hajoan kohta palasiksi. en tiedä mitä haluan.

21w

Hei.

Olen hajoamassa. En tiedä mitä tehdä. Olen oikea paska ihminen. Minunlaistani ei pitäisi olla olemassa. Olen hirviö. Tämä suhde jota toivoisin, ei voisi edes toimia, ja olisi aivan sairas. En vain kestä tätä..................

Elikkä, olen ollut kohta nykyisen tyttöystäväni kanssa 3,5 vuotta. Aluksi suhteemme oli kuin ruusuilla tanssimista, mutta sitten kaikki muuttui. Tyttöystävä kokoajan raivostuu kaikesta mitä haluan tehdä/teen/mistä vain. En saa olla kavereideni kanssa. Onneksi meillä ei sentään vielä lapsia ole, en pidä edes lapsista. TY haluaisi lapsia, mutta minä en todellakaan, en ainakaan hänenlaisen kanssa, koska hän haluaa aina vain olla minun kanssa, joka kuitenkin aina muuttuu huutamiseksi ja parkumiseksi, aina pitää huutaa minulle ja valittaa jostain, mutta silti haluaa olla vain minun kanssa. Tuntuu paskalta kun aina haukutaan ja kaikki kaverinikin säälii minua, en tiedä miten kestän enää..

Kuitenkin, pääongelma on se, että olen ihastunut hänen parhaaseen kaveriin, ja hänelläkin on JOSSAIN vaiheessa ollut minua kohtaan tunteita, koska tulemme hänen kanssa niin hyvin toimeen. Meillä on hänen kanssa ollut niin paljon toisiamme muistuttavat elämät ja ajatustapamme on samanlainen. Lisäksi hän on yrittänyt kaikesta huolimatta auttaa meitä suhteessamme TY:n kanssa. Mutta silti on sanonut, että toivoisi, että olisimme yhdessä, mutta se olisi mahdotonta, ja samaa mieltä olen itsekin. Hänkin on seurustellut kohta 2 vuotta oman poikaystävänsä kanssa, mutta heidän suhteessaan on ollut koko suhteen ajan ongelmia, ja sanoo että se ei koskaan ole ollut hänestä hyvä suhde. :/ Nyt he kuitenkin vuoden jälkeen ovat jälleen näkemässä toisiaan, ja hän on onnellinen että he näkevät, mutta minulla on todella ristiriitaiset tuntemukset asiasta. Emme ole pitkään aikaan puhuneet hänen kanssa tunteista, mutta omat tunteeni ovat köyhtymässä oman TY:n kanssa, hänen huutaessa ja parkuessa minulle, koska olen niin huono ihminen...

En koskaan tekisi mitään itselleni niin, että satuttaisin itseäni, koska naisia riittää maailmassa, mutta tällä hetkellä tekisi mieli ampua aivot pellolle koska olen niin sairas hirviö. En kuitenkaan tee niin, vaan tekisi mieli.

Psyykkeeni on hajoamassa pieniksi sirpaleiksi, mikään ei tunnu vain hyvältä. Kaikki on synkkää, my mind is clouded by infinity of thoughts.

4

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heluna Ammu

Ammuu!

• neophyte

Mitäs jos näyttäisit tämän viestisi tyttöystävällesi? Tämähän on kuitenkin totuus ja totuus vapauttaa :) Tosin paljon mahollista että suhteenne menee katkolle mutta jos haluat nykyisen kanssa jotain todellista niin ilma on pakko tuulettaa ja perustukset korjata. Toisaalta jos et halua jatkaa niin tietäisipä tysi tilanteen kunnolla

• 21w

Kunpa uskaltaisinkin, pelkään että menettäisin hänet ja myös tämän hänen parhaan ystävänsä enkä enää ikinä näkisi kumpaakaan :( onhan naisia maailmassa mutta tällä hetkellä tuntuisi niin pahalta :( niin paha olo..

• Emiliaaaaemppuu
        21w kirjoitti:

Kunpa uskaltaisinkin, pelkään että menettäisin hänet ja myös tämän hänen parhaan ystävänsä enkä enää ikinä näkisi kumpaakaan :( onhan naisia maailmassa mutta tällä hetkellä tuntuisi niin pahalta :( niin paha olo..

Jos menetät niin menetät. E voi mitään. Jos heräät aamusin etkä oo onnellinen ja aattele tyttöystävääs hymy suin ni ei oo hyvä. Asioille pitää tehdä jotain kun ei ne ittestään muutu. Ei oo tervettä tollanen suhde. Lähdet siitä pois, suret ja jatkat elämääs. Varmasti tajuaa nainenki mikä ajo sut pois:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe