Onko totta että keski-ikäiset karavaanarit ovat vapaamielisiä kimppakivan ym . iloittelun suhteen? Jos on niin hakeudumme piireihin pian.
karavaanarit
23
2482
Vastaukset
- tervetuloa
Kyllähän se tahtoo kuulua meidän luonteeseen.Tiukkapipot ei reissuilla pärjää ja kun me ollaan sosiaalisia luonteita ja reissuilla vapaalla arjesta niin kaikki nautinnot tulee mieleen ja niitä kyllä toteutetaan! Mukaan vaan!
- totta on
Me tykätään reissata ja olla ilman stressiä maailmalla. Tykätään uida ja ottaa aurinkoa nakuna jos mahdollista. Me tykätään katsella ympärillemme ja olla kaikelle kauniille aistit avoimina. Jos hormonit alkavat hyrräämään niin tehdään sitten sitä mikä hyvältä tuntuu.
- mimmi,.,
Minulla pn vanhempi mies mikä on vähän mustis. Kyllä kun tulee parin päivän jälkeen niin antaa piiskeåaa ja pääsee liukkaalle. Sittei puhuta monta kon pani.
- kamu1
mimmi,., kirjoitti:
Minulla pn vanhempi mies mikä on vähän mustis. Kyllä kun tulee parin päivän jälkeen niin antaa piiskeåaa ja pääsee liukkaalle. Sittei puhuta monta kon pani.
Hyvin toimii teillä, kateeksi käy. Anna miesten panna vaan ja nauti..
- Me haluttais
Hakeudu vaikka meidän hoteisiimme.
[email protected] - Seksiseuraa kaikille
Sopikaa tapaamisia muidenkin vapaamielisten kanssa. http://seksiseura.wordpress.com/ Blogissa kerrotaan miten ja missä!
Aika monilla tuntemistamme swingereistä on asuntovaunu, joten saattaa pitää paikkaansa :)
- panopari myös
Toivotaan niin. Paneminen on ihanaa ja samanhenkisiä löytyy kaikkialta. Baltiasta, Puolasta jne ja ammattilaisia voi ottaa välillä vaunuun.
- Vaunumies
panopari myös kirjoitti:
Toivotaan niin. Paneminen on ihanaa ja samanhenkisiä löytyy kaikkialta. Baltiasta, Puolasta jne ja ammattilaisia voi ottaa välillä vaunuun.
aKalajoella pannaan jatkuvasti, vierastakin ja hyvältä tuntuu...
- lomalla77
aviopari kirjoitti:
Meillä myös, ja pari viikkoa nyt reissussa :)
Missä päin liikuttaa. .mukaan pari
- jehaus
Kyllä ja varsinkin miestenväliset vaimojen katsellessa on tosi yleistä.
- herrasmies0071
Löytyykö Kuninkaanlähteen karavaanarialueelta paria,joka haluaisi vaunuunsa kolmannen pyörän??
- -m50-
Salon Vuohensaaressa Paria jota vois katsella ja osallistua....
- Vaunu ja välly,
Kyllä karavaanirit on kovia panomiehiä,sekä naiset tosi kuumia tapauksia.ainakin Saaramaalla.Tulkaa mukaan!!
- kuuma pakkaus
Tarkoitatko Saaremaata? Viivana sinne!!
- karri20
Heteromies tarjolla kolmanneksi Kangasniemellä.. [email protected]
- Ulari
Myö kyl jätettii osoite, mut on jonnekin hävinny
[email protected] - masa67.
Kalliojärvellä koskaan mitään säpinää ?
- Pelissä ollaan
MOikka Porisa tänä viikon loppuna karavaanitapahtuma olisko halukait ottamaan 31 m mukaan 182 79 [email protected]
- mmm44
Mites Yläneen Valasrannan karavaraanareita???
Olisko apumiehen paikkaa..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk974198Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n292288Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj512078Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361444- 371285
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111213Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o15996Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.47995Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit77965Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk6838