Kaksoiselämää

Onko se ihan yleistä siellä Paneliassa, että keski-iän kriisissä oleva mies pitää kahta perhettä?
16706
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

On.

Äänestä

Se on yleistä ihan kaikkialla.........

Äänestä

Tiedän Äetsässä samanlaisen tapauksen. On se niin kauheaa.

Äänestä

Mikäkö on kauheaa? aisekö jos äijä pääsee pukille vähän useammin. Ei siinä mitään jos pystyy hommansa hoitamaan.

Äänestä

on noitä ämmiäkin jotka pelaa kahteen päätyyn samanaikaisesti, että turha siitä pelkästään on ukkoja syyttää, naiset osaavat/tekevät ihan samat temput.

Äänestä

Rahasta minä olen hoitanut rouvia jo vuosia. Työkavereiden vaimot olen jättänyt rauhaan. toisin kun eräät.

Äänestä

Taitaa mennä vain niin että rahaa olet joutunut rouville antamaan jotta pääsisit niitä hoitelemaan.

Äänestä

Kyllä hyvästä hoidosta maksaa. jos isäntä ei pysty itse. ei mene talousrahat hukkaan.

Äänestä
  • eikö emäntä anna yhteystietojaan että saisi sitä kunnon hoitoa

Äänestä

• hoiturim kirjoitti:

eikö emäntä anna yhteystietojaan että saisi sitä kunnon hoitoa

Tule 25päivä lauantaina klo 22:00. Osmaan niin katsotaan hoitovälineet. pistä punainen kravatti että tunnistan.

Äänestä

• emäntä63 kirjoitti:

Tule 25päivä lauantaina klo 22:00. Osmaan niin katsotaan hoitovälineet. pistä punainen kravatti että tunnistan.

En tule, anna yhteystietosi ja aletaan vaan heti hommiin jossakin rauhallisessa paikassa.

Äänestä

Minulta saisi pitkäaikaista hyvää hoitoa korvausta vastaan

Äänestä

kutsutaan myös terminaalihoidoksi.

Äänestä

25. päivä on kyllä perjantai, taidat jäädä ilman, hahhah.

Äänestä

Palstalla on selvästi nyrkki Kyllikin poika ystäviä.

Äänestä
  • yhdyssanat!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Kummastunut kirjoitti:

Onko se ihan yleistä siellä Paneliassa, että keski-iän kriisissä oleva mies pitää kahta perhettä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu