Haluttaa

16-vuotias neitsyt

Olen 16-vuotias tyttö ja haluan kovasti menettää neitsyyteni. Olisiko kenelläkään mitään vinkkejä miten saisin kiinnitettyä poikien....tai oikeastaan miesten huomion ilman, että pukeutuisin lutkamaisesti tai änkeämättä väkisin seuraan.

17

477

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jammu-setä

      Annatko meiliosoitteesi, niin voin ottaa yhteyttä. :)
      Sovitaan treffit, niin voin antaa neuvoja oikein kädestä pitäen.

      • 16-vuotias neitsyt

        Joo, toki! Se on painu.helvettii@jammuoleyksinäs.com


    • poikien....tai

      Sitten kun ikää on riittävästi
      Jätä rintaliivit pois. Jos ei riitä niin jätä myös pikkuhousut pois kesämekon alta.

      Lutkamaisuudella saa vain kielteistä huomiota

      • 16-vuotias neitsyt

        Mä olen pienirintainen ja geenien ansiosta siksi jään. Joten musta tuntuu etten kauheesti saa rinnoillani huomioo. Ja missä tilaisuuksissa sitte olis ilman rintsikoita, baareissa, ruokakaupassa? Vaikka tiedän olevani nuori ja tietämätön, niin eikö nännit hameen alta paistaen ja tuuli helmoja heitellen, niin että kaikki näkyy ole hieman lutkamaista?:/


      • poikien....tai
        16-vuotias neitsyt kirjoitti:

        Mä olen pienirintainen ja geenien ansiosta siksi jään. Joten musta tuntuu etten kauheesti saa rinnoillani huomioo. Ja missä tilaisuuksissa sitte olis ilman rintsikoita, baareissa, ruokakaupassa? Vaikka tiedän olevani nuori ja tietämätön, niin eikö nännit hameen alta paistaen ja tuuli helmoja heitellen, niin että kaikki näkyy ole hieman lutkamaista?:/

        Mä olen pienirintainen ja geenien ansiosta siksi jään. Joten musta tuntuu etten kauheesti saa rinnoillani huomioo.
        – olet täysin väärässä.

        Ja missä tilaisuuksissa sitte olis ilman rintsikoita, baareissa, ruokakaupassa?
        – kaikkialla missä liikkuu sinus kiinnostavia miehiä. Rintaliivittömyys on ihan oikeasti miehiä kiinnostava asia joka kertoo naisen terveestä itsetunnosta. Lutkamaisuus on sitä että tyrkyttää ja esittää lutkaa.

        Vaikka tiedän olevani nuori ja tietämätön, niin eikö nännit hameen alta paistaen ja tuuli helmoja heitellen, niin että kaikki näkyy ole hieman lutkamaista?:/
        – ei vähääkään kunhan et ala ”esiintyä”, eikä nännit ”paista” vaan on oikeiden miesten havaittavissa jos osaa katsoa. Jos hoidat asian tyylikkäästi niin mitääni ei ”näy”, paitsi vaikutus tosimiehiin.
        Lutkamaisuus on sitä että tyrkyttää, teeskentelee ja esittää lutkaa.

        Et ilmeisesti usko minua, mutta kokeile edes kerran niin tiedät miten se vaikuttaa sekä sinuun että oikeisiin miehiin. Pikkuhousuttoman naisen tuoksu on ylivoimaisen hieno hikisiin housuihin verrattuna.
        Ålä tartu ensimmäiseen halukkaaseen vaan valikoi rauhassa ettei tarvitse katua myöhemmin.


      • 16-vuotias neitsyt
        poikien....tai kirjoitti:

        Mä olen pienirintainen ja geenien ansiosta siksi jään. Joten musta tuntuu etten kauheesti saa rinnoillani huomioo.
        – olet täysin väärässä.

        Ja missä tilaisuuksissa sitte olis ilman rintsikoita, baareissa, ruokakaupassa?
        – kaikkialla missä liikkuu sinus kiinnostavia miehiä. Rintaliivittömyys on ihan oikeasti miehiä kiinnostava asia joka kertoo naisen terveestä itsetunnosta. Lutkamaisuus on sitä että tyrkyttää ja esittää lutkaa.

        Vaikka tiedän olevani nuori ja tietämätön, niin eikö nännit hameen alta paistaen ja tuuli helmoja heitellen, niin että kaikki näkyy ole hieman lutkamaista?:/
        – ei vähääkään kunhan et ala ”esiintyä”, eikä nännit ”paista” vaan on oikeiden miesten havaittavissa jos osaa katsoa. Jos hoidat asian tyylikkäästi niin mitääni ei ”näy”, paitsi vaikutus tosimiehiin.
        Lutkamaisuus on sitä että tyrkyttää, teeskentelee ja esittää lutkaa.

