Karvoja vai ei?-apuaa!

17veetyttötarviiapuu

Elikkä mulle on tulossa eka kerta mun poikaystävän kanssa, poikaystävä on kyllä ennen harrastanut seksiä, mutta mä en. Ongelmana mulla on se, että en tiiä pitäiskö mun ottaa alapäästä karvat pois vai ei, mitä mieltä te ootte? Ja kummasta tykkäätte enemmän? Muehet ja naiset saa vastailla! :)

8

847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaiVeetTyttö

Muehet muehet on myös kirjoittanu tään, hähähäää

• painu hiiteen

"VaiVeetTyttö", eikö pikkutytöillä ole muuta sanomista kuin tarttua merkityksettömiin kirjoitusvirheisiin ja pohjattomasti epäillä, että seksiin vivahtavat kysymykset ovat miesten tekoa?

Kerronpa sinulle suuren salaisuuden: myös naisilla on paljon kysyttävää seksistä ja he haluavat keskustella asioista toisten kanssa.

• siuisä

Älä tee mitään, anna karvojen olla.

• johannabee17

Kokeileppa jos uskallat antantaa jätkän lyhentää.kokemusta on.

• just18vPoitsu

Värjää karvat, toimii aina.

• kysy, m

Poikaystävä luultavasti haluaa, että olet aivan posliinina, mutta varma ei voi olla. Mitä jos teet rohkean tempun, kysyt ennen hänen tuloaan ihan etukäteen, kummin hän haluaa. Samalla tulet vihjanneeksi, että annat hänelle vittuasi. Ei varmaan poikaystäväsi pahastu, vaan odottaa kovasti tapaamista. Herttaista ja suloista!

• Niin onnellinen! :)

Kiitos paljon sulle vastauksesta ja muillekkin :) kysyin ihan suoraan ja se sano että sillee millee mulla on hyvä :) poikaystäväni sanoi myös ettei haluu painostaa mua mihinkään :) mut kuitenkin meen eka kerta suju hyvin :) ollaan muuten kuudetta kuukautta yhessä :)

• jokeri90

Moro. Kyllä se semmonen hoidettu karvoitus on paras eli ei mitään järkyttävää puskaa vaan nätti karvoitus karvan pituus kannattaa olla ns pitkä niin niitä pystyy kielellä kivasti leikkiin ja on myös jotain makua pimpassa.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      143
      3129
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1727
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1384
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1201
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1181
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe