Riittääkö 99saabin laturi vahvistimeen?

liisa

Ostin 4*50w RMS vahvarin. Oon kuullu et 99saabin laturi palaa jos on pitkätvalot yms. päällä.
Laturi on muistaakseni joku 50 amppeeria.
Onko jollain kokemuksia et palaako?

5

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liisa

Eli mistä saan virtajohdon vedettyä läpi konehuoneesta matkustamoon?? En löydä mistään paikkaa...

Ainoo keino täl hetkel on porata reikä tulipelliin pelkääjän jalkatilan kohdalta??

• ei pala

ei pala jos kaikki on laturissa kunnossa. Kun tuo vahvistimen teho on huippu teho se ei vie sitä virtaa koko aikaa. Kyllä on palanut latureita vaikka kuinka paljon mut ei nuin pienen kuorman takia..

• sähköputkimies

Onko Liisa mitannut itse RMS-tehon; Yhden kilon siniä sisään, 12 Volttia syöttöön virtamittarilla varustettuna (piikki keskiarvo), ja 4 Ohmin vastukset 50Watin paketilla kuuormaksi. Tuskin on virrankulutus silloinkaan 16.67A, mikä tarkottaisi mainittua 4x50 watin antoa 100%:n hyötyshteella. Veikkaisin, että 6-7A voi juuri mennä...

• Touhuteho

Noi on kyllä aika matalia virtoja, onko mitattu jollain kotimittarilla? Aikanaan kun asentelin 99 CC:hen vermeet, niin Velodynen subbariin meni piikeissä 60-70A ja etusiinkin 30-40A, tehot toki 400 ja 600W. Joka tapauksessa yks tai kaks lisäakkua ei oo koskaan pahitteeks. Varsinkin jos laittaa vielä DVD:n tai jotain, ja riippuu tietty johdoista. Jos meinaat Saabin alkuperäsia vain jatkella, niin virtaa hukkuu ihan helvetisti, suosittelen heti kerralla TruVativin vaikka halvimpia, ero on ääänessäkin ihan uskomaton, yläpään erottelussa ja bassojen selkeydessä. Joku Madonna vaikka kuullostaa paljon naisellisemmalta kuin ennen. TL-Audiosta saa hyviä diilejä.

• Timo

Ainakin itellä autossa Boschin 70A laturi,tyyppikilvestä katsoin.Auto vuodelta 82

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      34
      4310
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      49
      2283
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      47
      1405
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      85
      1230
    5. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      38
      1178
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1146
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      50
      1100
    8. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      955
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      175
      899
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      59
      891
    Aihe