        Et ilmeisesti usko minua, mutta kokeile edes kerran niin tiedät miten se vaikuttaa sekä sinuun että oikeisiin miehiin. Pikkuhousuttoman naisen tuoksu on ylivoimaisen hieno hikisiin housuihin verrattuna.
        Ålä tartu ensimmäiseen halukkaaseen vaan valikoi rauhassa ettei tarvitse katua myöhemmin.

        Pitää kokeilla joskus:) Mut mun on hiukan vaikeaa saada oikeanlaisten ja minua kiinnostavien miesten huomio. Mua on lähennelty lapsena kaikki ne miehet oli jotain lähellä 50 ikävuotta. Minun kaverit saa kyllä huomioo nuorilta miehiltä, mutta no muhun kiinnittää katseensa erityisesti jotkut vanhemmat ei niin miellyttävät miehet. Se on hiukan häiritsevää:(


      • poikien....tai
        16-vuotias neitsyt kirjoitti:

        Pitää kokeilla joskus:) Mut mun on hiukan vaikeaa saada oikeanlaisten ja minua kiinnostavien miesten huomio. Mua on lähennelty lapsena kaikki ne miehet oli jotain lähellä 50 ikävuotta. Minun kaverit saa kyllä huomioo nuorilta miehiltä, mutta no muhun kiinnittää katseensa erityisesti jotkut vanhemmat ei niin miellyttävät miehet. Se on hiukan häiritsevää:(

        Jos sedät vielä lähentelee, ilmoita poliisille. Seksuaalinen häirintä on rikos.


      • 16-vuotias neitsyt
        poikien....tai kirjoitti:

        Jos sedät vielä lähentelee, ilmoita poliisille. Seksuaalinen häirintä on rikos.

        Mutta no se on hiukan vaikeaa kun ei voi todistaa mitään. Ja no nykyään ne jutut on vaan jotain vislaamista ja silmäniskuja, mutta silti kuvottaa edes ajatella. Mua vaan pelottaa etten osaa lähestyä oikein oikeanlaisia ihmisiä. Sen takia pyydän täällä vinkkejä....joo suomi24:llä, ei ehkä ihan se paras paikka:/, mutta ei nyt oikeen muualtakaan voi.


      • vinnkkaaan
        16-vuotias neitsyt kirjoitti:

        Mutta no se on hiukan vaikeaa kun ei voi todistaa mitään. Ja no nykyään ne jutut on vaan jotain vislaamista ja silmäniskuja, mutta silti kuvottaa edes ajatella. Mua vaan pelottaa etten osaa lähestyä oikein oikeanlaisia ihmisiä. Sen takia pyydän täällä vinkkejä....joo suomi24:llä, ei ehkä ihan se paras paikka:/, mutta ei nyt oikeen muualtakaan voi.

        Pyörit poikien seurassa, jos yksikin haluaa olla seurassasi edes vähän, haluaa hän todennäköisesti myös panna sinua.


      • ei voi todistaa
        16-vuotias neitsyt kirjoitti:

        Mutta no se on hiukan vaikeaa kun ei voi todistaa mitään. Ja no nykyään ne jutut on vaan jotain vislaamista ja silmäniskuja, mutta silti kuvottaa edes ajatella. Mua vaan pelottaa etten osaa lähestyä oikein oikeanlaisia ihmisiä. Sen takia pyydän täällä vinkkejä....joo suomi24:llä, ei ehkä ihan se paras paikka:/, mutta ei nyt oikeen muualtakaan voi.

        Ei sinulla välttämättä ole mitään todistusvelvollisuutta. Todisteiden hankkiminen on poliisin tehtävä.


      • 16-vuotias neitsyt
        vinnkkaaan kirjoitti:

        Pyörit poikien seurassa, jos yksikin haluaa olla seurassasi edes vähän, haluaa hän todennäköisesti myös panna sinua.

