Hevoset...

>:)

Hevoset ovat ällöttäviä kirppukasoja jotka paskoo minne vaan!!!
Hyi että ja niiten haju saa oksentaan!!! Ihan paskoja elukoita!!!

12

581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "mä vaan"

      hevoset on maailman ihanimpii eläimii!!mut sehän on tietysti mielipide asia.hevoset paskoo siks vähän joka puolelle koska ne ei oo samanlaisii kun ihmiset joten ne ei käy vessan pöntöllä asioillaan!!!!!

      • Lissu

        Kaikki hevoset ei tosiaankaan pasko ihan minne vaan. Nimittäin oma polleni menee aina samaan paikkaan paskantamaan ja kusemaan!!! Ja ratsastus lenkeillä se menee mehtään eikä tosiaankaan pasko mihinkään tielle!!!
        Ja saattaahan hevoset olla kirppu kasoja mutta ei sen kummempia kun muutkaan eläimet!!!
        Ja eläimistä tai ainakaan hevosista kirput eivät tosiaankaa tartu ihmisiin..
        Hevosella on tunteet!!! Ne eivät ole samanlaisia kun jotkut mopot. Mopoissakin on paljon enemmän pahoja puolia kun hevosissa!!!


      • M.J.
        Lissu kirjoitti:

        Kaikki hevoset ei tosiaankaan pasko ihan minne vaan. Nimittäin oma polleni menee aina samaan paikkaan paskantamaan ja kusemaan!!! Ja ratsastus lenkeillä se menee mehtään eikä tosiaankaan pasko mihinkään tielle!!!
        Ja saattaahan hevoset olla kirppu kasoja mutta ei sen kummempia kun muutkaan eläimet!!!
        Ja eläimistä tai ainakaan hevosista kirput eivät tosiaankaa tartu ihmisiin..
        Hevosella on tunteet!!! Ne eivät ole samanlaisia kun jotkut mopot. Mopoissakin on paljon enemmän pahoja puolia kun hevosissa!!!

        Outo keskustelu =)


      • Hanna
        M.J. kirjoitti:

        Outo keskustelu =)

        Yks mielipidehän toi vaan on, outoa kieltämättä on jos kerran ei tykkää hevosista niin kuinka eksyy tällaisille sivuille?


      • hepat rules!!!!
        Hanna kirjoitti:

        Yks mielipidehän toi vaan on, outoa kieltämättä on jos kerran ei tykkää hevosista niin kuinka eksyy tällaisille sivuille?

        Just ni menis sitte sinne mikä kiinnostaa!!!! Taitaa vaa olla huamion kipee!!!!! Itelläni on oma polle enkä vaihtais sitä mihinkään maailmassa!!!!!!!


      • mie
        hepat rules!!!! kirjoitti:

        Just ni menis sitte sinne mikä kiinnostaa!!!! Taitaa vaa olla huamion kipee!!!!! Itelläni on oma polle enkä vaihtais sitä mihinkään maailmassa!!!!!!!

        moi!! mun mielipide on et hevoset ei haise mutta niitten lanta haisee ja lannan haju saattaa tarttua hevoseen hevosen yöllä maatessa lantansa ja kusensa päällä!! eli hevoset ei haise sen pahemmalle ku muutkaa eläimet!! eli pitäkäähän hevosenne karsinat siisteinä!! munkin mielestä hevoset on aivan ihania eläimiä kerrassaan fantastisia!!!aatelkaapas.. hevoset on myös tosi hyödyllisiä... siitä hyvästä että me hoidamme ja annamme niille ruokaa ne antavat meidän nousta selkään ja ratsastaa ilman hevosa emme pääsisi ratsastus kisoihin ja voittaisi palkintoja ilman hevosia emme voisi kokea sitä onnea mitä hevoset yksin kertaisesi meille antavat..eli sen rahamäärän minkä hevosiin menettämme saamme sen moninkertaisena takaisin mutta emme rahan muodossa... hevoset ovat fantastisia!!!


