Hei,
Olen 22-vuotias nainen ja fantasiana on aina ollut kokeilla gangbangia. En ole neitsyt mutta neitsyt tiukka pylly. Haluaisin 3 miestä... alistusta, sitomista .
Kokemuksia ja vapaaehtoisia?
Gangbang, miehiä mukaan?
15
1633
Vastaukset
- poju33
Täällä valmiina 33v mies mukaan. Kokemusta on. T poju33
Mukana ollaan vaikka kaverin kanssa.
- junnuvaa
Mäki voisin tulla messii
- Bubba10
Olen BiBearmies, yli 130kg ja 23cm, karvainen. Kaverini samannäköinen ja kolmas on umpihomo, joka ei sua pane vaan antautuu meille.
- nami_peppu
Anna sun s-posti
- pylly2014
Bubba 10, anna mulle sun s-posti osoite. Kiitos!
Tällainen vanha irtsas setä on ainakin kokenut alistaja, eli hallitsen köydet, piiskat, yms BDSM leikit. Jutellaan lisää privana...
- Istorucola
Minä en ole kiinnostunut.
Ihan tiedoksi.
t. Anselmi Laitapa viestiä. Hoidamme sinua kokeneiden miesten kanssa.
- Anydaywithme
Mukana olen. 45v Salost.
- joker13
Kiinnostunut täällä!! 20v alistamisesta kiinnostunut.
Olemme kolme musta mies haluatko?
- abdul mohamad
te mennä kute tavaline lahimppa ostari etti tyhmä soomi blondi. ne tykka iso muna. ei kautta ehkasu. tautti varma
- Tullaantokivaikkahet
minäki voin tulla mukaan, oon raju alistaja ;) !!!
- poikamies55
Täällä olis vapaa ehtoine 19v kokemattomampi kundi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827