arctic nutrition tuotteet

???

Käyttääkö kukaan tämän Suomalaisen firman luontaistuotteita?
Olisi kiva kuulla kokemuksia. Kävin tutulla kylässä hän on alkanut niiden tuotteiden
myyjäksi. Kanta- asiakas saa alennusta tuotteista niin kuin myyjätkin.
Ulkolaiset luontaistuotteet eivät ole niin turvallisia käyttää.
Raha pysyy Suomessa, kun ostaa kotimaista.

55

43405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linkki vinkki.
      • ihmemehut

        Se on vanha pyramidikusetus uudella nimellä. Jos olet kuullut ternimaito-,nonimehu- tai spirulinalevähuijauksista niin samat sankarit ovat liikkeellä.


      • Anonyymi
        ihmemehut kirjoitti:

        Se on vanha pyramidikusetus uudella nimellä. Jos olet kuullut ternimaito-,nonimehu- tai spirulinalevähuijauksista niin samat sankarit ovat liikkeellä.

        Ei todellakaan ole huijaus! Pyramidihuijaus ensinnäkin on laitonta ja tämä firma on ollut voimassa vuodesta 1997! Firma kauppalehden menestyjät - listalla ja susijengikin käyttää niiden tuotteita.


    • Amandamaria_11

      Ovat hyviä ja terveellisiä. Itse käytän että olen energisempi ja olen kanta-asiakas. En ole sijoittamassa mihinkään vaan haluan elää terveellisesti ja suosittelen

      • Anonyymi

        Arctic Nutrition - koko tuoteperhe käyttöön vaan kaikille, suosittelen, mulla ainakin on VIP-asiakkuus just käytössä edustaja-kaverille. Saan tuotteet 3 kk:n välein automatic postiin ja maksan kuukausittain osa-maksua. 

        Tutustu sinäkin: https://arcticnutrition.com/ref/HS818K


      • Anonyymi

        Ovat varmaankin hyviä ..muttei ainakaan minä osta kuin kokeilumielessä niin helvetin kalliita tuotteita.

        Syön hyvin ja tod.terveellisesti , elämäntavat hyvät. Minulla ei ole mitään' vikaa' joihin tuotteet voisivat vaikuttaa niin että jotain huomasin olotilassani. Olen käyttänyt Flow tyrni - ja Puolukka noin kuukauden ..
        Saan saman ' piristävän' vaikutuksen ottamalla tyrninmarjamehua puoli desiä päivässä.
        Hinnaksi tulee yksi neljäsosa
        No...en moiti tuotteita mutten osta enempää niin tyyristä juomaesanssia


    • Typeräkunolen

      Edusta puhui tunnin verran liibaa laabaa. Katsoi silmiin ja kehui tuotteita sekä lopuksi lähes painosti liittymään. Kieltäydyin ja lupasi ottaa yhteyttä, kuten ottikin. Tällä kertaa oli jo astetta vaativampi. Kehui tuesta...erehdyin maksamaan tuon kanta-asiakas maksun. Että voi ihminen olla tyhmä ts. johdateltavissa. Verratkaa ihmiset tuotteita muihin ja katsokaa hintoja. Lisäksi edustajan "määrämillä" annoksilla, jotka ylittivät purkeissa olevat suositukset saisi varmasti jonkinlaisen myrkytyksen (yli nelinkertainen määrä).

      • Anonyymi

        Täällä kans yksi kyseisen yrityksen uhri. Puhelussa painotti että ketään ei pakoteta ostamaan eikä liittymään. Videopuhelun lopussa tuli hiljaisuus kun pyysi liittymään edustajaksi tai kanta-asiakkaaksi, kerroin etten nyt oikein tiedä. Kertoi soittavansa huomisin uudelleen ja painostus meni kanta-asiakkuuteen sitten. Liittymismaksun jälkeen tuli huijattu olo kun menin tilailemaan tuotteita verkkosivuiltaan enkä saanutkaan luvattua -40% alennusta tilaamastani tuotteista jotka olisi kantikselle kuulunut, sen sijaan tuotteista tuli -20% kun tilasi vähintään 8-10 tuotetta ja näistä minulle ei kerrottu.


      • Anonyymi

        Sinua ei ole kyllä neuvottu oikein ja tämä on väärin. Ei ole ollut täysillä mukana jutussa koko edustaja. Pahoittelut hänen puolestaan. Asiaan perehtyneitäkin löytyy.


