vanha vankka pohjaslahti

pekka r

kannattaako käydä kun lähtee tarjanteelle veneilemään.

10

1498

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mökkilainen

Katoppa vaikka raunon leivän arvostelu,ehkä samaa tasoo,mut hinnat nousseet vuosien aikana reilusti.

• hervood

tuli käytyä kun kävin tarkastamassa vanhoja autoja vehkakosken rantalavalla,aika lämmin paikka ei ilmeisesti mitään ilmastointia,ruokaa en uskaltanut ostaa lämpimästä säästä johtuen,join siinä sitten yhden olusen,täytyy ihmetellä kuinka viinaan menevää kansaa kylällä asustelee,ei varmaan moni ollut alle 2 promillen humalassa

• arto m3

kävin katsastamassa myös paikan,järkyttävän kuuma n 35c, hiki haisi ja asiakkaat olivat valtavassa humalatilassa.

• mökkiläinen

Älyttömän hyvät pizzat, oon käynyt monesti syömässä siellä.

• KakeS

Kannattaa käydä. Erinomaisen Hyvät pizzat. Laadukasta Live-musaa ka karaookkee myös silloin tällöin.

• Karhu79

Ja Mihkä satamaan te luulitte sitten seulaavanne? Monacoon vai Riminille?

• judge66

Varmaankin Pohjaslahden satamaan! Kait n.8 vieraspaikkaa, sähköt ja septin tyhjennys.

• pettyneet

pizzat on ok mutta hiukan saisi panostaa enemmän että "räkälätyyli" ei niin olisi näkyvimpänä.lapsiperheille varsinkaan ei kovin mieluisa paikka.keskellä päivää kännissä öliseviä ei ole mukava kuunnella ja katsella syödessä.tilat voisi jakaakkin erilleen jos pakko pitää juottolaa.jäi todella surkea maku jälleen tältä kesältä.edelliskesänä käydessä palautetta tästä annoimme ja tilanne luvattiin korjata.ei tarvitse enää ensikesänä mennä

• Anonyymi

Ihan ehdottomasti kannattaa !!!

• Anonyymi

Ihan ehdottomasti kannattaa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5220
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2315
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      104
      1508
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1457
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      208
      1431
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1396
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1145
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1100
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1035
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1027
    Aihe