^^ ?
Minkä pedaalin abe polkas aina ku soolo alko?
6
221
Vastaukset
- höhöhhh
Jos arvata pitää niin luulen että se on joko säröpedaali tai sitten vain ihan simppeli buusteri jonka avulla soolon aikana skitta tulee itse vahvistimesta lujempaa mikä helpottaa miksaajan työtä helvetisti. :D
- Timo-60
Järvinen käytti joskus combona kahta styrkkaria, ja sillä oli toinen vahvistin toisella puolella lavaa. Myöskin Fenderin Music man oli kaksikanavainen ja se toinen kanava oli sooloissa käytössä.
Siinä Järvisestä kertovassa DVD- pätkässä Finnish Guitar legend on se skittakjinikka, jossa Albert kertoilee soittodetaileistaan.
En itse osaa soittaa, joten en viitsi ottaa enempää kantaa. Onneksi Albert osasi senkin edestä. - flakhg
Kirjassa on puutteellista ja jopa virheellistä tietoa aiheesta. Pedaaleissa jätetty mainitsematta kaksi aivan oleellista poljinta pois joita hän käytti 70-luvulla(Royals, Hurriganes).
- senpä.polokas
mxr:n dynacomp kompuran
- korjaan_vähän
Mxr dynacomppia hän käytti niin että se oli päällä koko ajan, nupikoiden ollessa klo.15-asennossa.
- Pekkajohannesjoo
kerran se polkas Nivalassa sen verran lujaa että tuli paskat housuun.
Silti se soitti keikan lopuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865