Heips!
Olen kokeillut akneen antibioottikuuria, joka ei tehonnut. Akne on ollut murrosiästä asti ja nyt olen 24-vuotias. Selkä, rinta, kasvot, patteja joka paikassa. täällä on puhuttu paljon m. roacerista?!Te, jotka olette käyttäneet, niin kuulisin mielelläni kommentteja. Onko kallista? Entä muut vaihtoehdot? Onko sellaista, missä ei olisi niin pahoja sivuvaikutuksia?
aknelääkkeistä
3
810
Vastaukset
- roa
Tarkoitat varmaan Roaccutania?
Mä söin sitä 3,5 kuukautta ja tehosi. Akne on ollut poissa 1,5 vuotta. Sivuvaikutuksia oli todella vähän, ainoastaan huulten ja nenän limakalvon kuivumista. Kasvojen iho ei edes hilseillyt pahasti. Olen todella tyytyväinen. - aikuisen näppylät
Reseptittä saatava Brevoxyl on ollut parempi kuin lääkärin määräämä Dalacin ainakin parin kuukauden käytön perusteella arvioituna. Ei ainakaan minulla aiheuttanut sivuvaikutuksia. Kosteusvoidetta pitää tietenkin käyttää.
- Naama kuin perse
Olen käyttänyt Brevoxyliä eikä se auttanut mitään..seuraavaksi oli dalacin apocyclin kuuri eikä sekään auttanut mitään.
Kannattaa vaan mennä seuraavaksi iholääkärille ja pyytää roacuttan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760