Uimaranta

Lasten kasvatus

Olin tänään kahden koiran kanssa lenkillä.
Tein virhearvion ilman lämpötilasta.
1.7km käveltyämme koirat olivat läkähdyksissä Pirkkalan uimaranta oli matkan varrella, tein päätöksen, että viilennän koirat uimarannan läheisyydessä mistä minun oli helppo päästä uittamaan koirat.pirkkalan rannalla on laituri, jonka jälkeen on kaislikko uitin koirat kaislikon puolella.siis voimalaitoksen ja uimarannan välissä. Hetken kuluttua tuli n. 13 vuotias poika minulle kertomaan etten voi siinä koiria uittaa katsoin, että koirat olivat saaneet helpotuksen oloonsa ja vastasin ettemme ole uimarannalla mutta voimme siitä huolimatta poistua. Olimme palaamassa lähtöpaikkaamme, kun poika äitinsä ja pikkusiskonsa (n7v) polkivat ohitsemme kysyin pojalta etteikö häntä huolestuta ollenkaan raskasmetallipäästöt joessa,koska koirien kanssa olimme kuitenkin virran yläpuolella. Sain kuulla olevani v...n ämmä ja minun pitäisi pitää turpani kiinni yms. Mitä en viitsi tässä julkaista.se mikä minua ihmetyttää ettei äiti missään vaiheessa kieltänyt poikaansa ja se huuto ja raivo oli jotain sanoin kuvaamatonta... En voi kuin ihmetellä.
Jälkeenpäin kun asiaa ajattelen ja olen näitä palstoja lukenut alan ymmärtämään kirjoitukset koulujen vaikeuksista oppilaiden kanssa.eihän tällä henkilöllä ollut mitään kunnioitusta vierasta aikuista kohtaan eikä äiti häntä millään tavalla ojentanut.itselläni on suurinpiirteiden samanikäinen enkä voi uskoa että hän vieraalle aikuiselle käyttäisi samanlaista kieltä... Tässä tapauksessa varmaankin oli lapsella yleisestikin ongelmia eikä äiti häntä ohjeistanut en voi kuin ihmetellä.
Varmaankin nämä koulujen ongelmalapset ovat samantapaisten perheiden lapsia, joissa ei milloinkaan ole opetettu aikuisten kunnioittamista.omastanikaan en voi tietenkään takuuseen mennä, mutta ei ole milloinkaan minulle eikä minun kuullen aikuisia noin puhutellut.

21

1465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • legalzedwriter

      Ja sinäkin aikuisena annoit 13 vuotiaan räkänokkaisen nöösipojan ohjailla sinua mennen tullen..!
      Ihmettelet täällä räkänokan kasvatusta, ja itsekin nöyristelet tuollaiselle lippalakkiluuserille!
      Mikä onkaan se ongelma..?!?

    • kuka ja mitä

      Minä myös ihmettelen koiran omistajaa joka kylteistä huolimatta vie koiraa uimarannalle pulikoimaan. Ei auta vaikka uitit koirasi kaislikon läheisyydessä, uimaranta on uimaranta.
      Jästipäiselle sällille olisit voinut antaa omanalisesti opstuksen.

      • vesikauhuinen

        Ei kestäneeet simpukat hengissä koiranuittovesissä. Mitähän tautia koirat levittivät vesistöön?


    • Lasten kasvatus

      Toki olisin voinut antaa takaisin...
      En viitsinyt tilannetta enempää provosoida.
      Raivokohtaus oli niin hallitsematon, sääliksi kävi sitä pientä tyttöä, joka joutui tapahtunutta katselemaan.
      Tosin se on tässä perheessä varmaan hyvin tavanomaista ja hyväksyttävää, koska äiti ei millään tavalla poikaa ojentanut.
      No, toiste katson lämpötilaa tarkemmin yritän olla tekemättä uutta virharviota.
      Tapanani ei siis ole uittaa koiria ihmisille tarkoitetulla alueella, enkä sitä nytkään tehnyt.virta virtasi Poriin päin ei uimarannan suuntaan.

    • legalzedwriter

      Aivan sama tilanne, uitat koiraasi missä tahansa. Aina löytyy joku pelle asiasta naukumaan!
      Ei se vesi ole ihmisten yksinoikeus, joten sinne vaan uittamaan missä hyvä paikka tuntuu olevan!
      Enemmän niitä pikku kitisijöitä sinne veteen kusetetaan ja paskotetaan, sitten siellä kusen ja paskan seassa jeesustellaan että vo voi kun nuo eläimet pilaa tämänkin paikan..!

