Oletko huollattanut vedenkeittimen ilmastointilaitteen.

Golf elämäntapana

Mulla on pian 10 vuotias Das,mutta en ole kertaakaan ollut edes täyttöhuollossa.

13

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nunnukkaka

Kannattaa viedä jos jaksaa

• --------------------

Olen huollattanut. Edellisestä huollosta ainakin viisi vuotta. N. 250g kaasua puuttui (melkein puolet) ja silti toimi.
      Hintaa oli 59e. Kaasujen lisäksi tuli kompressoriöljyt ja väriaine.

• Tyytyväinen

Huollatin 11 vuotta vanhan Golfini ilmastoinnin. Kaasua lisättiin 365g,toimi ennen huoltoa kohtalaisesti,mutta nyt ilma on puolta kylmempää.

• Läheltä piti

59€ maksavalla huollolla vältyin 1200€ remontilta.

• Musta A

Luulin säästäväni 59€,mutta menetinkin 1280€.

• osssss

Noo neljä vuotta oli kun viimeksi huollettu niin puolet oli aineesta jäljellä...60e huolto kustansi.

• 5+5

Mee vetään oksanreikään runkku rane.

• Huomo

Täyttöhuolto 5 vanhaan autoon. Kylmäainetta 125g.

• 5+5.

Täyttöhuolto 10 vuotta vanhaan Golfiin.Kylmäainetta 200g ja tippa öljyä.
      Kustannus: 55€,aikaa meni 20min.

• heti täyttöön

kannattaa viedä, jos pääsee kuivaksi, menee kompura ja hihna, ehkä hihna repäisee jotain muutakin.

ja ei 10v aina kannata uutta kompuraa ostaa ja saako sellaista romuttamostakaan, sopivaa, on niin useilla eri kiinnityksillä.

• Olis pitänny

1280 kompura asennettuna Audiin.

• Kompura kaput

Miksi huolto-ohjelmassa ei ole mainintaa ilmastointihuollosta.

• Dassi 2005

Nyt merkkiliikkeessä suositellaan säännöllistä ilmastointihuoltoa 2 vuoden välein.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      26
      5183
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      12
      3775
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3177
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      48
      2746
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1308
    6. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      283
      1275
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      59
      1165
    8. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1129
    9. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      396
      1112
    10. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      208
      1039
    Aihe