Onko mielestänne väärin erota haluttomuuden takia?
Eikä kyseessä edes ole minua kohtaan tunnettu haluttomuus, vaan MINÄ olin se haluton osapuoli!
Kun olen jutellut asiasta ystävilleni, kaikki tuntuvat tuomitsevan minut.
Jos minä olisin se torjuttu osapuoli, kylläpä minua silloin vain ymmärrettäisiin!?
Miksi haluton on aina syyllinen ja halukkaan päällä kiiltelee sädekehä?
Kukaan ei edes kysy, mitä toinen on tehnyt kun on tuhonnut toiselta halun seksuaalisuuteen täysin.
Olen kuitenkin sitä mieltä, että mies itse aiheutti minussa haluttomuuden ja silloin saa lentää pihalle.
Tuomittavaa tai ei.
Pettämistäkään en hyväksy, ennemmin rehellisesti jätän jos mies ei saa minua kiihoittumaan.
Korostan vielä ettei kyse ollut normaalista seksielämän lässähdyksestä, vaan meillä oli seksin suhteen ongelmia alusta asti.
Yhdessä ehdimme olla 3 vuotta.
Ero haluttomuuden takia
3
1181
Vastaukset
- Mikki
Parempi niin että erositte nyt, koska mitään ei ollut näemmä tehtävissä.
Miksi hän ei sytyttänyt sinua? Olisitko itse voinut opastaa häntä vai oliko hän toivoton tapaus? - Jokke
Voitko kertoa, millä tavalla mies aiheutti haluttomuutesi? Itse pohdin näitä samoja asioita, olen se halukas. Mietin kuitenkin, olenko itse tehnyt jotain väärin, onko vaimoni haluttomuuden syy kenties minussa.
Oletteko / onko miehesi yrittänyt tehdä jotain tilanteen pelastamiseksi? - Mies 38
Viestissäsi on kaksi kysymystä
- Onko väärin erota haluttomuuden takia?
- Oletko syyllinen?
Haluttomuuden takia eroaminen on oikein. Jos homma ei sängyssä toimi ja osapuolet siitä kärsivän niin ei tilanne ainakaan helpotu vuosikymmenten vieriessä. Ja tehän olitte vasta yhdessä kolme vuotta, joten jos homma ei toimi edes tuossa vaiheessa niin on parempi puhaltaa peli poikki.
Syyllisyys on kysymys johon ei viestisi pohjalta voi vastata. Mutta suhteeseen jääminen olisi varmaan ollut molempien osapuolten kannalta se huononpi ratkaisu. Ja miksi olisi edes tärkeää löytä syyllinen, ei parisuhde ole mikään rikos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872