Leirille?

etsinleiriä

Hei! Tiedeän että on vähän aikaista etsiä jo sopivaa leiripaikkaa, mutta parempi aikaiseen kun liian myöhään.

Suositelkaa jotain paikkaa 13-vuotiaalle tytölle joka on ratsastanut 4-vuotta. Tallin pitäisi siaita etelä-suomessa ja olisi suositeltavaa jos se kestäisi 5vrk eikä 4vrk. Hintataso 200-400€. Kiitos jo etukäteen.

6

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lillyyu

      Minulla on hyviä kokemuksia.
      Metyntallista ja ratsastuskoulupikkupihlajasta.

      • ...-.

        Itse en tykkää yhtään metystä enkä pikku pihlajasta, mutta Perniön ponitallia ja Mason ratsastuskoulua voin suositella parhaina paikkoina missä olen käynyt.


      • Ehdotus....
        ...-. kirjoitti:

        Itse en tykkää yhtään metystä enkä pikku pihlajasta, mutta Perniön ponitallia ja Mason ratsastuskoulua voin suositella parhaina paikkoina missä olen käynyt.

        Pajalan ratsutila ori vedeltä :)
        En tiiä ens vuoden leireistä. Paikkoja PITÄISI olla vapaanä viellä Teholeirillä mut se on jotai 3 päivää :/


    • heppalove

      Vuohimäen ratsastuskoulu on ihan paras paikka. Tosin sijaitsee savonlinnassa, n. 4h autolla helsingistä. Hinta on 410 euroo 5 päivää, mut on kyllä ton arvosta. Ihan paras paikka ikinä!

    • Pikipallo

      Joissain paikoissa leirejä on myös talvella, esimerkiksi talvilomalla, Jäärämetsässä ainakin.

    • Onnenperä♥

      Onnenperän talli! Oli vuoden ratsastuskoulu 2012! Todella hyvää opetusta ja opettaja on huumlrintajuinen. Hevosia ja poneja on joka makuun. 100 cm-175 cm hevosia löytyy.
      Ps. Julle ja Niki on parhaita!♥

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe