Toivottavasti kokemäenjoen nikkelipäästö on haihtunut siihen mennessä kun paraisilla alkaa kyseisen veden käyttö.Paikallisille päättäjille voisi ensin juottaa sitä pari vuotta koeluontoisesti. Kyllä suurin syy vesijohdon rakentamiselle Paraisille on se että ON NIIN MUKAVAA OLLA VAIKUTUSVALTAINEN mielestään päästessään edustamaan itseään turunseudun veden hallituksessa.Taitaa vaan kielitaito loppua tärkeitä päätöksiä tehtäessä ja sitten taas maksatetaan mahdollisia korvauksia vedenostajilla.
Paraisten juomavesi
9
393
Vastaukset
- sitä ihteänsä
Turunseudun vesi ottaa raakavetensä ylempää elohopeatehtaan läheltä joten tämä vuoto ei koske sitä
- varrella virran
Ehkä aloittajan ymmärryksen yli menee se, että joen vesi ei virtaakaan sisämaahan päin.....
- Håkan Watuknåpp
Luuletko että kokemänjoen vesi virtaa avo-ojassa Virttaankankaalta Paraisille?Eikä sitä vettä oteta joen merenpuoleisesta päästä!Katsos kun siellä päässä on Pori.Siis Björnebårg maan vähemmistökielellä sanottuna.
- kjiuhygtgf
Håkan Watuknåpp kirjoitti:
Luuletko että kokemänjoen vesi virtaa avo-ojassa Virttaankankaalta Paraisille?Eikä sitä vettä oteta joen merenpuoleisesta päästä!Katsos kun siellä päässä on Pori.Siis Björnebårg maan vähemmistökielellä sanottuna.
björnebårg mitähän kieltä toi on ei ainakaan vähemmistökieltä.
pori= björneborg
- Huono vesi
Tänään taas turun sanomissa juttu turun seudun veden uhkakuvasta kokemäenjoen veden oton riskeistä.
- Kaikilla mausteilla
Vettä kaikilla mausteilla !?
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu//showthread.php?t=30511- lokijuhbnjmk,
siisus jotain 6 vuotta vanhoi keskusteluja viimeinenkin vuoden vanha
- älytöntä
korppoossa tosi kyseessä ja vielä ilkivaltaa lisäksi
- B Wallenius
Jag köpa mineralvatten from K-Supermarket. De e smjuk vatten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984