Matiz olisi auto jolle kunnon testiä kaipaa.Kyllä noita Saksan kalliita autoja testataan,mutta ei näitä ns.kansanautoja
Miksi autolehdet ei testaa
3
1173
Vastaukset
- toinen hölmö
Kyllä minunkin mielestäni näitä tavallisille ihmisille suunnattuja autoja pitäisi testeissä näkyä paljon enemmän.
- testillä teet?
Johan sinulla on Matiz, joten turha kai enää niitä testejä on lukea. Vai väitätkö, että alla oleva ei ole sinun kirjoittamasi? Kielioppi ja sanajärjestys paljastavat...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000000051&posting=22000000004951883 - kolmas hölmö??
onkohan niin että autolehtien ostajakunta on sellainen joka haluaa maksaa autosta enemmän? merkki pitää olla tuttu, kun tutun merkin laittaminen kanteen nostaa irtonumeromyynnin määrää?
kunnollinen kokeilu juttu olisi ollut kiva lukea, mutta Tuulilasista löytyi lähinnä haistapaska-tyyliin kirjoitettua soopaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514545Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1282978Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741720Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051563Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551314
- 931225
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075