Joka ikinen kesä sama rumba erityisesti iltapäivälehdissä Teemusta perheineen aivan kyllästymiseen asti. Samat jutut vuodesta toiseen, samaa jahkailun uran jatkon suhteen etc...ja mamma-selänne kans aina joka paikassa.hitto, et voi olla yksinkertaista ja tyhmää porukkaa, tuli myös tämä hyvin esiin Teemusta kertovassa leffassa.juntti aina juntti, vaikka tulisi menestystä ja fyrkkaa , yäk.
Teemu js Teemu ja Teemu ja Sirpa ja Sirpa ja lapset etc...
Oksennus
2
110
Vastaukset
- Se Avarakatseinen
... onkohan tuo Selänne niin tyhmä, että menee pilaamaan uransa lopun jOKEREIDEN, KHL-liigan, Mafian kanssa?
.... Sanoi vielä tosin harkitsevansa.
Eikö Se yksinkertainen ymmärrä, etenkin nyt kriisi-aikana, että koko Jokeriden KHL-taival menee R Y S S I M I S E K S I.
Menisi ja kysyisi vaikka Wiipurin urheilijoilta, mitä ne tietävät, ja mitä "yhteistyöstä"
seuraa. - kabso
Voi janarin murheita:)))
Onko se Selänteiden vika että ip-lehdet kirjoittaa samaa skeidaa joka kesä ??
"Samat jutut vuodesta toiseen, samaa j..."
Hyvin on sinuakin kiinnostanut......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086