Karvoja vai ei?-apuaa!

17veetyttötarviiapuu

Elikkä mulle on tulossa eka kerta mun poikaystävän kanssa, poikaystävä on kyllä ennen harrastanut seksiä, mutta mä en. Ongelmana mulla on se, että en tiiä pitäiskö mun ottaa alapäästä karvat pois vai ei, mitä mieltä te ootte? Ja kummasta tykkäätte enemmän? Muehet ja naiset saa vastailla! :)

8

872

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaiVeetTyttö

Muehet muehet on myös kirjoittanu tään, hähähäää

• painu hiiteen

"VaiVeetTyttö", eikö pikkutytöillä ole muuta sanomista kuin tarttua merkityksettömiin kirjoitusvirheisiin ja pohjattomasti epäillä, että seksiin vivahtavat kysymykset ovat miesten tekoa?

Kerronpa sinulle suuren salaisuuden: myös naisilla on paljon kysyttävää seksistä ja he haluavat keskustella asioista toisten kanssa.

• siuisä

Älä tee mitään, anna karvojen olla.

• johannabee17

Kokeileppa jos uskallat antantaa jätkän lyhentää.kokemusta on.

• just18vPoitsu

Värjää karvat, toimii aina.

• kysy, m

Poikaystävä luultavasti haluaa, että olet aivan posliinina, mutta varma ei voi olla. Mitä jos teet rohkean tempun, kysyt ennen hänen tuloaan ihan etukäteen, kummin hän haluaa. Samalla tulet vihjanneeksi, että annat hänelle vittuasi. Ei varmaan poikaystäväsi pahastu, vaan odottaa kovasti tapaamista. Herttaista ja suloista!

• Niin onnellinen! :)

Kiitos paljon sulle vastauksesta ja muillekkin :) kysyin ihan suoraan ja se sano että sillee millee mulla on hyvä :) poikaystäväni sanoi myös ettei haluu painostaa mua mihinkään :) mut kuitenkin meen eka kerta suju hyvin :) ollaan muuten kuudetta kuukautta yhessä :)

• jokeri90

Moro. Kyllä se semmonen hoidettu karvoitus on paras eli ei mitään järkyttävää puskaa vaan nätti karvoitus karvan pituus kannattaa olla ns pitkä niin niitä pystyy kielellä kivasti leikkiin ja on myös jotain makua pimpassa.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      61
      986
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      961
    3. 93
      807
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      51
      748
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      41
      649
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      616
    7. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      560
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      49
      558
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      555
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      543
    Aihe