      • Anonyymi

        Höpö höpö! Ei missään nimessä saa yliannostusta ellei ota liikaa! Oon ravintovalmentaja ja tutki tarkkaan kaikki tuotteet läpi. Tosi hyviä tuotteita ovat ja lapsetkin voi käyttää kaikkia muita paitsi energiajuomia!


    • Kovasti.kiinnostaa

      "Ulkolaiset luontaistuotteet eivät ole niin turvallisia käyttää."

      Missä nämä Arctic Nutritionin suomalaiset tuotteet valmistetaan?

      • Vertailemallaselviää

        Perehdyin itse kanssa jossain kohtaa tähän lafkaan, ja missään ei kerrota tarkkaa tietoa siitä, että tuotteet edes valmistettaisiin suomessa. Eli ilmeisesti ei edes tehdä suomessa kun ei kerran pystytä edesä määrittelemään, missä kyseinen tuotantolaitos olisi. Täyttä kusetusta koko homma siis. Vertasin myös purkkien kyljessä olevia ravintoaineiden määriä vastaaviin muihin tuotteisiin ja näissä kyseisissä tuotteissa vaikuttavia aineita oli vain murto-osa. Surullista, että ihmisiä johdetaan harhaan. Muistakaa aina vertailla, mitä tuote sisältää! Luontaistuotteiden kohdalla useammin ei päde se että halvalla saisi hyvää, koska laadukkaammat raaka-aineet maksaa enemmän, Tietysti joidenkin ravintoaineiden kohdalla myös edullinen voi olla ihan yhtä hyvä, joten on tärkeää, että muistaa aina ottaa hieman selvää asioista ennen kuin ostaa.


      • Anonyymi

        Kysyin tätä samaa kysymystä ja sain vastaukseksi että Haminassa. Kysyin jatkokysymyksen, Missä nämä marjat kasvatetaan? 4 kertaa keskustelun aikana kysyin saman kysymyksen ja jokaisella kerralla vastaus oli "marjat tulevat suomen luonnosta blaa blaa... " ainoa ongelma siinä on se että ei ne mammat itse käy tuolla metsässä niitä keräämässä. Ei ne tule yksitellen poimittuna tuolta luonnosta, vaan ne kasvatetaan tiloilla. Tämän tiedän siitä että olen ollut alalla, joka liitoksissa tällaisiin kasvatustiloihin. Mutta miksi sen asian kanssa ollaan niin salamyhkäisiä? Ei taida marjat kuitenkaan tulla suomen luonnosta...

        Pääsin sivustaseuraajaksi tapahtumaan, missä nämä yli-innokkaat ADHD potilaat kerääntyivät yhteen ja intoilivat aiheesta.
        Tämä asia on enemmän kultti tai uskonto näille ihmisille.
        Kuuntelin ja katselin silmät pyöreinä näitä juttuja ja odotin että koska uhraavat jollekin karpalojumalalle ihmisuhrin, mutta niin pitkälle eivät menneet.. Vielä.


    • Olijaeiolluthyötyä

      Omien kokemusten pohjalta tuotteet oikeasti auttoivat moneen sairauteen, tulin energisemmäksi ja kiinnostuin liikunnasta toden teolla. Itse tuotteisiin uskon edelleen. Mutta se miten markkinoidaan että saadaan huikeasti lisätienestiä "vain myymällä pillereitä" ja vaikkapa toisen työn tai opiskelun ohella on kivien ja kantojen alla. Meni enemmän aikaa ja rahaa koko hommaan mitä sain takaisin päin vaikka tein niin kuin neuvottiin. Jos tuotteet eivät olisi saatavilla nykyisillä tavoilla vaan esimerkiksi luontaistuotekaupan hyllystä, käyttäisin edelleen.

      • Olisi kyl mukava vaihtaa jonkun kanssa ajatuksia siitä, jotka ovat olleet mukana ja enemmän mennyt tosiaan "aikaa ja rahaa" kuin tullut tulosta, vaikka aluksi piti hyvänä ideana lähteä mukaan.


      • Anonyymi
        rookwo.o.d kirjoitti:

        Olisi kyl mukava vaihtaa jonkun kanssa ajatuksia siitä, jotka ovat olleet mukana ja enemmän mennyt tosiaan "aikaa ja rahaa" kuin tullut tulosta, vaikka aluksi piti hyvänä ideana lähteä mukaan.

