Hei, osaisiko joku sanoa mikä on tämmöinen ihana sininen kukka:
melko siniset (hieman lilaan vivahtava sävy, mutta enempi sanoisin siniseksi) pystyt kukinnot, vähän kuin ukonhattu tms mutta sinisempi ja pienempi. On kesäkukkalaatikossa eli lie yksivuotinen. Melko korkea, noin 60-70cm ehkä. Pehmeät lehdet joissa vieno tuoksu (vähän kuin basilikassa), myös kukinto tuoksuu hieman.
Olen kuvahaulla löytänyt yhden kuvan missä samaa kukkaa on ruukussa, muttei siitäkään käy ilmi mikä tämä ihana kukka on. Viihtyy näköjään kuumassa, on meidän työpaikan paahteisella parvekkeella.
Osaisko joku sanoa, kiitos:)?
Mikä sininen kukka?
sininen kukka
2
193
Vastaukset
- ei muuten tiiä
Kopio se sivu tänne, niin katsotaan mikä se on.
- Olisko...
Joku salvia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445890
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253646Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282871- 472538
- 372311
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2681895Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511838Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä231815- 331620
- 281570