Suihinotto loppunut

Entinen nymfovaimo

Meillä yksi lapsi ja vaimo oli ennen lasta kova ja kiimainen suihinottaja. Otti aina mielellään suihin ja kiihoittuessaan aina halusi kullia joka asennossa. Nykyisin ei ota suihin ja jos ottaa, siitä on intohimo pois alkuun, mutta sekin löytyy kyllä kun näkee munan paraatikunnossa ja taas kohta naidaan. Jotenkin se hänen oma aloite on kuitenkin hukassa, mutta kyllä se toisinaan löytyy sitten. Meillä lapsi saa kaiken hellyyden, niin sen kuuluukin olla. Sitten tulee koira ja seuraavaksi minä. Ennen minä olin se jota hoidettiin ja jolla hoidatettiin.

En silti kadu, mutta miksi muna ei enää sytytä?

12

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä vinkki

      Laihdutapa se möhömaha tieltä ja opettele taipumaan niin että saat itse sen munasi suuhun - no, maistuuko? Imuttelepa itse niin paljon kuin tykkäät!

      • Mr deeejiii

        Jos jäbällä on 20cm "mikki", siihen yltää itse "spiikkaan".


      • halkeen kohta

        Tosi hyvä neuvo. Sainpa hyvät naurut tähänkin päivään!!!


    • ohionx3

      Kun olette neuvolakäynnillä yhdessä, kysäisepä neuvolatädiltä.
      Vitsivitsi, sinä olet entisesi, mies toiveineen, mutta vaimosi on nainen, josta on tullut Äiti. Nyt ei mitään salaliittoteorioita ja parasta ennen-juttuja kaivata, naisen hormonitalous ja sitä myöten tunne-elämä ja ajattelu ovat muuttuneet valtavasti viimeisen vuoden-parin aikana (minkä ikäinen lapsi?).
      Kyllä se vaimon perusluonne saattaa sietä äitiyden alta vielä kuoriutuakin, tosin täytyy sanoa että kaipaamasi kaltaiset poikien suokkarileikit harvoin jos koskaan ovat sitä, mitä nainen itse toivoo ja haluaa. Muista hellyydessä ja toiveiden täyttämisessä tasapuolisuus, ja että naisen herkät alueet yleensä ovat jossakin ihan muualla kuin pojat kuvittelevat. Esim. niska, korvalehdet, kasvot, huulet (suudeltavina), kaula, rinnat, vatsa, pakarat, jokin tietty kohta jaloista saattavat saada puolisosi kiihkeäksi. Kai tiedät minkä kohtien koskettelusta vaimosi nauttii eniten? Jos et niin kysele ja opettele.
      Vauvan kanniskelijan hartijat ainakin ovat aina jumissa, helläntehokas hartioiden hiedonta ainakin on omiaan kirvoittamaan aah- ja ooh-huutoja äiti-ihmisestä : )

    • Suicci

      Mielestäni naisen tulisi huoltaa miehensä siitintä jo oman etunsakin takia. Suihinotto pitää verenkierron kunnossa, samoin pano. Jos pariskuntaa ei huvita panna, niin suohinotto ja pillunnuolenta on silti hyvää treeniä ja huoltoa vehkeille, joka usein johtaa aktiin. Esimerkiksi telkkaria katsellessa nainen voi imeskellä miehensä munaa ja seisottaa sitä, se pitää verenkierron kunnossa - ihan kuten penispumpulla on ideana. Näin nainen turvaa omankin selustansa.

      Harrastakaa suuseksiä, AINA!

      • ssddsd

        Sitä varten on aamuerektiot ellei ne ole syystä tai toisesta loppuneet, joten penispumppuja tai toisen ihmisen suorittamia seisotuksia ei välttämättä tarvita. Jos ei ole kovin vanha mies niin tutkituttaisin, jos ei aamulla enää seiso. Testosteronin vajettakin voi olla.


    • Siksi, koska nainen

      on muuttunut rakastajasta rakastavaksi äidiksi ja lapsi menee kaiken edelle. Niinhän se eläinmaailmassakin menee. Emo tulee tiineeksi ja uros ajetaan pois, tai tapetaan kokonaan pyörimästä jaloista.

      Luonto on järjestänyt evoluution ja selviytymisen takia asian niin.

      • Eläimet eläimiä

        Joo mutta eläinmaailmassa uros jättää naaraan ja etsii uuden pillun. Onko se okei ihmisilläkin?


      • ............
        Eläimet eläimiä kirjoitti:

        Joo mutta eläinmaailmassa uros jättää naaraan ja etsii uuden pillun. Onko se okei ihmisilläkin?

        Ehkei eläimaailmaa voi aina suoraan yleistäen verrata, sillä onhan eri eläinlajeilla kovinkin erilaiset tavat tuon suhteen. Bonobot ja merihevoset toimivat aika eri tavalla.


      • Sauno
        ............ kirjoitti:

        Ehkei eläimaailmaa voi aina suoraan yleistäen verrata, sillä onhan eri eläinlajeilla kovinkin erilaiset tavat tuon suhteen. Bonobot ja merihevoset toimivat aika eri tavalla.

        Yleensä kyllä uros siittää ja vaihtaa naarasta. Hyvin usein tätä näkee ihmisissäkin.


    • Huh sentään

      Henkilökohtaisesti minulle on hyvin vastenmielistä suihinotto ja nuoleskelu. Minusta mies ajattelee väärin, etteikö mies ole kelvollinen, mutta kun se muna ei yksin sytytä vaikka olisi kuinka paraatissa, tarvitaan todella muukin läheisyys.
      Suudelmat on minun juttu.

      Elääkö mies niin munansa lumoissa, että ajattelee sen olevan kaiken muun yli menevä asia. Niin ei ole, joten opetelkaa näkemään kokonaisuus, niin nainenkin katsoo kokonaisuutta, miehen eleet, puheet, hiuskarvoista, kantapäihin sekä se kieli miten puhutaan, niillä on merkitystä.

      • Kannattaa kokeille

        Kuinkahan moni prosentti naisista ottaa suihin?
        No saako sinua huh sentään edes koskea pilluun ja miten? Kait tykkäät runksta jäykkää munaa? Oletko ikinä ottanut suihin tai ollut nuoltavana?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe