kannattaako käydä kun lähtee tarjanteelle veneilemään.
vanha vankka pohjaslahti
10
1445
Vastaukset
- mökkilainen
Katoppa vaikka raunon leivän arvostelu,ehkä samaa tasoo,mut hinnat nousseet vuosien aikana reilusti.
- hervood
tuli käytyä kun kävin tarkastamassa vanhoja autoja vehkakosken rantalavalla,aika lämmin paikka ei ilmeisesti mitään ilmastointia,ruokaa en uskaltanut ostaa lämpimästä säästä johtuen,join siinä sitten yhden olusen,täytyy ihmetellä kuinka viinaan menevää kansaa kylällä asustelee,ei varmaan moni ollut alle 2 promillen humalassa
- arto m3
kävin katsastamassa myös paikan,järkyttävän kuuma n 35c, hiki haisi ja asiakkaat olivat valtavassa humalatilassa.
- mökkiläinen
Älyttömän hyvät pizzat, oon käynyt monesti syömässä siellä.
- KakeS
Kannattaa käydä. Erinomaisen Hyvät pizzat. Laadukasta Live-musaa ka karaookkee myös silloin tällöin.
- Karhu79
Ja Mihkä satamaan te luulitte sitten seulaavanne? Monacoon vai Riminille?
- judge66
Varmaankin Pohjaslahden satamaan! Kait n.8 vieraspaikkaa, sähköt ja septin tyhjennys.
- pettyneet
pizzat on ok mutta hiukan saisi panostaa enemmän että "räkälätyyli" ei niin olisi näkyvimpänä.lapsiperheille varsinkaan ei kovin mieluisa paikka.keskellä päivää kännissä öliseviä ei ole mukava kuunnella ja katsella syödessä.tilat voisi jakaakkin erilleen jos pakko pitää juottolaa.jäi todella surkea maku jälleen tältä kesältä.edelliskesänä käydessä palautetta tästä annoimme ja tilanne luvattiin korjata.ei tarvitse enää ensikesänä mennä
- Anonyymi
Ihan ehdottomasti kannattaa !!!
- Anonyymi
Ihan ehdottomasti kannattaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044