onko kellään tällä viikolla inssiä? jos on pelottaako yhtään? entä te jotka olette kortin jo saaneet niin kertokaa hyviä vinkkejä inssiin!! kauanko se ajokoe kestää?
inssi parin päivän päästä
15
5568
Vastaukset
- mysterio_n
Mulla on ollu kortti jo kolme kuukautta..
Sillon ku mulla oli inssi niin mua jännitti älyttömästi, kun mun opettaja siin vähän pelotteli et millanen se inssi (katsastusmies) (katsastusasemalta.) Katsastusaseman pihassa jännitti hitosti, mut sit ku käynnistin auton ja sain lähtee liikkeelle ni se pelko hälveni vähitellen. Mut se oli sellanen hiljainen mes joka kirjotteli paperiin jotain muistiinpanoja...mun ajamisesta. ja se sanoo minne sun on ajettava,mut luultavasti saat ite valita reitin. Mä sain ainakin valita ihan ite sen reitin hämeenlinnassa. Mut ihan hyvin se menee sulla, kun et hermostu, ja onhan sulla ennen inssiä niin yks ajotunti (samana päivänä ku inssi on!!) Muista että et hermostu jos inssi kirjottaa muistiin jotain...Mulla inssi kesti puol tuntia. Sit ku pääsin katsastusasemalle ja inssi kysy et multä et mites mun mielestä meni..? -mä sanoin et ihan hyvin muuten paitsi taisin mokata aika pahasti yhdessä risteyksessä mut ite huomasin ja korjasin ennen kun mitään olisi voinut tapahtua. Inssi sano et kyllä se läpi meni, mä olin huojentunut et onneks....ja se kirjotti mulle sellasen lapun jolla saa ajaa 2viikkoo ja sit pitää hakee väliaikainen ajokortti. Opettaja kun tuli autolle ja kysy et mites meni ja mä sanoin et läpi se meni. Sitten se sano et onpas sulla hikiset kädet....ja sano et tais sittenkin jännittää vähän...=) sanoin et no joo...
mut jos haluut kysyy tarkemmin ni laitan mailin: [email protected] - Jees
Vaikka kuulostaakin kliseeltä, niin pieni jännitys on ihan hyväksi.
Inssi oli itse asiassa hyvin rento tapahtuma. Rupateltiin siinä niitä näitä, ja sitten se olikin jo ohi ja kortti tuli. :) Ihan mieleenpainuva kokemus. :) - sponge bob
enne inssiä aamulla pakkaa jännittää mut se kyllä katoo heti ku pääsee autoo ja inssi kestää nii hetke et ei sitä huomaa ees ite ajoin inssini seinäjoella ja ku lähimme asemalta ja ajoin keskustaa nii siinä meiä ees oli joku jääny valoihin ja sen auto ei lähteny käyntii ei muutaku hätävilkut päälle ja lykättiin se siihe vieree huoltsikalle ja takasi autoo ja sit saiki ajaa melkee suoraa katsastusasemalle ja läpi meni et napsahti
- asgda
juteltii koulusta ja muistaki asioista. muutama virhe tuli. mut läpi meni, kannattaa käyttää vilkkua myös kun parkeeraat auton katsastuskonttori pihaan.
kannattaa kattoo joka puolelle myös vasemmalle mutta ei pidä olla liian nöyrä liikenteessä. - sussu
asgda kirjoitti:
juteltii koulusta ja muistaki asioista. muutama virhe tuli. mut läpi meni, kannattaa käyttää vilkkua myös kun parkeeraat auton katsastuskonttori pihaan.
kannattaa kattoo joka puolelle myös vasemmalle mutta ei pidä olla liian nöyrä liikenteessä.Mulla on inssi ens viikolla..kertoisitko vähän millaisia mokia tuli tehtyä, että kuitenkin meni läpi..
- sagsa
sussu kirjoitti:
Mulla on inssi ens viikolla..kertoisitko vähän millaisia mokia tuli tehtyä, että kuitenkin meni läpi..
no vilkku liian myöhään. ja jos kääntyy vasemmalle pitää ottaa huomioon vasemmalta tulijat että ne pääsee kulkee suoraan. kevyt liikenne aina huomioon ja varsinkin kääntyessä.
- jännitti!
Minua helpotti se, että pidin radion päällä (kysyin toki inssiltä luvan ensin). Onneksi alkuun tuli Robbie Williamsia, tulin hyvälle päälle ja rentouduin. Ajattelin myös, että olen ajotunnilla.
Kun tein mokan, sanoin heti siitä inssille, että "nyt mä tein virheen, olisi pitänyt tehdä niin ja näin..." ja se oli hyvä veto, sain kehuja jälkikäteen ja saattoi vaikuttaa lopputulokseen.
Virheitä saa siis tehdä! Mutta kannattaa näyttää huomanneensa ne itse.
