Eli mulla alko jus menkat ja ois sellanen urheilutapahtuma tän viikon loppuun asti ja mulla ei oo mitään suojia mukana. Menkat alko jo 12 vuotiaana enkä oo kertonu vieläkään kellekkään ja yritän toimia kaikkien niitten suojien kans aina salaa. Epäilen et äiti kyl tietää tästä. Kauppoja ei oo hirveen lähellä ja koko perhe on täällä ni ei oo kovin kivaa jos esim isiki kuulis ku möläyttäisin äitille jotain. Äitilläkin on vaa pieni paketti pikkuhousunsuojia mukana ja täällä mökissä kuuluu kaikki äänet nik hyvin vielä. Pikaista apua ja asiallisia vastauksia kiitos! Auttakaa koska en tiiä mitä teen
kuukautiset ja pikaista apua!
6
92
Vastaukset
- onneton
Mun vuoto kestää viikon verran ja menee sillain et kolme ekaa päivää on runsaita ja sit lurahtelee välillä ne loput päivät
- nii3
Urheilutapahtuma? Jos on hesacup ni voit varmaa kysyy apuu joltai sun joukkueen huoltajalta....
- onneton
Ei oo
- ......
kannattaa vaan sanoo äitille et menkat alko se kyl ymmärtää ja jos sun äiti kulkee siinä nii pyydät sitä tuomaan siteitä
- Kerro tai kärsi
Vittu kerrot suoraa.. mäki kerroin ja 10minuutin päästä äiti hehkutti iskälle puhelimessa mun menkoista....
- kiva...
Kerro tai kärsi kirjoitti:
Vittu kerrot suoraa.. mäki kerroin ja 10minuutin päästä äiti hehkutti iskälle puhelimessa mun menkoista....
Ei varmaan maailman paras juttu maailmassa {:c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418