Useat vipit samaan aikaan

peruna2

Pystyykö pikavippiä enää saamaan jos on yksi maksamaton pikavippi toisessa pikavippifirmassa? Vippi ei ole mennyt perintään eivätkä kuukausierät jääneet maksamatta.

Kun kuulemma nykyään pikavippifirmat seuraavat toistensa tietoja ja sitä onko erääntyneitä vippejä muissa firmoissa, estääkö yksikin voimassaoleva vippi lainan saamisen muista firmoista?

17

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ikävä kyllä estä, ellei kyseiset vippifirmat ole jollain tavalla kytköksissä toisiinsa.
      Onko aloittajalla nyt se tilanne että joudut ottamaan vippiä maksaaksesi toisen pois?

Jos on niin ymmärräthän että toimimalla noin astut sellaiseen velkakierteeseen että oksat pois. Sanon tämän itse sen kokeneena. Kuvittelin että kohtuu hyvälläkin palkallani pystyisin kikkailemaan eri firmojen kanssa. Jotain yllättävää kuitenkin sattui ja yhtäkkiä en enää pystynytkään maksamaan joka kk tarvittavia eriä, kuitenkin oli maksettavana asumiskulut, lainat, vakuutukset yms. ja tosiaan vipit tohon päälle. Vuodessa tuli aikamoinen solmu ratkottavaksi. Ei auttanut kuin pyytää apua velkaneuvojalta ja päästää isoimmat velat ulosottoon. Perintätoimistojen kanssa sopiminen olisi tullut liian kalliiksi. Vajaassa vuodessa sain T-S takauksen ja velat maksettiin pois. Luottohäiriömerkinnät jäi yht. 17 kpl. Jotain hyvääkin tästä seurasi, opin käyttämään rahaa uudella tavalla. Vuoden 2012 kesäkuun jälkeen en ole tehnyt penniäkään velkaa, eka merkintä tuli lokakuussa 2012. Asioita ostelen harkiten ja tilillä/lompakossa olevan rahamäärän rajoissa. Rahavarastoa olen pystynyt kartuttamaan kuukaisittain, nyt n. 2-3 kk:n palkan verran säästetty.

• lmdo

Kesäkuusta lokakuuni on 4 kuukautta eli noin 120 pv. Lain mukaan merkintä tulee 60pv. jälkeen laskun pv:sta. Miten onnistuit 120 pv. 60pv. tarkoittaa, että elokuun lopulla 2012 olisi merkintä tullut? Selitäisitkö vähän?

• 4+12

Hallelujah!

• juueiii

Lyhyesti; Älä ota uusia vippejä vaikka kuinka tekis mieli. Tai kohta oot kuses 10,000 vippies kans. Trust me i know what im talk about.

• Harzaaaaa

Jos et pysty maksamaan sitä ensimmäistä vippiä, anna mennä perintään, ja sovi maksusuunnitelma perinnän kanssa. Esim 25€/kk

Ja luottotiedot EI mene!

• Eilisäävelkaa

Ei lisää velkaa!!!!!!

• pelihelvetti

Ja minulla yli 10 paikkaan 65000€ velkaa ja velkaneuvontaan menossa mutta aika pitkä jonotus.

• Mikko OK

Älä usko luusereita, tietenkin voit ottaa uuden vipin muualta. Ei niitä kukaan seuraa ja sillä lailla saat palautettua taloutesi normalitilaan. Rohkeasti vaan uutta vippiä peliin, ei se pelaa joka pelkää, vaikka tämän palstan hirviseksuaalit aina yrittää uskotella muuta.

• nuorimies18vv

Otin noista himovippaajan linkeistä kaikista maksimimäärän rahaa ja rahat käytetty nyt ei ole yhtään rahaa mutta yli 10 000 euron velat? Meneekö luottotiedot yms. En pysty maksaan noita koskaan takas vanhemmat kuolleet ja perintö tuhlattu oon varaton ja työtön.

oon 18v

• himovippaaja

Vippaaminen kannattaa aina! Voin liioittelematta sanoa, että ilman vippaamista en itse olisi elämässäni päässyt näihin asemiin, joissa nyt olen! Vippi on tuonut minulle rajattomasti mahdollisuuksia ja uudenlaista potkua elämään.

• opiskelija11
    • Lainaaja

Tiedän ainakin että LuottoRahasta (https://www.luottoraha.fi/) ei saa jos on avoimia lainoja muualla. En valitettavasti osaa sanoa muista lainapalveluista.

• Kai.Vari65

Lainanhakijan (ja lainansaaneen) tiedot ovat luottamuksellisia tietoja, eivätkä siis muiden lainanmyöntäjien nähtävissä. Uskon kuitenkin, että samaan konserniin kuuluvat lainat tekevät yhteistyötä tässä asiassa.
      Tämä merkitsee, että jos olet saanut lainan yhdeltä lainalta, ja luottotietosi eivät ole muuttuneet, voit saada lainaa muiltakin lainoilta.
      Ota kuitenkin edullinen ja suosittu laina. Suosittelen Lendoa, jonka kautta saat ammattilaisten kilpailuttaman lainan 500-20.000€ ja voit valita laina-ajaksi 1-12 vuotta.
      Lue lisää edullisesta Lendosta: http://www.lainaanopeasti.biz/lendo-lainaa/

• grfkgktkh

Lendon sivuilla https://www.lendo.fi/ lukee selvästi:

"Lendo ei voi vaikuttaa pankkien lainanmyöntöprosesseihin eikä pankkien tarjoamiin korkoihin.

Jokainen pankki käsittelee hakemuksen itsenäisesti ja määrittää lainalle koron joka perustuu pankkien sisäiseen riskiarviointiin

Lainojen korko vaihtelee pankista riippuen. Jokainen pankki tekee yleisarvion antamasi tietojen perusteella ja tarjoaa tähän arvioon pohjautuen yksilöllistä korkoa."

• dgwgdwtdgtdw

"Lainanhakijan (ja lainansaaneen) tiedot ovat luottamuksellisia tietoja, eivätkä siis muiden lainanmyöntäjien nähtävissä. Uskon kuitenkin, että samaan konserniin kuuluvat lainat tekevät yhteistyötä tässä asiassa."

Jos erikseen annat lainaa hakiessasi luvan, pikavippifirmalla on oikeus kysellä muista pikavippifirmoista taloudellisia tietojasi. Tämä tapahtuu Asiakastiedon ylläpitämän tietokonejärjestelmän kautta. Mutta voin jos pistät rastin ruutuun. Tätä Asiakastiedon systeemiä voisi pitää myös eräänlaisena positiivisena luottorekisterinä.

Kannattaa katsoa, mihin kaikkeen antaa luvan. Kannattaa välttää erilaisia lainanvälityspalveluita, joita Suomessa alkaa olla jo muutama. Nämä firmat kauppaavat tietojasi "yhteistyökumppaneillensa".

• omena77s

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1871
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1166
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      75
      926
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      754
    Aihe