        Kuulostaa ihan tyypilliseltä verkostomarkkinoinnilta, luvataan hyviä tuloja mutta lopputulos yleensä ihan toisenlainen. Tuolla hyviä juttuja. http://www.pyramidihuijaus.fi/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihan tyypilliseltä verkostomarkkinoinnilta, luvataan hyviä tuloja mutta lopputulos yleensä ihan toisenlainen. Tuolla hyviä juttuja. http://www.pyramidihuijaus.fi/

        Kiitos sinulle.


      • Anonyymi
        rookwo.o.d kirjoitti:

        Kiitos sinulle.

        Kiitos. :)


      • Anonyymi
        rookwo.o.d kirjoitti:

        Olisi kyl mukava vaihtaa jonkun kanssa ajatuksia siitä, jotka ovat olleet mukana ja enemmän mennyt tosiaan "aikaa ja rahaa" kuin tullut tulosta, vaikka aluksi piti hyvänä ideana lähteä mukaan.

        Ite käyttänyt pariviikkoa Flow tyrniä, Arctic sun d-vitamiinia ja Arctic oilsia. Syön niinkuin ennenkin. Verenpaine ennen noita n. 130/85. Nyt huitelee alta 110 yläpaine ja alta 80 alapaine. Kohta mittarissa 47v. Energisempi olo.


    • rahamarja22

      Tottahan näillä tuotteilla on plasebovaikutus, jota ei sovi vähätellä, mutta kun tämän firman toiminta on mitä on. Hyväuskoiset tantat uskovat ihan mitä vain, jos terveys on helposti purkista suuhun napattavissa. Onko kukaan koskaan onnistunut saamaan selville sitä, missä nämä pillerit oikeasti tuotetaan ja mistä raaka-aineet tulevat. Hierarkian ylin kerros saa hyvää voittoa, joten on enemmän kuin todennäköistä että tuotantokustannukset ovat alhaiset ja raaka-aineet ties mitä. Jos raaka-aineet olisivat Suomesta kotoisin, asia toki kerrottaisiin tarkasti ja kertomuksen todenperäisyyden voisi tarkistaa tavarantoimittajilta. Homma haisee, mutta eihän hölmöjä voi opettaa, he tietävät kaiken minkä haluavat tietää ja he myös haluavat rakentaa parempaa maailmaa palvelemalla ihanan systeemin luojia pikku rahavirroillaan, vaikka velkarahalla.

      • Booster

        Minun kasittaakseni ihan Suomessa valmistetaan, paikkakuntaa en tieda. Raaka-aineet tulevat Suomen luonnosta ja ne valmistetaan laatuvaatimusten mukaisesti. Spirulina ja nonihedelma tulee Hawajilta. Nama kaksi ovat maailman puhtaimmat paikat. Jokainen voi miettii mit suuhunsa haluaa laittaa, itse suosin kylla mielummin laadukkaita, luonnollisia ja puhtaita raaka-aineita kuin synteettisia. Nama tuotteet ovat auttaneet minua, kayttajakokemukset puhuvat puolestaan.


      • Sinuaonkusetettu
        Booster kirjoitti:

        Minun kasittaakseni ihan Suomessa valmistetaan, paikkakuntaa en tieda. Raaka-aineet tulevat Suomen luonnosta ja ne valmistetaan laatuvaatimusten mukaisesti. Spirulina ja nonihedelma tulee Hawajilta. Nama kaksi ovat maailman puhtaimmat paikat. Jokainen voi miettii mit suuhunsa haluaa laittaa, itse suosin kylla mielummin laadukkaita, luonnollisia ja puhtaita raaka-aineita kuin synteettisia. Nama tuotteet ovat auttaneet minua, kayttajakokemukset puhuvat puolestaan.

        Mistä sait sellaisen käsityksen? Kuka kertoi?


      • Anonyymi
        Booster kirjoitti:

        Minun kasittaakseni ihan Suomessa valmistetaan, paikkakuntaa en tieda. Raaka-aineet tulevat Suomen luonnosta ja ne valmistetaan laatuvaatimusten mukaisesti. Spirulina ja nonihedelma tulee Hawajilta. Nama kaksi ovat maailman puhtaimmat paikat. Jokainen voi miettii mit suuhunsa haluaa laittaa, itse suosin kylla mielummin laadukkaita, luonnollisia ja puhtaita raaka-aineita kuin synteettisia. Nama tuotteet ovat auttaneet minua, kayttajakokemukset puhuvat puolestaan.

