Onko se ihan yleistä siellä Paneliassa, että keski-iän kriisissä oleva mies pitää kahta perhettä?
Kaksoiselämää
16
629
Vastaukset
- Seuraava kysymys
On.
- uskopois
Se on yleistä ihan kaikkialla.........
- Ei tuulivoimalle!
Tiedän Äetsässä samanlaisen tapauksen. On se niin kauheaa.
- Alfer Sahapukki
Mikäkö on kauheaa? aisekö jos äijä pääsee pukille vähän useammin. Ei siinä mitään jos pystyy hommansa hoitamaan.
- taka-eura
on noitä ämmiäkin jotka pelaa kahteen päätyyn samanaikaisesti, että turha siitä pelkästään on ukkoja syyttää, naiset osaavat/tekevät ihan samat temput.
- gigolo26cm
Rahasta minä olen hoitanut rouvia jo vuosia. Työkavereiden vaimot olen jättänyt rauhaan. toisin kun eräät.
- trollull
Taitaa mennä vain niin että rahaa olet joutunut rouville antamaan jotta pääsisit niitä hoitelemaan.
- emäntä 63
Kyllä hyvästä hoidosta maksaa. jos isäntä ei pysty itse. ei mene talousrahat hukkaan.
- hoiturim
eikö emäntä anna yhteystietojaan että saisi sitä kunnon hoitoa
- emäntä63
hoiturim kirjoitti:
eikö emäntä anna yhteystietojaan että saisi sitä kunnon hoitoa
Tule 25päivä lauantaina klo 22:00. Osmaan niin katsotaan hoitovälineet. pistä punainen kravatti että tunnistan.
- Hellän raju
emäntä63 kirjoitti:
Tule 25päivä lauantaina klo 22:00. Osmaan niin katsotaan hoitovälineet. pistä punainen kravatti että tunnistan.
En tule, anna yhteystietosi ja aletaan vaan heti hommiin jossakin rauhallisessa paikassa.
- hellän rajua
Minulta saisi pitkäaikaista hyvää hoitoa korvausta vastaan
- hoitaja0
kutsutaan myös terminaalihoidoksi.
- kalenteri
25. päivä on kyllä perjantai, taidat jäädä ilman, hahhah.
- huvittavia tyyppejä
Palstalla on selvästi nyrkki Kyllikin poika ystäviä.
- korjatkaa
yhdyssanat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778