Ensi vuonna tuokokuussa pitäisi tulla maailman ensi-iltaan 30.vuotta odotettua 4. jatko-osaa Mad Max saagaan!!!
Mad Max: Fury Road on neljäs osa, ohjaaja George Miller on kaavaillut 4. osaa vuodesta 1985. lähtien.
Mad Maxin korvaa Tom Hardy.Charlize Theron on yksikätinen Furiosa.
Trilogiasta on puhuttu,sillä kuvauksia tehtiin Namibiassa jo v. 2012.
Jälkituotantoa ollaan tehty jo 2.vuotta
George Miller on kertonut turvautuvansa ainoastaan 20.% digitaaliseen formaattiin tehosteissa.Loput 80.% on kuvattu perinteisellä tavalla.
Tuntuu siltä että mestariteosta saadaan odotella!!!
Mad Max: Fury Road
6
1920
Vastaukset
- Veteranfan
Pieni korjaus: Tom Hardy korvaa Mel Gibsonin Mad Maxina.
- Sontablaupunkt
Onneksi maxin autona edelleen interseptoori :D.. pelkäsin jo et pilataan koko elokuva amerikan jingonismi roskalla .. ei taida amerikan sontaa olla juurikaan koko elokuvassa?
- Veteranfan
Mad Max: Fury Road traileri pyörii netissä.
Komea traileri,joka lunastaa elokuvaan kohdistuvat odotukset.
Varsinkin kohdat joissa takaa-ajo tapahtuu keskellä hiekkamyrskyä salamien sinkoillessa ympäriinsä.
Traileri lupaa rujoa apocalyptistä tulevaisuuden kuvausta,jossa bensa on aika vähissä,tai oikeastaan sitä ei enään ole.
Elokuva on myös energiakriisin ennakoiva futuristinen painajainen. - VHS Beta
Samaa odotellaan, olihan nämä aikoinaan jotain, silloin kun kotivideot oli uusinta uutta...
Koskahan saadaan uusi versio Blues Brothers 1stä, siinä oli asenne kohdallaan. - Isopettymys
Juu.. leffa on lähinnä sekasotku jossa runsaasti räjähdyksiä, eipä juuri muuta. Lähin vertaus on keanu reeves posts apokalyptisessä speed leffassa. Koko mad max idea loistaa poissa olollaan eli leffan nimi Mad Max ei sovi ollenkaan ja hardyn esitys maxistä on todella laimea ja nynny!. Autosta sen verran että sitä näkee vain hetken ja sen jälkeen leffa on Speed post apokalyptisessä maailmassa. Todella iso pettymys koko leffa.
- Veteranfan
Miten tämä "sekasotku" voitti sitten 6 Oscar pystiä ???
Oliko Fury Road pettymys palkintojen vähäisyyden vuoksi ???
Vai olivatko kaikki leffakriitikot väärässä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402