        Juuri tuota tarkoitan. En halua olla jonkun pojan kanssa, joka vähän haluaa mua. Haluaisin herättää mielenkiintoa ilman, että pyörin poikien ympärillä. Mutta se ei ilmeisesti ole mahdollista minun ulkonäölläni (ja näiden kaikkien vinkkien perusteella) olen tullut siihen tulokseen, että otan jonkun seuraavan vanhan äijän käppyrän, joka kuvittelee olevansa minulle jokin taivaan lahja, koska yleensä tälläiset ajattelevat, että osaavat jotenkin hoitaa tytön neitsyyden viemisen paremmin kuin oman ikäiseni pojat. Vaikka oikeasti vain nauttivat itse paaljon enemmän. Tyhmä minä luulin kai alitajunnassani saavani jotain vinkkejä, jotka olisivat olleet jotenkin tajunnanräjäyttäviä. Pakko tyytyä johonkin äijänkäppyrään kun en muuta saa.


      • 16-vuotias tyttö
        ei voi todistaa kirjoitti:

        Ei sinulla välttämättä ole mitään todistusvelvollisuutta. Todisteiden hankkiminen on poliisin tehtävä.

        Niin uskoa tälläistä tyttöä, joka selittää "toi kouras mun persettä, vinkkas silmää ja ehdotteli, pistäkää linnaan!!" "Mun opettaja lähenteli mua ala-asteella, mul ei oo kyllä todisteita ja se teki sen aina piilotellen. Uskokaa" Hemmetti sentään! Ei kukaan usko, ei ketään yksinkertaisesti kiinnosta, mitään väliä ei sillä ole kenellekään muulle kuin mulle, joka kärsi syvät henkiset traumat. Pidän kaikkia miehiä semmotteina ja kuvittelen aina löytäväni, jonkun erilaisen kun mun kuvitelmissa normi mies on.


      • 16-vuotias neitsyt kirjoitti:

        Juuri tuota tarkoitan. En halua olla jonkun pojan kanssa, joka vähän haluaa mua. Haluaisin herättää mielenkiintoa ilman, että pyörin poikien ympärillä. Mutta se ei ilmeisesti ole mahdollista minun ulkonäölläni (ja näiden kaikkien vinkkien perusteella) olen tullut siihen tulokseen, että otan jonkun seuraavan vanhan äijän käppyrän, joka kuvittelee olevansa minulle jokin taivaan lahja, koska yleensä tälläiset ajattelevat, että osaavat jotenkin hoitaa tytön neitsyyden viemisen paremmin kuin oman ikäiseni pojat. Vaikka oikeasti vain nauttivat itse paaljon enemmän. Tyhmä minä luulin kai alitajunnassani saavani jotain vinkkejä, jotka olisivat olleet jotenkin tajunnanräjäyttäviä. Pakko tyytyä johonkin äijänkäppyrään kun en muuta saa.

        kik, Habiiiiiibi


      • 16-vuotias neitsyt
        hasson kirjoitti:

        kik, Habiiiiiibi

        Oliko toi sun vinkkis mulle, miten lähestytään miehiä? Oletko edes mies vai nainen, koska kik:stäsi se ei selviä. Onko tää joku vitsi, jota en älyä. Luuletko kenties, että kun annat kik nimesi, niin pääset viemään neitsyyden minulta.


    • miehen mielipide

      Et varmaan ymmärrä että neitsyys on naisen arvokkain ominaisuus. En yhtään ymmärrä tuota asennetta että siitä haluttaisiin eroon? Tuleva poikaystäväsi tulisi olemaan onnellinen jos saisi viedä neitsyytesi, ei sitä todellakaan kannata vain "menettää" kenelle vain. Tulevaa poikaystävää harmittaa jos olet jo neitsyyden menettänyt.

      • jepjoo

        Löystä sinä puritaani hattuas. Neitsyyden ainoa arvokas ominaisuus on sen pois ottaminen ja siittä nauttii vain ja ainoastaan sen viejä, eikä tämäkään aina päde. 16-vuotias neitsyt on toki ihan ok, mutta 20 ikävuoden jälkeen neitsyys alkaa painaa itsetuntoo ja ahdistaa, itseluottamus alkaa kadota ja muuttaa ihmisen kyyniseksi suorastaan vittumaiseksi. Itsesääli on silloin korkeemmillaan, kaikki muut naiset on huoria ja miehet pellejä. Peräkammari runkkarit uskottelee, että onhan se kaunista se neitsyys ja samalla koko palsta on täynnä keski-ikäisiä neitsyeitä pyytämässä apua.

        Vinkkinä ap:lle ota ohjat omiin käsiin, nykynuoret kun on niin saatananmoisia hiiriä, että teinitytöilläki on suuremmat kivekset ku teinipojilla.


    • 11+4

      Kikkaa jiko97 :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1952
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      148
      1558
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe