Eli mulla alko jus menkat ja ois sellanen urheilutapahtuma tän viikon loppuun asti ja mulla ei oo mitään suojia mukana. Menkat alko jo 12 vuotiaana enkä oo kertonu vieläkään kellekkään ja yritän toimia kaikkien niitten suojien kans aina salaa. Epäilen et äiti kyl tietää tästä. Kauppoja ei oo hirveen lähellä ja koko perhe on täällä ni ei oo kovin kivaa jos esim isiki kuulis ku möläyttäisin äitille jotain. Äitilläkin on vaa pieni paketti pikkuhousunsuojia mukana ja täällä mökissä kuuluu kaikki äänet nik hyvin vielä. Pikaista apua ja asiallisia vastauksia kiitos! Auttakaa koska en tiiä mitä teen
kuukautiset ja pikaista apua!
6
110
Vastaukset
- onneton
Mun vuoto kestää viikon verran ja menee sillain et kolme ekaa päivää on runsaita ja sit lurahtelee välillä ne loput päivät
- nii3
Urheilutapahtuma? Jos on hesacup ni voit varmaa kysyy apuu joltai sun joukkueen huoltajalta....
- onneton
Ei oo
- ......
kannattaa vaan sanoo äitille et menkat alko se kyl ymmärtää ja jos sun äiti kulkee siinä nii pyydät sitä tuomaan siteitä
- Kerro tai kärsi
Vittu kerrot suoraa.. mäki kerroin ja 10minuutin päästä äiti hehkutti iskälle puhelimessa mun menkoista....
- kiva...
Kerro tai kärsi kirjoitti:
Vittu kerrot suoraa.. mäki kerroin ja 10minuutin päästä äiti hehkutti iskälle puhelimessa mun menkoista....
Ei varmaan maailman paras juttu maailmassa {:c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895