        Valmistetaan Haminassa ja kaikki raaka-aineet ovat suomesta. Poikkeuksena Spirulina merilevä ja noni-heldelmä, joka tuodaan Hawaijilta.
        Olen nyt puoli vuotta käyttänyt tuotteita (en kaikkia) ja pikkuhiljaa aina huomaan jotain uutta parannusta voinnissani. Kynnet, hiukset, silmät voivat paremmin. Anemiani on ohi ja entinen kovien kipulääkkeiden käyttäjä on vähentänyt lääkkeitään yli puoleen aloitetusta.
        Vatsa voi hyvin. Jaksan liikkua paremmin. Mitä muuta ihminen voi toivoakaan.
        Pyramidista ja siitä, että huipulla tienataan. Jokainen edustaja lähtee alusta ja ei ole todellakaan helppoa edetä. Töitä saa tehdä tosissan, jos meinaa pärjätä.


      • Anonyymi
        Booster kirjoitti:

        Minun kasittaakseni ihan Suomessa valmistetaan, paikkakuntaa en tieda. Raaka-aineet tulevat Suomen luonnosta ja ne valmistetaan laatuvaatimusten mukaisesti. Spirulina ja nonihedelma tulee Hawajilta. Nama kaksi ovat maailman puhtaimmat paikat. Jokainen voi miettii mit suuhunsa haluaa laittaa, itse suosin kylla mielummin laadukkaita, luonnollisia ja puhtaita raaka-aineita kuin synteettisia. Nama tuotteet ovat auttaneet minua, kayttajakokemukset puhuvat puolestaan.

        Arctic Nutritionin FAQ löytyy tietoja


      • Anonyymi
        Booster kirjoitti:

        Minun kasittaakseni ihan Suomessa valmistetaan, paikkakuntaa en tieda. Raaka-aineet tulevat Suomen luonnosta ja ne valmistetaan laatuvaatimusten mukaisesti. Spirulina ja nonihedelma tulee Hawajilta. Nama kaksi ovat maailman puhtaimmat paikat. Jokainen voi miettii mit suuhunsa haluaa laittaa, itse suosin kylla mielummin laadukkaita, luonnollisia ja puhtaita raaka-aineita kuin synteettisia. Nama tuotteet ovat auttaneet minua, kayttajakokemukset puhuvat puolestaan.

        Juuri näin, oikeista marjoista, joita tuskin ulkomailta poimitaan, niitä kasvaa meidän metsissä. Ikinä en joisi noita kaupassa myytäviä energiajuomia ainakaan. Jokainen voi käydä katsomassa yrityksen nettisivut myös


      • Anonyymi

        Placebo-vaikutus on se kaikkein paras sivuvaikutus kaiken todellisen vaikutuksen ohella. selvähän se on, että marjat ja stevia sekä polttiainen on terveellinen hivenainelähde. Eivät ne kuitenkaan yksin riitä, jos syödään tahnana, mutta oeltan, että avittaa. Arcticha väittää, että ns compo ts stevian ja marjan yhdistelmä saa aikaan kehossa jotain uutta. Ensipotku näyttää tulevan siitä quaranakofeiinista. kofeiinijysäys ei ole mikään terveuden kohennusvaikutus mutta toki piristää.


    • Onkokotimaisia

      Alppilehmän ternimaitoa? Onko nämä kotimaisia ja missä kaupungissa valmistetaan? Mikä tehdas? Ketkä ovat tämän takana?

      • Taattualaatua

        Pillerit valmistetaan kuulemma Haminanlahdelta kerätyistä syvänmeren mustikoista.


    • Verkostoro

      Niillä on joku boxi Haminassa, jossa pitävät kai varastoa ja toimistoa, tuotteet tulee jostakin mystisestä "Suomesta" - HAH ! Omistajan aiemmat puhallukset kertovat kyllä jotakin. Plasebovaikutus on kai voimakkaampi, jos maksaa napeista rutkasti. Pakkohan edustajien on kehua, kun ovat hankkineet varaston ja ne pitäisi saada myytyä jonnekin.

      • Anonyymi

        Mistä oot saanu käsityksen että on jälleenmyyjiä joilla on ostettu varasto? Onko kokemuksia tästä firmasta, tuotteista ja jälleenmyynnistä :)


    • Huijariparaati

      Suomalaista näissä järkyttävän hintaisissa tuotteissa on vain päähuijareiden synnyinpaikka. Pyylevät jälleenmyyjät näyttävät itse aika... terveystuotemyyjiltä.