      • ;)
        mie kirjoitti:

        moi!! mun mielipide on et hevoset ei haise mutta niitten lanta haisee ja lannan haju saattaa tarttua hevoseen hevosen yöllä maatessa lantansa ja kusensa päällä!! eli hevoset ei haise sen pahemmalle ku muutkaa eläimet!! eli pitäkäähän hevosenne karsinat siisteinä!! munkin mielestä hevoset on aivan ihania eläimiä kerrassaan fantastisia!!!aatelkaapas.. hevoset on myös tosi hyödyllisiä... siitä hyvästä että me hoidamme ja annamme niille ruokaa ne antavat meidän nousta selkään ja ratsastaa ilman hevosa emme pääsisi ratsastus kisoihin ja voittaisi palkintoja ilman hevosia emme voisi kokea sitä onnea mitä hevoset yksin kertaisesi meille antavat..eli sen rahamäärän minkä hevosiin menettämme saamme sen moninkertaisena takaisin mutta emme rahan muodossa... hevoset ovat fantastisia!!!

        Just niin!


    • suzki-89

      alux mää vihasin kans hevosii,sit mun hyvä kaveri tuli hevos-hullux.mää en ollu enää sen mun kaverin kaa paljonkaa koska se tykkää hevosist.sit ku se höpötti ja höpötti niistä hevosistaan niin...tai no mää oon ilonen että se höpötti hevosista,koska nyt tajusin ittekki että hevoset on ihan kivoja ja että ei se mun hyvä kaveri oo muuttunu.SE VAAN SATTUU TYKKÄÄN HEVOSISTA...mut mulle se on edelleen,HYVÄ KAVERI!!!!!!!

    • *tiitura*

      A) Koirissa on useemmin kirppuja kuin hevosissa
      B) Minkä eläimen(ihminen mukaan luettuna) lanta ei haise pahalle?
      C) Oletko täällä keskustelemassa asiallisesti vai ärsyttämässä ihmisiä?

      Miksi tulet tänne hevoskeskusteluihin jos et voi sietää hevosia? Luulisi että hevosen vihaajalla on muutakin tekemistä kuin surffailla hevosaiheisissa keskusteluissa...

      No, mutta kaikilla on mielipiteensä ja niistä ei voi kiistellä...

    • voi raasua...

      Sä näköjään kirjotat tänne siks että kaikkia ärsyttäis,vai?!No,mä nyt sitten kommentoin,samalla lailla kun sä,että mä ärsyttäisin sua!:

      Vähä hevoset on ihania!!!Ne on ihanimpia elukoita,koska niillä voi tehdä vaikka mitä!Ne voi "ottaa joukkoon" vaikka lenkille (ratsastaa)

    • ÄNIPIK

      HEVOSET ON IHANIA OOTKO EDES IKINÄ KÄYNY TALLILLA TAI RATSASTANU MULLA ON OMA PONI

    • Fandy

      Hevoset ovat olleet ihmisille hyvin tärkeitä koko niiden elinajan, mitä ne täällä ovat olleet. Vaikka ne maksavat ihan hirveästi, niin kyllä se sen arvoista on, jos se on juuri sellainen, josta itse pitää. Itse ratsastan issikoilla (islanninhevonen) ja pakko sanoa, että sitä yhtä hevosta en vaihtais mihinkään vaikka se ei olekaan minun. Minusta hevosia ei ole oikeus haukkua ja niistä ei ole minusta valittamista, sillä mehän olemme ne, jotka hevosia opettaa, ratsastaa, hoitaa ja rakastaa. Se, että ne tekevät tarpeensa minne sattuu ei eroa kyllä mistään muustakaan eläimestä. Rakastan hevosia ja ne ovat minulle hyvin tärkeitä. Hevoset kiintyvät hoitajiinsa ja omistajiinsa ja se on ehkä paras asia, minkä ihminen hevoseltaan yleensä toivoo samoin sen menestyminen ja muiden eläimien/ihmisten kanssa toimeentulo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe