävän päällä ollessa. Makaan ihan miehessä kiinni pää hänen rinnallaan ja sitten kun tulee sellanen fiilis, työnnän persettä kohti kattoa.. ruiks ruiks ruiks. Tää nyt on sellainen mies muutenkin, että se on aina tykännyt musta erityisesti päällä, niin ehkä meininki on juuri sopivan kiimainen ja kohdallaan. Squirttaaminen on mulle aika uutta, niin en tiedä vielä varmaan miten se parhaiten kullilla irtoaa.
        G-pisteen paikasta puhuminen keskilinjan suhteen kuulostaa oudolta? Kun laitan itse sormet sisääni, niin siellä tuntuu kiihottuneena se valtavan kokoinen pallero, niin kyllä se mun mielestä ihan keskellä on? Oli missä oli, ainakin se toimii.

• Aikalais todistus

Olin naisen ejakuloivan laisen kassa suhteessa. Jo eka tapaamisella baarinjälkeen oli kaikkialla nestettä (patja lattialla).

Oli niin mahtavaa toimintaa, että suhde jatkui monta vuotta, vaikka ei ihan sopivia toisille muulatavoin oltukkaan.

Siis neste ei haise yhtään, paitsi pimpistä nyt vähän tulee. Tuli helposti ja monta kertaa yhdynnässä, jotka ajoittain olivat tuntikausia kestäviä.

Seurustelin sittemmin naisen kanssa joka sai helposti kuivia orgasmeja yhdynnässä ja halusi minun tulevan sen jälkeen. Jouduin vartin kestäviin yhdyntöihin ja pusertamaan väkisin orgasmin itselleni.

Osaan toki hommani tavalla kuin toisellakin, mutta ei se litra tolkulla nestettä sängyllä mitään haittaa, sitä tottuu nukkumaan märässäkin.

Tosin nainen tunsi siitä häpeää, varsinkin yhdenillan suhteissa, jos sattui niissä saamaan.

On siis totta tämä ruiskiminen, se mistä neste tulee, en tiedä, mutta ei se voi pelkkää virtsaa olla, koska olisi pitänyt patjojen muuttua aika pahalta haiseviksi.

• Aikalais todistus

Niin ja paine ero virtsaamisella ja ejakuloinnilla on sama kuin sylkemisellä ja aivastuksella. Nestemäärät ensimmäisessä ovat lähes samoja, noin arviolta heitettynä.

• Orjatyttö

Mä olen lukenut että se tulee jostain rauhasesta, joko suoraan virtsaputken vierestä tai sitten rauhanen laskee nesteen virtsaputken kautta ulos. Riippuu kuulema naisen henk. Kohtasesta anatomiasta. Tiedä sit.

Sillon kun aloitin tän ketjun, ruikkasin vain lähetyssaarnaajassa. Nyt myös takaa päin pantaessa ja suuseksi/sormetuksesta.

Välillä se ei haise miltään ja välillä haisee. Oon miettiny että vaikuttaakohan siihen veden juonti. Kun juo paljon vettä, ei haise ja jos juo vähän, haisee?

Myös multa tulee aina seksin jälkeen iso pissa vaikka olis paljon ruikkinu.

• jihuu89
        Orjatyttö kirjoitti:

Mä olen lukenut että se tulee jostain rauhasesta, joko suoraan virtsaputken vierestä tai sitten rauhanen laskee nesteen virtsaputken kautta ulos. Riippuu kuulema naisen henk. Kohtasesta anatomiasta. Tiedä sit.

Sillon kun aloitin tän ketjun, ruikkasin vain lähetyssaarnaajassa. Nyt myös takaa päin pantaessa ja suuseksi/sormetuksesta.

Välillä se ei haise miltään ja välillä haisee. Oon miettiny että vaikuttaakohan siihen veden juonti. Kun juo paljon vettä, ei haise ja jos juo vähän, haisee?

Myös multa tulee aina seksin jälkeen iso pissa vaikka olis paljon ruikkinu.

Anna sun facebook!

• Paskaaa

SEDÄT KESKUSTELEE. ON TUTKITTU JUTTU ETTÄ SQUIRTTAAMINEN ON LEGENDAA. Kehossa ei ole mitään paikkaa, johon neste mahtuisi. Kyse on kusemisesta.

• luonnonoikku?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3195
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1152
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1075
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1022
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    7. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      45
      867
    8. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      857
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      831
    Aihe