    • Anonyymi

      Maailmanvalloitus haha, mikä vitsi! Lupasivat joka kerta kertoa mitä uutta mullistavaa tulossa. Ikinä mitään kuulunut. Lisäksi meinasivat että olisivat maailmankartalla 2018/2019.. Samat vaivaiset maaliput näyttäis olevan edelleen ja liikevaihto laskee. Ei hyvä päivää, kyllä minuakin vituttaisi mikäli työantaja kertoisi että saan 200 euron palkankorotuksen heti, saankin korotuksen 35 euroa 7 vuoden päästä. Irti ja hyvästi.

    • Anonyymi

      > Ulkolaiset luontaistuotteet eivät ole niin turvallisia käyttää.
      Millä perusteella, ja millä perusteella suomalaiset (pienellä alkukirjaimella) tuotteet olisivat turvallisia tai turvallisempia kuin ulkomaalaiset tuotteet?

    • Anonyymi

      Se on merkki valtion lipsumisesta, oikeusvaltio-periaatteesta, kun aggressiivinen markkinointi ja veropakolaisyrityksille tukien jakaminen, näyttävät horjuttavan jo demokratiaa ja Suomen oikeusvaltio-statusta, kansalaisten oikeusturvasta puhumattakaan.

    • Anonyymi

      Itse en periaatteesta osta verkostomarkkinointifirmoista vitamiineja kun niiden toimintatapa ja hintalaatu ei yleensä kestä tarkempaa tutkimusta.
      Tässä hyvä kirjoitus verkostomarkkinoinnista. https://www.voice.fi/ilmiot/a-75410

    • Anonyymi

      ulkomaalaiset ovat turvallisempia, myynti 100 kertainen, haitat löytyy nopeammin.
      Kaikki "suomalaiset" ei ole suomalaisia. kun paremmin ottaa selvää, niitä voidaan ostaa vaikka "huutokaupasta" kaikkein halvimpia tuotteita ja pakata suomalaisella nimellä

      Itse ostan vain kansainvälisi tuotteita joista on paljon sekä negatiivisia että positiivisia suosituksia
      Jos ei ole negatiivisa arvosteluja, uskon että niitä poistetaan ja myynti on siten epärehellistä.

      toki jokainen saa syödä mitä vaan, mun vanhemmat ja isovanhemmat eivät syöneet yhtään mitään lisäaineita ja kaikki pääsi 85v ikään ja naiset useimmiten yli 94 v ikään.
      Mummu söi vain vehnäjauhovelliä viimeiset 25 vuotta, kun oli niin sairaan säästäväinen, toki kiva oli saada perintö

      • Anonyymi

        Meidän ruoka on muuttunut niin paljon niistä ajoista ku mummut eli ja söi paljon puhtaampaa ruokaa mitä me nykyään syödään. Kaikessa on jotain lisäainetta tai säilöntäainetta. Sen takia kroppa tarvitsee lisäravinnetta ja Huom PUHDASTA että imeytyy! ☝️😇 itse käytän Arcticin tuotteita ja käytän jatkossa koska on niin paljon hyötyä itsellä ja muila tutuilla. ❤️ facessa on ryhmiä jos haluaa liittyä kun kiinnostaa tuotteen käyttö tai muitten kokemukset kiinnostaa. Ota minuun yhteyttä niin voin liittää sinutkin. 🙏 Alina Nordling


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Verkostomarkkinointi nostaa tuotteen hinnan liian korkeaksi, liikaa välikäsiä verkostossa.

    • Anonyymi

      https://www.xxl.fi/cart

      Tässä ois vaihtoehtoinen tuote ainakin Flow-tuotteelle. Tulee halvemmaksi. Lähes sama idea.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kansainväliset on ainakin sivut. Pitäneekö paikkansa että on kotimainen tuote??

