Mulla on pian 10 vuotias Das,mutta en ole kertaakaan ollut edes täyttöhuollossa.
Oletko huollattanut vedenkeittimen ilmastointilaitteen.
13
171
Vastaukset
- nunnukkaka
Kannattaa viedä jos jaksaa
- --------------------
Olen huollattanut. Edellisestä huollosta ainakin viisi vuotta. N. 250g kaasua puuttui (melkein puolet) ja silti toimi.
Hintaa oli 59e. Kaasujen lisäksi tuli kompressoriöljyt ja väriaine. - Tyytyväinen
Huollatin 11 vuotta vanhan Golfini ilmastoinnin. Kaasua lisättiin 365g,toimi ennen huoltoa kohtalaisesti,mutta nyt ilma on puolta kylmempää.
- Läheltä piti
59€ maksavalla huollolla vältyin 1200€ remontilta.
- Musta A
Luulin säästäväni 59€,mutta menetinkin 1280€.
- osssss
Noo neljä vuotta oli kun viimeksi huollettu niin puolet oli aineesta jäljellä...60e huolto kustansi.
- 5+5
Mee vetään oksanreikään runkku rane.
- Huomo
Täyttöhuolto 5 vanhaan autoon. Kylmäainetta 125g.
- 5+5.
Täyttöhuolto 10 vuotta vanhaan Golfiin.Kylmäainetta 200g ja tippa öljyä.
Kustannus: 55€,aikaa meni 20min. - heti täyttöön
kannattaa viedä, jos pääsee kuivaksi, menee kompura ja hihna, ehkä hihna repäisee jotain muutakin.
ja ei 10v aina kannata uutta kompuraa ostaa ja saako sellaista romuttamostakaan, sopivaa, on niin useilla eri kiinnityksillä.- Olis pitänny
1280 kompura asennettuna Audiin.
- Kompura kaput
Miksi huolto-ohjelmassa ei ole mainintaa ilmastointihuollosta.
- Dassi 2005
Nyt merkkiliikkeessä suositellaan säännöllistä ilmastointihuoltoa 2 vuoden välein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384102Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453167Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343056Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4842754Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1912003Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 401447
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51281- 781222