Siideriä netistä? (Bulmers/Magners)

Situkkaa

Mistähän noita voisi tilata Euroopan alueelta?

12

2164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeile etsiä ITSE

Mistä tahansa - ja samalla vaivalla voi tilata paljon mielenkiintoisempiakin siidereitä.

• Situkkaa

Muita on löytynyt kyllä....mites tuo vastaus auttoi?

• Muista maksaa tullit
        Situkkaa kirjoitti:

Muita on löytynyt kyllä....mites tuo vastaus auttoi?

Sitä, että itse löysin heti tusinan kauppoja joilla on molemmat tai ainakin toinen haluamasi siideri. Luusin sinunkin löytävän - eivät todellakaan ole mitään pientuottajan siidereitä. Eli ei muuta kuin haku päälle - tee itse jotain.
        Netti on pullollaan alkoholin myyviä liikkeitä.

• Jännää olla tärkeä..
        Muista maksaa tullit kirjoitti:

Sitä, että itse löysin heti tusinan kauppoja joilla on molemmat tai ainakin toinen haluamasi siideri. Luusin sinunkin löytävän - eivät todellakaan ole mitään pientuottajan siidereitä. Eli ei muuta kuin haku päälle - tee itse jotain.
        Netti on pullollaan alkoholin myyviä liikkeitä.

Juu-u, enkuista löytyy. Jospa katsoisit tarkemmin toimittaako saarien ulkopuolelle....
        Ylivoimaista kertoa, jos olet jonkun paikan löytänyt? Itse en yrityksistä huolimatta löytänyt.

• Mikä maksaa?
        Jännää olla tärkeä.. kirjoitti:

Juu-u, enkuista löytyy. Jospa katsoisit tarkemmin toimittaako saarien ulkopuolelle....
        Ylivoimaista kertoa, jos olet jonkun paikan löytänyt? Itse en yrityksistä huolimatta löytänyt.

Yritä edes. Mikä vika briteissä on, kuuluvat käsittäkseni Eurooppaan.
        Alkosta saa myös...

• Pelle mikä pelle
        Mikä maksaa? kirjoitti:

Yritä edes. Mikä vika briteissä on, kuuluvat käsittäkseni Eurooppaan.
        Alkosta saa myös...

En löytänyt briteistä ainuttakaan, joka toimittaisi ulkomaille....Niinhän sitä saa vaikka s-kaupasta. Mutta ilmeisesti et tiedä sinäkään :) Kiitos avusta....

• Eikä edes maksa
        Pelle mikä pelle kirjoitti:

En löytänyt briteistä ainuttakaan, joka toimittaisi ulkomaille....Niinhän sitä saa vaikka s-kaupasta. Mutta ilmeisesti et tiedä sinäkään :) Kiitos avusta....

Pelle - jos et todellakaan löydä, niin et ole edes etsinyt.
        Tässä 3min etsinnän jälkeen
        http://finestshop.be/en/miscellaneous/529-6-magners-cider-56-8cl-1-glass-50cl/
        Toimittaa Suomeen. Eikä ollut todellakaan vaiketa.

Briteistä löytyy monta kauppaa jotka toimittavat liki mihin tahansa - toki jos ei itse viitsi etsiä niin sitten ei välttämättä löydä.

Itse en näe mitään järkeä siinä, että tilaisin ko siideriä netin kautta. Mutta minä olenkin minä enkä sinä.

• bill5
        Eikä edes maksa kirjoitti:

Pelle - jos et todellakaan löydä, niin et ole edes etsinyt.
        Tässä 3min etsinnän jälkeen
        http://finestshop.be/en/miscellaneous/529-6-magners-cider-56-8cl-1-glass-50cl/
        Toimittaa Suomeen. Eikä ollut todellakaan vaiketa.

Briteistä löytyy monta kauppaa jotka toimittavat liki mihin tahansa - toki jos ei itse viitsi etsiä niin sitten ei välttämättä löydä.

Itse en näe mitään järkeä siinä, että tilaisin ko siideriä netin kautta. Mutta minä olenkin minä enkä sinä.

ei tuo ole brittiläinen

• dill5
        bill5 kirjoitti:

ei tuo ole brittiläinen

Etkä sinä kovin viisas - mistä päättelit, että kaupan olisi pitänyt olla britti....Netissä kun se hauska puoli - voi tilata aivan mistä lystää....myös briteistä jos haluaa - toki edelleenkin pitää nähdä sen verran vaivaa, että laittaa oikeat hakusanat.

• Aloittaja 1

Kiitos

• Lonkerororo

Mites lonkeroa? Ja suomalaisia siidereitä? Itellä helvetin nirso maku.

mydrink.ee ainoa löytynyt.

• tjk

Lonkkiua löytyy noilta viron viina tms vastaavilta sivuilta. Saksalaisissa ei ole lonkkua, ,mutta liferellossa on siideriä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      123
      1853
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1640
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      51
      1215
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      49
      1098
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      978
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      876
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      797
    Aihe