      • Anonyymi

        Kyllä, kotimainen firma ja tuotteet pääosin Suomen luonnosta, metsän superfoodeja :)
        Viimevuoden lopulla avasi markkina-alueen Euroopan 17 maahan, upeaa, että suomalainen yritys kansainvälistyy!
        Itse olen Arcticin edustaja ja erittäin tyytyväinen, että Arcticin matkaan olen lähtenyt. Tuotteista olen saanut hyvää oloa, pirteyttä ja ihmiset on upeita, positiivinen ja yhdessä tekemisen meininki :)
        Arcticin tuotteista esim. luonnollinen Flow -energiajuoma on itsellä joka päivä käytössä tuomassa energiaa päivään, puolukan tai tyrnin makuisena :)

        T: https://arcticnutrition.com/ref/CH760L


    • Anonyymi

      Arctic Nutritionin tuoteperhe on kasvanut entisestään parilla tuotteella ja lisää on luvassa. Toiminta on laajentunut kansainvälisesti viime vuonna, käsittäen jo noin 20 valtiota. Jos kyseessä olisi ihan huuhaa ja höpölöpö yritys, niin miten on mahdollista että kerrankin Suomen kokoisesta maasta lähdetään isosti kansainvälisille markkinoille verkostomarkkinointiyrityksen kera....
      Lue lisää tuotteista ja kokeile itse: https://arcticnutrition.com/ref/HS818K

    • Anonyymi

      Niissä piristää kofeiini. Sitä on paljon.

    • Anonyymi

      Minulla on käytössä Flow- juomat ja muutamat perusvitamiinit. Atooppiseen ihooni on ollut suuri vaikutus sekä ikävään tulehdustilaan kropassani, joista kärsinyt vuosia ja aina parannettu lääkekuurilla. Se harmittaa. Flow:n käyttöönoton jälkeen huomasin jo vajaassa viikossa eron tuohon tulehdukseen ja on pysynyt nyt poissa. Toivottavasti näin myös jatkuu. Isona plussana energiaa arkeen ja arjen askareisiin. Riittää mulle 1 pussi päivässä. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan, jos kärsii yhtään edellä mainituista.

    • Anonyymi

      Tästä Suomi todellakin puhuu, jos katsoo vuoden 2022 tulosta ja liikevaihtoa ja sitä, että firma työllistää 18 henkilöä ja maksaa sen mukaan myös veroja. Paskanpuhujat saisivat jo lopettaa mollaamisen ja alkaa itse töihin, eikä rutkuttaa. Onnittelen yritystä ja henkilökuntaa hienosta tuloksesta, sillä Teemun karavaani kulkee ja rakkikoirat haukkuu. Voi noita raukkoja. Pepe

    • Anonyymi

      Voi noita rakkikoiria, jotka eivät osaa muuta kuin rutkuttaa, sillä firman tulokset puhuvat puolestaan. 18 työntekijää ja kunnon liikevaihto sekä tulos ja suuri veronmaksaja. Teemun karavaani kulkee ja rakkikoirat haukkuu, Menkää töihin, älkääkö narisko ja puhuko paskaa. Pepe

    • Anonyymi

      Heippa. Voin vannoa ja vakuuttaa, että vaikka tuotteita valmistetaan ulkomailla ja ainakin osa raaka-aineista tekijällä on suomalaisia. Ei kannata kadehtia ja puhua pahaa firmasta, jonka liikevaihto lähenee 5 miljoonaa euroa ja työllistää 18 henkilöä ja maksaa myös suuresti veroa Suomelle. Onnea ja menestystä Temulle ja porukalle. Toivoo Pepe
      Pepe

    • Anonyymi

      https://www.pyramidihuijaus.fi/index.php/2021/04/11/ecoway-oy/

      Nykyinen Arctic. Pitkä juttu mutta lukemisen arvoinen. Tehtaan sijainti on salaista tietoa. Jos kaikki maailman ihmiset lähtisi mukaan ajatuksena saada lisäansioita niin mistä ne viimeiset saa omat asiakkaat.

      • Anonyymi

        Marsista


    • Anonyymi

      Tällä ei tienaarahaa. menettää rahansa, Vaikka tekisi miten ylempi porras neuvoo.

    • Anonyymi

      Joku on nerokkaasti oivaltanut hyvän ansaintakeinon. ! Onnittelut yritysjohtajille.

    • Anonyymi

      Olen ollut mukana viime vuonna. Menetin vain rahaa, vaikka sain joitakin edustajia ja asiakkaita. Hävettää tuo rahan menetys, josta en edes perheelle viitsi kertoa, kun olin niin innoissani mukana. Lähipiiri oli järkevä eikä lähtenyt tähän mukaan. Minä tästä kärsin, vaikka ihana tiimi olikin ja ns. valmentaja.

      • Anonyymi

        Palkkiojärjestelmä on muuttunut. kannattaa tulla vaan uudestaan mukaan. todella loistavat tuotteet ja hieno tulevaisuus edessä.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe