KORKEASAARI

BOIKOTTIIN

Jos eläintarha ottaa eläimiä, niin sen on myös niistä itse vastattava. Kun kyseinen laitos on sen osoittanut, ettei pysty huolehtimaan eläimistä, niin se on silloin lopetettava ja eläimet anettava ulkomaille sellaisille eläintarhoille jotka kykenee homman hoitamaan. Korkeasaari on osoittanut sen, ettei heilä ole vastuuta mistään asioista, joten Suomessa ei sitten tarvita eläintarhaa. Mutta se ei ole ratkaisu, että eka otetaan eläimiä ja sitten ne lopetetaan

4

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cecilia

      Kyllä Korkeasaari on hyvin vastuunsa kantanut, nyt vain tilanne on vain tämä eikä sille muuta voi. Typerää laittaa elukoita paikkaan joka ei niille sovellu, kivuton lopettaminen on järkevä ja eettinen ratkaisu. Kuinka ihmiset jaksavat meuhkata tälläisestä asiasta kun maailmassa on todellista kärsimystäkin.

      • Olen samaa mieltä, että faktat on otettava huomioon:
        -ei "inhimillisiä"elinolosuhteita tarjolla Suomessa->olisi tietysti voitu rakentaa ajoissa uusi apinatalo, nyt myöhäistä
        -Eläintarhassa kasvaneina eivät enää sopeudu alkuperäisiin olosuhteisiin
        -kanta pahasti sukurutsainen, joten tiedossa entistä sairaampia ja kärsivämpiä apinoita jatkossa, mikäli niitä ei ole leikattu
        -eettisesti katsottuna häkitys ei ole apinoiden luonnollinen elintila. Ehkä parempi näin, että nukutetaan rauhallisesti.

        Ihmiset ovat niin turtuneita jokapäiväiseen olkkariin kantautuvaan väkivaltauutisointiin ympäri maailmaa,etteivät ne enää ehkä tunnu ja kosketa samalla tavalla kuin "uusi"uutinen, koskipa se sitten mitä tahansa muuta tunteisiin vetoavaa tapahtumaa.


      • Sari
        Ajatar1 kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että faktat on otettava huomioon:
        -ei "inhimillisiä"elinolosuhteita tarjolla Suomessa->olisi tietysti voitu rakentaa ajoissa uusi apinatalo, nyt myöhäistä
        -Eläintarhassa kasvaneina eivät enää sopeudu alkuperäisiin olosuhteisiin
        -kanta pahasti sukurutsainen, joten tiedossa entistä sairaampia ja kärsivämpiä apinoita jatkossa, mikäli niitä ei ole leikattu
        -eettisesti katsottuna häkitys ei ole apinoiden luonnollinen elintila. Ehkä parempi näin, että nukutetaan rauhallisesti.

        Ihmiset ovat niin turtuneita jokapäiväiseen olkkariin kantautuvaan väkivaltauutisointiin ympäri maailmaa,etteivät ne enää ehkä tunnu ja kosketa samalla tavalla kuin "uusi"uutinen, koskipa se sitten mitä tahansa muuta tunteisiin vetoavaa tapahtumaa.

        No haloo, "häkitys ei ole apinoiden luonnollinen elintila"? No ihanko itte kekkasit? Tätä asiaa kannattaa nyt tarkastella hieman laajemmasta näkökulmasta - Korkeasaaren tarkoitus EI ole luopua apinoista vaan peruskorjauksen jälkeen ollaan TAAS samassa jamassa, eli lisää apinoita ja mitäs sitten kun apinatilaa seuraavan kerran peruskorjataan?? Niinpä, sopii miettiä hiljaa itsekseen!


      • Sari kirjoitti:

        No haloo, "häkitys ei ole apinoiden luonnollinen elintila"? No ihanko itte kekkasit? Tätä asiaa kannattaa nyt tarkastella hieman laajemmasta näkökulmasta - Korkeasaaren tarkoitus EI ole luopua apinoista vaan peruskorjauksen jälkeen ollaan TAAS samassa jamassa, eli lisää apinoita ja mitäs sitten kun apinatilaa seuraavan kerran peruskorjataan?? Niinpä, sopii miettiä hiljaa itsekseen!

        ihan itte kekkasin=)Voi luoja teidän kanssanne=))

        Jos asiat ois minusta kiinni, niin eläintarhoja ei tarvittaisi ollenkaan.Mikä se sinun laajempi näkökulma oli? Joko Korkeasaari pitää apinoita jatkossakin tai sitten ei pidä, eihän tuossa suuria näkökulmia tarvitse. Siinä sen sijaan tarvitsee,että sisäistää eläinten olemassaolon tarkoituksen. Sinun tai muiden pällisteltäväksi vai mitä varten.

        Taidat tekstistäsi päätellen olla "apinanraivolla"liikenteessä.Ei kannata proppujaan polttaa yhden Ajattaren kirjoituksen johdosta sentäs=)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe