Mua pelottaa ihan helvetisti.
Mut pakotettiin oraaliseksiin ja vieraat sormetkin kävivät sisälläni noin kuukausi sitten..
Nyt viimeisen kahden viikon aikana on ilmestynyt oireita jotka voisivat viitata sukupuolitautiin, mm. Järkyttävää kipua virtsatessa, runsasta, venyvää valkovuotoa, alavatsakipua ja virtsaamisen tarve on myös lisäänyt, mutta virtsaa tulee aina vain tippoja kun vessaan sitten suntaa. Mulla on hirvee olo, en saa nukuttua, tuntuu.. Likaiselta. Väärältä. Olen vasta 14-vuotias neitsyt, ja kun kuulin että miehellä oli kondylooma.. En tiedä enää mitä tehdä. Osaako joku auttaa?
Kondyloomako..?
2
187
Vastaukset
- N22
Mun mielestä kondylooma tarttuu ainoastaan yhdynnän aikana eikä suuseksin. Suosittelen lääkärissä käyntiä niin ei tarvi ajatuksen kanssa tuskailla. Itselläni oli teini-ikäisenä samanlaisia oireita ja ne johtui emätintulehduksesta joka kannattaa hoitaa. En kehdannut mennä lääkäriin ja kärsin ikävistä oireista turhan pitkään. Pelkäsin kans kondyloomaa ja muita tauteja, mutta tämä tulehdus ne kaikki oireet aiheutti.
- N22
Jatkoa vielä tuohon mun edelliseen vastaukseen että jos sinut pakotettiin oraaliseksiin niin kerro siittä aikuiselle. Se ei ole koskaan hyväksyttävä asia. Vaikka sinua nolottaisi niin älä jää asian kanssa yksin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163381
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202076En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321865- 181861
- 821778
- 261572
- 291430
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361377Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111324