Missä Lahden alueella porukka käy runkulla?
Voitas vetää vaikka porukassa kun sattus muitakin yhtä aikaa samaan paikkaan.
LAHTI
16
413
Vastaukset
- kätönen
sano muuta se olis jotain.mutta tietoa ei saa mistään
- BayWanker
Nyt Lahdessa ketään missään runkulla?
Vois ajella samoille mestoille... - mies50+
Radanrakentajien hautausmaan ympäristössä porukat käy runkkailemassa.
- neitsyt Pepa 40v
Eikö sieltä kaadettu suoja puskat pois joku vuosi sitten,jos meinaan haluis olla kahden kundin kanssa.
- mies 60
neitsyt Pepa 40v kirjoitti:
Eikö sieltä kaadettu suoja puskat pois joku vuosi sitten,jos meinaan haluis olla kahden kundin kanssa.
On ne kai jo kasvaneet takaisin, olen klo 18 siellä.
- kokematon bi
mies 60 kirjoitti:
Oletko koskaan la aamuna?.tulen silloin katsastamaan löytyisikö halukasta hyväilijää Mulle.
- hoikka top
mies 60 kirjoitti:
Parkkipaikaltako mäki ylös ja vasemmalle????.Lauantaina aamulla tulen ja annan imeä,voin myös naida kumin kans.Tulisko ketään huomenna 6 jälkeen sinne????.
- seisoo
hoikka top kirjoitti:
Parkkipaikaltako mäki ylös ja vasemmalle????.Lauantaina aamulla tulen ja annan imeä,voin myös naida kumin kans.Tulisko ketään huomenna 6 jälkeen sinne????.
onko sulla kookas
- käynyt.
Radiomäki oli ennen taattu paikka. Miten lienee nyt ?
- kokematon bi
Olen käynyt radiomäel,mut en ole vielä tavannut ketään joka tahtoisi riisua multa sortsit.
- bi-henkinen
PE 18.7 klo:05.30 aikoihin radiomäel jos tahdot runkata nähteni.saa myös maistella.
- alaikäinen runkkari
Joo, ite asun lahden seudulla ja ois kiva kokea. Oon tosin alaikäinen. Miten aikuiset miehet reagoi alaikäiseen, liittyykö seuraan ja antaako vai pitääkö oottaa että kasvaa täysiikäiseksi
- alaikäinen runkkari
Joo, ite asun lahden seudulla ja ois kiva kokea. Oon tosin alaikäinen. Miten aikuiset miehet reagoi alaikäiseen, liittyykö seuraan ja antaako vai pitääkö oottaa että kasvaa täysiikäiseksi
- kokematon bi
alaikäinen runkkari kirjoitti:
Ei kait haittaa jos omasta tahdosta haluaa näyttää kuinka laukeaa.
- seisoo
Koskahan tuolla olis päivällä paikalla himokas imijä tai halukas panija minulla hyvä pepu kuulemma
- 40v top
Huomenna aamulla aikaisin käyn katsastaa josko halukasta btm miestä olis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv302836- 1432696
- 1372227
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162153Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131910Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161781450Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311246Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951214Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891182Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381138