Radiossa puhuttiin jokunen päivä sitten siitä, kuinka lastensuojelijat ovat huolissaan lapsista ja alkoholista.
Oletin, että kysymys on alkoholia juovista lapsista, mutta ei. Siellä puhuttiin vanhemmista, jotka ovat nauttineet muutaman eli pari, kolme olutta. Siitä, kuinka heidän käytöksensä muuttuu ja lapsia alkaa pelottaa ja he tuntevat olonsa turvattomaksi.
Kun tällaista tapahtuu, että vanhempi on juonut pari, kolme olutta, niin pitää ottaa heti yhteys lastensuojeluun! Näin radiossa sanottiin ihan selvällä suomen kielellä.
Minun lapseni otettiin huostaan, mutta ei siksi, että olisin koskaan esiintynyt humalassa.
Nyt, kun kaikki pari, kolme olutta juoneet vanhemmat joutuvat lastensuojelun syyniin, niin minäpä nauran.
Tietääkseni 90 % vanhemmista ovat kyseisen kaltaisia oluen ottajia ja on hienoa, kun he joutuvat lastensuojelun syyniin. Itse en nauti alkoholia, tupakkaa tai mitään huumeita enkä ole koskaan nauttinutkaan.
Matalalla kynnyksellä yhteys lastensuojeluun!
nytpä mä nauran
1
124
Vastaukset
- Oma vikanne
Miehiä vituttelee ne perseestä revityt kulissiparisuhteet ja velat, niin kuppi maistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä238629Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3441690Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2971424- 3871402
- 751321
- 61295
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331070Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241046Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50992- 36978