Heippa !
Oon tekemässä otsikon mukaista päivitystä. Ajattelin asentaa seiskan UEFI-
moodissa. Ongelmana on että kone jumittuu Windows start::in jälkeen.
(BIOS)lecasy-moodissa etenee installointiin asti. Mikähän tähän auttaisi ?
Kone on Toshiba P850-337 läppäri.
Windows 8.1 --> 7 Ultimate
7
195
Vastaukset
Kannattaa ottaa se suojaus pois päältä tuolta biossista.
- MKAK
Ai koko UEFI ? Vai security boot (on jo pois päältä) ? Elikä asentaisin BIOS-lecasy- moodissa (MBR levylle) ? Vielä mainitakseni yritin boot:ata DVD:ltä jonka imuroin netistä (siis levynkuvan).
Pelkästään tuo boot. Sen jälkeen pitäisi onnistua.
- MKAK
Onhan tolla DVD:llä setup.exe jolla saan asennettua. Kuulemma ei saa asennettua suoraan boot:taamalla DVD:ltä. Pitää tällä viikolla asentaa...
- MKAK
MKAK kirjoitti:
Onhan tolla DVD:llä setup.exe jolla saan asennettua. Kuulemma ei saa asennettua suoraan boot:taamalla DVD:ltä. Pitää tällä viikolla asentaa...
Nyt on seiska asennettu ja ajurit. Asensin (BIOS)legacy moodissa.
Mistä löytyisi ajuri jonka herjaa vielä puuttuvan: Microsoft ACPI-compliant embedded
controller ? Olen kattonut jo Toshiba:n weppisivuilta. - MKAK
MKAK kirjoitti:
Nyt on seiska asennettu ja ajurit. Asensin (BIOS)legacy moodissa.
Mistä löytyisi ajuri jonka herjaa vielä puuttuvan: Microsoft ACPI-compliant embedded
controller ? Olen kattonut jo Toshiba:n weppisivuilta.Ajuri löyty jo. Jopa Toshiban sivulta. Kuulema kaikkiin koneisiin ei onnistu 7:n asentaminen. Tämä on ilmeisesti semmonen kone.
- MKAK
MKAK kirjoitti:
Ajuri löyty jo. Jopa Toshiban sivulta. Kuulema kaikkiin koneisiin ei onnistu 7:n asentaminen. Tämä on ilmeisesti semmonen kone.
Unohtu edellisestä viestistä: Ei voi asentaa UEFI-tilassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389