Mulla on naisviikset enkä pysty ajamaan niitä pois, kun olen niin herkkäihoinen. Mun on pakko leikata ne Hitler-mallisiksi. En saa kavereita ja mua syrjitään muutenkin, koska mua luullaan aina tekoviiksiä pitäväksi natsiksi.
Naisviikset
4
261
Vastaukset
- rottenfuhrer
Mutta oletko mies vai nainen? Naiselle voisi olla ihan cool ja uusi juttu käyttää Hitler viiksiä.
- Vain parta puuttuu
Olen nainen. Ei miehillä voi olla naisviiksiä.
- kroko
Etelämaalaisilla naisilla on yleensä viikset, kuuluu geneettisiin ominaisuuksiin. Se on niin yleistä, että monet eivät edes tunne tarvetta poistaa niitä. Suomessa se taas on harvinaisempaa, mutta niinpä tarvekin poistaa on pakollisempi.
Viiksien poistoon voi käyttää myös karvanpoistoainetta, esim. Veet-voidetta, mutta kannattaa ensin kokeilla pienelle alueelle, hyväksyykö kasvojen herkkä iho aineen. Karvanpoistoaineet ovat erilaisia, toiset eivät ehkä sovi toiselle, toiset toiselle. Kannattaa siis kokeilla muitakin, jos mainittu ei toimi.
Olen poistanut Veetillä vaimoni vittukarvat, ja hänen vittunsa hyväksyy hyvin aineen, vaikka ei hyväksy höylää eikä toista ainetta. Höylä ja toinen aine taas aiheuttavat näppylöitä. :) - Anonyymi
siis mulla on semmoset "läpinäkyvät" viikset ja ainaku aurinko paistaa joku huomauttaa että oho sulla on viikset sit haluisin poistaa ne mutta miten ilman että kasvaa mustana takaisin
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1141755Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik191423- 2141414
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2091324- 1801207
Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o841088Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151069Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie34926- 74889
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka68829