    • mitään ajatella

      Onkohan sillä lasten äidillä kaikki "muumit laaksossa" kun antaa lastensa uida myrkkyliemissä?

      Huuhtoisin kyllä koiratkin puhtaalla vedellä tuollaisen reissun jälkeen...

    • legalzedwriter

      Mimmoset tissit aloittajalla on? Kiinnostais hiukan....

    • Tissimies.

      Espanjan Pamlonan härkäfestivaaleilla kiinnitetään tänä vuonna erityistä huomiota seksuaaliseen häirintään. Viranomaisten mitta täyttyi viime vuoden festivaalin jälkeen, kun maailmalle levisi tv-kuvaa, jossa naiset nostivat toppejaan miesten kouriessa heitä väkijoukossa.

    • jälkihoitoa tulossa?

      Joutsenten päät ja kaulat sotkeentuneet rusehtaviksi jo parissa päivässä (videon lopussa)...

      http://www.youtube.com/watch?v=Qgo6FIpFxbk

      Näitä samoja (kuin Talvivaarassa) raskasmetalleja yms. myrkyllisiä aineita liukenee koko ajan Kokemäenjokeen joen syvänteistä vuodesta toiseen.
      Ettäkö samoja myrkkyjä kuin Talvivaassa, kyllä, koska nehän (rikasteet) on junalla tuotu Talvivaarasta Harjavaltaan.

      http://www.youtube.com/watch?v=sP98mei1gKk

      • Anonyymi

        Harjavalta myrkyttää yhä. Hatjavallan sairaala on erikoistunut Kemiran kanssa yhteistyöhön. Kemira valmistaa lääketeollisuuteen raskasmetalleja ja muita herkkuja, ja näitä koeajetaan harjavallan sairaalassa asiasta tietämättömiin ihmisiin.
        Tässä tämä hys hys teollisuuskuvio.


    • legalzedwriter

      Koirat räksyttää aina vaan täällä pohjoispuolella jokea... ei saa nukuttua.

      • johan vaikenevat

        Tarjoo niille jokivettä....


    • Olis Karpolla töitä

      Sekin vielä ei kasvateta lapsia eikä koiria oikein ;)
      Pakko meidänkin vaan on yrittää sopeutua tähän välinpitämättömien Harjavaltaan.
      Hyvää yötä :)

    • Päätalo

      Hätä ei lue lakia !! Oikein teit että koirasi uitit !! Se nulikka olisi pitänyt uittaa myös...Pää vessanpöntössä !!

    • Lasten kasvatus

      Aivan, en halunnut syyllistyä eläinrääkkäykseen.
      Huvittavinta tässä oli se , että kyseinen nulikka ei edes ollut vedessä koko aikana
      Kun koirani vilvoitin.

      • utöya

        Ei muuta ku nulikka Breivikin rippileirille norjaan ja johan oppii tavoille.


    • Anonyymi

      Tai mitä jos antaisi lapselle rakkautta, saisi elämään arvokkaampaa sisältöä ja sitten voisi keskustella miksi on hyvä osata käytöstavat. Ja koirat uimaan vaan! Ei ne ole se ongelma vaan me.

      • Anonyymi

        Ongelma on kyvyttömät kakaraäidit, jotka polkevat jälkikasvia maailmaan märän kaljabaari-illan päätteeksi kannabispäissään jossain rappukäytävässä tuhannen juovuksissa, ja siihen päättyy johtolanka mahdollisesta siittäjästä kun sammutaan.
        Sitten nämä kansankynttilät kasvattavat klönttinsä omalla tavallaan, marisätkän hajussa, helvetillisessä metelissä ja jatkuvissa yövierailuissa.


    • Anonyymi

      Nää 13 vuotiaat naskalit pitää laittaa ojennukseen, kuriin ja järjestykseen. Vanhempi polvi, ryhtiä.

    • Anonyymi

      Opi eka keräämään oman koiras paskat, ennen kuin muista valitat. Eip mulla muuta.
      Hyvin harvassa on koiranulkoiluttajat, jotka siivoo jölkensä.

    • Anonyymi

      Kelataanpas takas ja katoaan objektiivisesti tapahtunutta.
      Aloittaja oilisi voinut poistua pois paikalta rauhassa.

      Se sijaan hän HYÖKKÄSI ALAIKÄISTÄ kohti jonka vaihtiehdot oli joko paeta ja jättää sisko tai pelotella hyökääjä pois.

      Itselleni on tapahtunut niin, että äidin halimussukka joka ei koskaan ole ketään haukkunu yritti näykkästä säärtäni, niin en usko ollenkaan mitään koiranomistajan kertomusta 100% faktana tapahtumista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2019
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1194
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 11
      994
    Aihe