Heippa !
Oon tekemässä otsikon mukaista päivitystä. Ajattelin asentaa seiskan UEFI-
moodissa. Ongelmana on että kone jumittuu Windows start::in jälkeen.
(BIOS)lecasy-moodissa etenee installointiin asti. Mikähän tähän auttaisi ?
Kone on Toshiba P850-337 läppäri.
Windows 8.1 --> 7 Ultimate
7
256
Vastaukset
Kannattaa ottaa se suojaus pois päältä tuolta biossista.
- MKAK
Ai koko UEFI ? Vai security boot (on jo pois päältä) ? Elikä asentaisin BIOS-lecasy- moodissa (MBR levylle) ? Vielä mainitakseni yritin boot:ata DVD:ltä jonka imuroin netistä (siis levynkuvan).
Pelkästään tuo boot. Sen jälkeen pitäisi onnistua.
- MKAK
Onhan tolla DVD:llä setup.exe jolla saan asennettua. Kuulemma ei saa asennettua suoraan boot:taamalla DVD:ltä. Pitää tällä viikolla asentaa...
- MKAK
MKAK kirjoitti:
Onhan tolla DVD:llä setup.exe jolla saan asennettua. Kuulemma ei saa asennettua suoraan boot:taamalla DVD:ltä. Pitää tällä viikolla asentaa...
Nyt on seiska asennettu ja ajurit. Asensin (BIOS)legacy moodissa.
Mistä löytyisi ajuri jonka herjaa vielä puuttuvan: Microsoft ACPI-compliant embedded
controller ? Olen kattonut jo Toshiba:n weppisivuilta. - MKAK
MKAK kirjoitti:
Nyt on seiska asennettu ja ajurit. Asensin (BIOS)legacy moodissa.
Mistä löytyisi ajuri jonka herjaa vielä puuttuvan: Microsoft ACPI-compliant embedded
controller ? Olen kattonut jo Toshiba:n weppisivuilta.Ajuri löyty jo. Jopa Toshiban sivulta. Kuulema kaikkiin koneisiin ei onnistu 7:n asentaminen. Tämä on ilmeisesti semmonen kone.
- MKAK
MKAK kirjoitti:
Ajuri löyty jo. Jopa Toshiban sivulta. Kuulema kaikkiin koneisiin ei onnistu 7:n asentaminen. Tämä on ilmeisesti semmonen kone.
Unohtu edellisestä viestistä: Ei voi asentaa UEFI-tilassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1981935
- 711696
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91401- 741078
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191944- 67911