Tänä suvena nähnyt/kuullut/kokenut luonnon eläimiin liittyen? Voi kaiketi vuosia mennytkin kokemus olla kivaa kuultavaa! Miten vaan...
Jos sopii, niin laitan itse muutaman "hassun".
Puukiipijän parittelu, sisilisko omalla polvella, mummoni istumassa kusiaispesässä, jäniksen kanssa oltiin Ison kiven takana eri puolilla, köllöttely nurmikolla kyy melkein kainalossa...
Mitäpä mielenkiintoista?
2
175
Vastaukset
Arkihuolesi kaikki heitä!
Isäukko edesmennyt veti viikatteella ampiaispesään, kummatkaan eivät tykänneet tapahtuneesta. Aikoinaan mentiin talven jälkeen mökille, kuolleita lepakoita ja jopa oravia oli vastassa kylmän talven jäljiltä... kerran istuskelin yksin mietteissäni mökkimme pihan penkillä hiljaa puolisen tuntia, niin eikös valkohäntäpeura tuli parin metrin päähän mietiskelemään... niin juu, kuivana hellekesänä oli meillä kaffepannu pihalla ihan vaan kukkien kastelua varten. Hellanlettas meille tuli sammakko joka aamu oli kaffepannussa uiskentelemassa, oli mustasukkainen omasta pannustaan.- fasaanivalssia
mummun pihalle tuli fasaanipari pari vuotta sitten. Lisääntyivät kymmeneksi kesän mittaan ja selvisivät talven yli, kiitos paikallisten erämiesten tuomien kaurojen.
Tänä keväänä vanha pari ja nuoret kanatkin katosivat taas pusikoihin, mutta yksi kukko jäi pihapiiriin ja oppi tuntemaan nimen Elmeri. On tullut niin kesyksi, että tulee kutsusta ja syö melkein kädestä (saa kesäisinkin desin verran kauraryynejä aamiasekseen)
Sitten mummun laho sähköpylväs vaihdettiin uuteen ja pylvään ympäryksen heinikko tampaantui, tottakai. Elmeri suuttui siitä ja rääkyi siipiään levitellen pari päivää, kunnes tottui tilanteeseen ja otti uuden lepopaikan karviaspensaan alta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1233067EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351445- 1041309
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661027- 60957
- 41767
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta120730