Muista ajaa rauhallisesti ja seurata kevyttä liikennettä enemmän kuin olisi edes tarpeen, kääntele paljon päätäsi ja tarvittaessa kerro mitä teet. Anna KAIKILLE jalankulkijoille tietä.
Ajokokeen kesto riippuu, minulla kesti 25 minuuttia, sillä seisottiin Pasilassa ruuhkassa (oli arkiaamu klo 8) tosi pitkään. Jos olet hyvä, on koe nopeasti ohi.
Onnea matkaan, se ei ole lainkaan niin kauheaa kuin luulisi.- jännittäjä
ihme kyllä sain ajokortin tänään vaikka jännitti tosi paljon!
- joo
en tiedä mistä johtui, mut mua ei jännittäny inssin aikana yhtään! ennen inssiä ajotunnilla jalat tutis ja edellisenä päivänä jännitti, mut ei inssin aikana, se helpotti kummasti! "joo, nyt tähän viralliseen puoleen elikkä sehän oli hyväksytysti suoritettu..." aika hieno tunne tuossa vaiheessa
- Minä vaan
Jep, mulla oli inssi heti aamusta, ihan siksi, ettei koko päivää tarvitse olla vatsa kuralla :) Opettajan kanssa ajettiin auto katsastusasemalle ja silloin jännitti, mutta kun virallinen valvoja istahti penkille viereen, niin jännitys kaikkosi ja kaikki meni hienosti.
- Ämmäkuski
Turussa lähettiin siitä manhattinin edestä ja mentiin pikaitetä naantaliin ja takas pikatietä siihen katsastusasemalle ja läpi meni.
Matkalla ei ollut kuin kolmet liiknennevalot ja muutama valo-ohajttua suojatietä ja muuten lähinnä suoraa.- feiojfdkjsdfl
Piti ajaa vaan koulun pihalla parisataa metriä ja siinä näyttää että osaa vaihtaa vahdetta ja lähteä liikkeelle ja pysähtyä ja sitten lopuksi parkkeerattiin parkkipaikalle ja siinä inssi pyys laittaa vilkut ja pitkät että näki että hallitten ne.
Kokoroska kesti noin 5 min.
Syy miksi ionssi oli lyhennetty oli se että koilussa oli todella paljon ruuhkaa ja jonoa ja enempää ei ehditty.
Eli lähtö parkkipaikalta kierro talon ympäri muutamalla pysähdykellä ja ja parkkiin.
Ja inssi totes että hyvinhän tää meni ja sanos et toimistosta saa hakee kortin ja seuraava oppilas ajoon.
Mitään mäkilähtöä tms. ei ollut vaan lähinnä parkkeeraus ja se että halittee hallintalitteet ja osaa käyttää autoa. - dfklldkflskfölksöldfk
feiojfdkjsdfl kirjoitti:
Piti ajaa vaan koulun pihalla parisataa metriä ja siinä näyttää että osaa vaihtaa vahdetta ja lähteä liikkeelle ja pysähtyä ja sitten lopuksi parkkeerattiin parkkipaikalle ja siinä inssi pyys laittaa vilkut ja pitkät että näki että hallitten ne.
Kokoroska kesti noin 5 min.
Syy miksi ionssi oli lyhennetty oli se että koilussa oli todella paljon ruuhkaa ja jonoa ja enempää ei ehditty.
Eli lähtö parkkipaikalta kierro talon ympäri muutamalla pysähdykellä ja ja parkkiin.
Ja inssi totes että hyvinhän tää meni ja sanos et toimistosta saa hakee kortin ja seuraava oppilas ajoon.
Mitään mäkilähtöä tms. ei ollut vaan lähinnä parkkeeraus ja se että halittee hallintalitteet ja osaa käyttää autoa.oli jaettu ryhmiin 10 toisella puolella ja kymmen toisella ja ajettiin "viestinä" se auto edestakas niin että kaikki ajoi...
Kirjalliset hylättiin mut annoin tiskin alta sillä katsastuksen naiselle 50€ vitosina niin ihme ja kumma tuli allekijoitus lapuun :)
- rekkamies
niin mulla kun olin hommaamassa bc ajokorttia niin jänniti sillon 18wee kauheesti ku kaikki sano että sieläö se kyttää hulluna ja naputtaa kynällä oveen ja silleen. tottakjai se jännittä mutta sitte ku se oli ohi niin ei siinä mitään pelottavaa ollu nytte ku olin ajamassa BECE ajokorttia siis raskasta yhistelmä korttia E tä niin sielä se vasta jännitti ei abc insseissä ole mitään pelättävää kun muistaa vaan että ei tee virheitä...
Hommatkaa se ISO E niin sitte voitte olla jo vähän niinkö lesoja mul on NYT ABECEDE ja adr ym luvat - Anonyymi
Todella rahastus paikka kun itse ajattaa opetus luvalla.inssin pitäjä vahtas vain kännykkää.kauhavalla todella asiallista toimintaa.sinne muutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä882881Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021364Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845