Jättebra infospalt.

aldrig Kaskö

Här blir man alltid upplyst om vilka orter som svenskspråkiga INTE bör besöka.

16

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippaj

      Mee jan peetter vaan sinne kyökkiisii puhumaan sitä kyökkiruotsiasi..

      On muutern pahan näköinen se uusi rakennus.

    • 987123

      Praktiskt,ingen blir sur ...varken säljare eller köpare.

    • österbotten

      Om inte Närpesbors pengar duger,varför skall man krusa ?

      • får vi hoppas

        Kanske Kaskö nästa sommar hyr ut campingplatsen till någon som inte är språkrasistisk ?


    • hahhh

      Eipä taida tulla mitään Kaskisten ja Närpiön yhdistämisestä yhdeksi kunnaksi.

      Kaskisissa muuten on alettu lisätä venepaikkoja, koska kaupunkiin muuttaa asukkaita nimenomaan saadakseen venepaikan. Asunnot halpoja verrattuna pääkaupunkiseutuun.

      Närpiössä ei ole venepaikkoja tarjolla.

      Närpiössä on kaiken keskipiste RKP.

    • tulihan se sieltä...

      "Kanske Kaskö nästa sommar hyr ut campingplatsen till någon som inte är språkrasistisk ?"

      Taitaa olla koko jupakassa kyse siitä, että joku närpiöläinen olisi halunnut saada Kaskisten campingalueen hoidettavakseen? Nyt sitä hoitaa suomenkielinen, eikä se passaa rkp-läisille.
      Pitää yrittää savustaa se finnari ulos?

      Businesta ass usual..

      • ha, ha ha -- han gör ju bort sig själv!
        Närpesborna och österbottningarna är duktiga på att göra affärer åt alla håll. Och eftersom de själva är beredda att ge service så väntar de sig på sin fritid att få den själva också. Och om de inte får det så drar man också konsekvenserna av det.
        Själv kommer jag aldrig att sätta min fot på campingen i Kaskö när det finns en camping som fungerar klanderfritt på finska, svenska och engelska och delvis på tyska söderöver i grannstaden Kristinestad


      • dålig reklam
        twervig kirjoitti:

        ha, ha ha -- han gör ju bort sig själv!
        Närpesborna och österbottningarna är duktiga på att göra affärer åt alla håll. Och eftersom de själva är beredda att ge service så väntar de sig på sin fritid att få den själva också. Och om de inte får det så drar man också konsekvenserna av det.
        Själv kommer jag aldrig att sätta min fot på campingen i Kaskö när det finns en camping som fungerar klanderfritt på finska, svenska och engelska och delvis på tyska söderöver i grannstaden Kristinestad

        Jag tror att det är rätt så många som INTE besöker Kaskö campingen den här sommaren åtminstone.


      • persukritisk
        dålig reklam kirjoitti:

        Jag tror att det är rätt så många som INTE besöker Kaskö campingen den här sommaren åtminstone.

        Den här "camping - gubben " är tydligen persu,då förstår man hans beteende.


      • försäljare
        twervig kirjoitti:

        ha, ha ha -- han gör ju bort sig själv!
        Närpesborna och österbottningarna är duktiga på att göra affärer åt alla håll. Och eftersom de själva är beredda att ge service så väntar de sig på sin fritid att få den själva också. Och om de inte får det så drar man också konsekvenserna av det.
        Själv kommer jag aldrig att sätta min fot på campingen i Kaskö när det finns en camping som fungerar klanderfritt på finska, svenska och engelska och delvis på tyska söderöver i grannstaden Kristinestad

        Jag förstår inte varför det skall vara så svårt att ge service på svenska,jag har åtminstone alltid försökt betjäna mina kunder på bästa sätt oberoende vilket språk de talar.


    • -.-.-.-

      Ivars är ganska barnslig...

      • jordgubb & vanilj

        Jobbigt verkar det att vara för neffena,här är redan otaliga kedjor om Kaskö campings glassförsäljning.


    • hahhhh

      Eipä ollenkaan joppiikksia, vaan hauskaa.

      Ivarsin kesäreissu Kaskisiin on poikinut varsin hupaisan kielipoliittisen jupakan.

      Niin siinä Ivars käy, kun alkaa Rkp:n käskyjä noudattamaan.

      Nyt et voi koskaan enää mennä Kaskisiin.

      • nej tack

        Jag har aldrig besökt Kaskö och inte har jag någon lust att i göra det i framtiden heller.


    • Puhumme suomea

      Mutta kaskislaiset tulevat kyllä Närppekseen suomea puhumaan.

      Kohtahan Närpiö on kaksikielinen muutenkin, koska kaupunginjohtaja laittaa vetämään paperit, että Närpiö saisi kaksikielisyysrahat, joista ne nyt jää paitsi.

      • 87987678

        Inte behöver privata företagare heller betjäna kunder på finska ..om de inte har lust till det.Kaskö är också en tvåspråkig stad eller hur ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      135
      1905
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1163
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      872
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      720
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe