Olen seurannut palstaa pitkään.
Silloin tällöin olen tänne jotain kommentoinutkin.
Minusta nimimerkki "K.K.Korhonen" on palstan tasokkain kirjoittaja. Hän sentään viitsii perustella ja argumentoida kunnolla.
Suurin osa kirjoittajista täällä vain yrittää loukata muita kirjoittajia.
Toivon todella, että "K.K.Korhonen" jaksaa jatkaa.
Korhonen palstan paras kirjoittaja
8
321
Vastaukset
- Otsikossa kaikki
...
- laamannin apulainen
Voisi vielä lisätä sen, että K.K.Korhonen on hyvin käyttäytyvä herrasmies tämän surullisenkuuluisan törkymökky-Wiljamin rinnalla.
Nimimerkki-Wiljamin törkeän herjauksen tunnusmerkistön sisältävät väitteet, että muka kaikki keskustalaiset ovat saaneet alkunsa sontatunkion päällä tapahtuneen sukurutsan avulla, ylittäisi varmasti syytekynnyksen jos joukkokanne olisi Suomessa mahdollinen kuten esim. Yhdysvalloissa.
Wiljami tuomittaisiin miljoona- jopa miljardikorvauksiin. Yhdysvalloissa korvaukset saattavat nousta kymmeniin tuhansiin dollareihin loukattua henkilöä kohden.
Veikkaanpa, että Wiljamin suu menee suppuun kun valmisteilla oleva joukkokannelaki saadaan voimaan Suomessakin.- Huvittunut.
Onko Wiljami tosiaan joskus kirjoittanut noin.
Onpas sattuvasti sanottu...
:))) - Omia kehuja.
Huvittunut. kirjoitti:
Onko Wiljami tosiaan joskus kirjoittanut noin.
Onpas sattuvasti sanottu...
:)))Katkeranmiehen ulinaa.
- Huvittunut.
Omia kehuja. kirjoitti:
Katkeranmiehen ulinaa.
"Jo vain" on aina yhtä helppo tunnistaa.
Ota hyvä veli aamulääkkeesi.
:))) - Kun en tarvitse.
Huvittunut. kirjoitti:
"Jo vain" on aina yhtä helppo tunnistaa.
Ota hyvä veli aamulääkkeesi.
:)))Ei kaikki, kuten sinä tarvitse lääkkeitä.
- Huvittunut.
Kun en tarvitse. kirjoitti:
Ei kaikki, kuten sinä tarvitse lääkkeitä.
Ihan totta "Jo vain"!
Noudata nyt vain lääkärisi määräyksiä ja ota ne psyyken lääkkeesi. Muuten kunnallisvaaleissa Kepulle tuleva tappio voi osoittautua sinulle kohtalokkaaksi.
:)))
- suotta
Joku voi ollakin ns."paras" sinun arvoasteikolla mitaten, ja älykkyysosamääräsi huomioiden.
Idolisi on kuitenkin omien sanojensa mukaan poistunut(saas nähdä pysyykö), mutta älä murehdi kyllä hän jakaa hengen eväitänsä sinulle monena erimuotoisena pitkähäntäisenä piipertäjänä edelleenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1064542Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432952
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171819Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735