Mad Max: Fury Road

Veteranfan

Ensi vuonna tuokokuussa pitäisi tulla maailman ensi-iltaan 30.vuotta odotettua 4. jatko-osaa Mad Max saagaan!!!

Mad Max: Fury Road on neljäs osa, ohjaaja George Miller on kaavaillut 4. osaa vuodesta 1985. lähtien.

Mad Maxin korvaa Tom Hardy.Charlize Theron on yksikätinen Furiosa.

Trilogiasta on puhuttu,sillä kuvauksia tehtiin Namibiassa jo v. 2012.
Jälkituotantoa ollaan tehty jo 2.vuotta

George Miller on kertonut turvautuvansa ainoastaan 20.% digitaaliseen formaattiin tehosteissa.Loput 80.% on kuvattu perinteisellä tavalla.

Tuntuu siltä että mestariteosta saadaan odotella!!!

6

1781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veteranfan

Pieni korjaus: Tom Hardy korvaa Mel Gibsonin Mad Maxina.

• Sontablaupunkt

Onneksi maxin autona edelleen interseptoori :D.. pelkäsin jo et pilataan koko elokuva amerikan jingonismi roskalla .. ei taida amerikan sontaa olla juurikaan koko elokuvassa?

• Veteranfan

Mad Max: Fury Road traileri pyörii netissä.

Komea traileri,joka lunastaa elokuvaan kohdistuvat odotukset.
      Varsinkin kohdat joissa takaa-ajo tapahtuu keskellä hiekkamyrskyä salamien sinkoillessa ympäriinsä.

Traileri lupaa rujoa apocalyptistä tulevaisuuden kuvausta,jossa bensa on aika vähissä,tai oikeastaan sitä ei enään ole.
      Elokuva on myös energiakriisin ennakoiva futuristinen painajainen.

• VHS Beta

Samaa odotellaan, olihan nämä aikoinaan jotain, silloin kun kotivideot oli uusinta uutta...
      Koskahan saadaan uusi versio Blues Brothers 1stä, siinä oli asenne kohdallaan.

• Isopettymys

Juu.. leffa on lähinnä sekasotku jossa runsaasti räjähdyksiä, eipä juuri muuta. Lähin vertaus on keanu reeves posts apokalyptisessä speed leffassa. Koko mad max idea loistaa poissa olollaan eli leffan nimi Mad Max ei sovi ollenkaan ja hardyn esitys maxistä on todella laimea ja nynny!. Autosta sen verran että sitä näkee vain hetken ja sen jälkeen leffa on Speed post apokalyptisessä maailmassa. Todella iso pettymys koko leffa.

• Veteranfan

Miten tämä "sekasotku" voitti sitten 6 Oscar pystiä ???
        Oliko Fury Road pettymys palkintojen vähäisyyden vuoksi ???
        Vai olivatko kaikki leffakriitikot väärässä???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4423
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3035
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2928
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2723
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2671
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2635
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2319
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2065
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      4
      1824
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    Aihe