Hei,
Olen 22-vuotias nainen ja fantasiana on aina ollut kokeilla gangbangia. En ole neitsyt mutta neitsyt tiukka pylly. Haluaisin 3 miestä... alistusta, sitomista .
Kokemuksia ja vapaaehtoisia?
Gangbang, miehiä mukaan?
15
1642
Vastaukset
- poju33
Täällä valmiina 33v mies mukaan. Kokemusta on. T poju33
Mukana ollaan vaikka kaverin kanssa.
- junnuvaa
Mäki voisin tulla messii
- Bubba10
Olen BiBearmies, yli 130kg ja 23cm, karvainen. Kaverini samannäköinen ja kolmas on umpihomo, joka ei sua pane vaan antautuu meille.
- nami_peppu
Anna sun s-posti
- pylly2014
Bubba 10, anna mulle sun s-posti osoite. Kiitos!
Tällainen vanha irtsas setä on ainakin kokenut alistaja, eli hallitsen köydet, piiskat, yms BDSM leikit. Jutellaan lisää privana...
- Istorucola
Minä en ole kiinnostunut.
Ihan tiedoksi.
t. Anselmi Laitapa viestiä. Hoidamme sinua kokeneiden miesten kanssa.
- Anydaywithme
Mukana olen. 45v Salost.
- joker13
Kiinnostunut täällä!! 20v alistamisesta kiinnostunut.
Olemme kolme musta mies haluatko?
- abdul mohamad
te mennä kute tavaline lahimppa ostari etti tyhmä soomi blondi. ne tykka iso muna. ei kautta ehkasu. tautti varma
- Tullaantokivaikkahet
minäki voin tulla mukaan, oon raju alistaja ;) !!!
- poikamies55
Täällä olis vapaa ehtoine 19v kokemattomampi kundi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741192
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?46631Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä304558Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t228543- 51529
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502