Keski-Väkevän laavu

taivalkosketar

Mikä porukka se on päättänyt tuhota yhden uusimmista laavuista Iijokivarressa? Koivuista revitään tuohet, poltetaan vieraskirja, jätetään nuotioon metrin korkuinen kasa mustuneita halkoja ja kaiverretaan puukoilla penkit täyteen vittupillukyrpä -sanoja ja kuvia niistä. Ei paljon järki pakota päätä näillä ilkivallan tekijöillä. Kotoako se oppi tulee?

6

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle kullikova

      Puutteessa olevia Tappikosken peräkamaripoikia. Juoneet ensin viinaa ja sitten alkanut panettaan ja vissiin suuttuneet kun ei ole saaneet pimppiä :)

    • X123

      Tässä se nyt taas nähdään ettei laavuja kannate rakentaa noin lähelle teitä ja kylää jonne helposti pääsee. Sitten kun ei ole muuta tekemistä kun sotkea ja hajottaa paikat, Tervalammin laavulla sama juttu mutta nyt taidettu jo jättää rauhaan. Soiperoisella myös kodaan piirrelty seinille mutta kaikki muut jotka ovat vähän pidemmän kävelymatkan päässä ovat saaneet olla rauhassa.

      • Sivusta seurannut

        Ne on nuita lestadiolaispoikia , niillä on just tuommonen malli.


      • terve sielu terveess
        Sivusta seurannut kirjoitti:

        Ne on nuita lestadiolaispoikia , niillä on just tuommonen malli.

        Elä sinä kaheli nimimerkki Sivusta seurannut kehtaa valehdella. Minä olen 100 %.n varma, ettei kyse ole lestadiolaispojista, vaan huonojen kotien kakaroista, jotka ovat saaneet huonon kasvatuksen. Tämä porukkahan ei osaa tehdä muuta, kuin kantaa kaupasta kaljaa ja tupakkia ja mennä sitten sotkemaan ympäristöämme.
        Tuossa K-Marketissa on kumma malli, ettei siellä suljeta sitä tupakkikaappia, kun otetaan askeja, vaan jätetään auki reuhottamaan, jotta kaikki penikat näkkee, millaisia myrkkyaskeja siellä on. Järkejään jokaisella kuskilla, jotka iltaisin ajavat kyllä ympäri. on rööki suussa. No on siitä ainakin se hyvä puoli, ettei eläkevakuutusyhtiön tarvitse heille maksaa eläkettä, kun kuolevat kumminkin ennenaikaisiin sairauksiin. Me, jotka olemme eläneet ilman viinaa ja tupakkia koko ikämme, saamme nauttia terveellisestä vanhuudesta ja pitkästä eläkeputkesta. Miten se on noin vaikiaa tajuta terveellisten elämäntapojen merkitystä. Kun aikoinaan koulussa oli raittiusoppia, niin se meni heti minun päähän ja olen noudattanut terveellisiä elämäntapoja koko ikäni.

        Hautausmaalla kun kävelee ja katselee, näkee, miten paljon nuorena on kuollut ja siitä syystä, un ovat valinneet turmiollisen elämäntavan.

        Raitis ja reilu ei horju eikä heilu. Haista maista kesä, tupakatta totta kait.

        Mutta palatkaamme tuohon yleismaailmalliseen sotkemiseen ja laavujen tärvelemiseen. Minä en sotke koskaan mitään, enkä ole särkenyt. Minun moraalini kestää, vaan tuo sotkijaporukka, heillä ei ole mitään elämän arvoja. Ainoa tapa olisi, että tuota laavua vahdittaisiin iltaisin, koska silloin tämä rötkynuoriso menee sinne aina tuopakille ja kaljaa kittaamaan. TAKU:n projetktityöntekijät voisi vahtia laavua kaksi kerrallaan


      • Herrantertut..
        terve sielu terveess kirjoitti:

        Elä sinä kaheli nimimerkki Sivusta seurannut kehtaa valehdella. Minä olen 100 %.n varma, ettei kyse ole lestadiolaispojista, vaan huonojen kotien kakaroista, jotka ovat saaneet huonon kasvatuksen. Tämä porukkahan ei osaa tehdä muuta, kuin kantaa kaupasta kaljaa ja tupakkia ja mennä sitten sotkemaan ympäristöämme.
        Tuossa K-Marketissa on kumma malli, ettei siellä suljeta sitä tupakkikaappia, kun otetaan askeja, vaan jätetään auki reuhottamaan, jotta kaikki penikat näkkee, millaisia myrkkyaskeja siellä on. Järkejään jokaisella kuskilla, jotka iltaisin ajavat kyllä ympäri. on rööki suussa. No on siitä ainakin se hyvä puoli, ettei eläkevakuutusyhtiön tarvitse heille maksaa eläkettä, kun kuolevat kumminkin ennenaikaisiin sairauksiin. Me, jotka olemme eläneet ilman viinaa ja tupakkia koko ikämme, saamme nauttia terveellisestä vanhuudesta ja pitkästä eläkeputkesta. Miten se on noin vaikiaa tajuta terveellisten elämäntapojen merkitystä. Kun aikoinaan koulussa oli raittiusoppia, niin se meni heti minun päähän ja olen noudattanut terveellisiä elämäntapoja koko ikäni.

        Hautausmaalla kun kävelee ja katselee, näkee, miten paljon nuorena on kuollut ja siitä syystä, un ovat valinneet turmiollisen elämäntavan.

        Raitis ja reilu ei horju eikä heilu. Haista maista kesä, tupakatta totta kait.

        Mutta palatkaamme tuohon yleismaailmalliseen sotkemiseen ja laavujen tärvelemiseen. Minä en sotke koskaan mitään, enkä ole särkenyt. Minun moraalini kestää, vaan tuo sotkijaporukka, heillä ei ole mitään elämän arvoja. Ainoa tapa olisi, että tuota laavua vahdittaisiin iltaisin, koska silloin tämä rötkynuoriso menee sinne aina tuopakille ja kaljaa kittaamaan. TAKU:n projetktityöntekijät voisi vahtia laavua kaksi kerrallaan

        Voi hyvä veli... K-Marketin syykö se on että penikat polttaa. Mahat olla oikeasti tyhmä. S -markettiin kun menee niin näkee viinapulloja,eli myrkkypulloja sinun mukaan.
        Pitää osata kieltäytyä!!!!
        Ja vanhempien tyyli Taivalkoskella on syyttää muita omien penikoiden toilailuista. Kattokaa perkele peiliin,siellä se syyllinen on!!!


    • huhhahhei

      Sitä kun on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia...Kertoo aika palijon äo: stä. Millon se Tapiskan penikoilla järki päätä pakottanut?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      268
      2669
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      206
      1718
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1454
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1201
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      233
      1064
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      43
      913
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      69
      786
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe