Ukraina tulitti Venäjää. Yksi kuollut, kaksi haavoittunutta!

Juhani Putki

12

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normijärki

      Usa ja Eu sai Ukrainankin tuohon jamaan. Tätäkö se Maidanin kapina halusi häh..

    • Venäjä tiedottaa, että ukrainalaisten kranaatti-iskussa on kuollut yksi ihminen ja kaksi naista.

      http://www.hs.fi/ulkomaat/Venäjä uhkaa Ukrainaa peruuttamattomilla seurauksilla/a1405216009758?ref=suositeltu-aihe

    • Lavrenti Berija

      Täytyyhän Venäjän saada jokin "olkiukko", jotta voi sekaantua toisten asioihin..edellisestä onkin pitkä?
      Ukrainahan nyt pirusti hyötyisi Venäjän härnäämisestä ,tottakai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Tykistökillan mies

        Ei kai siitä kukaan hyötyisi mutta kannattaisi opetella ampumaan ukrainalaistenkin. Jos joku ampuisi tykistöllä Usa:han mitäs tapahtuisi, tai Israeliin sehän nähdään paraikaa.


    • Aivan taatusti

      Venäjämieliset ampuivat, saadakseen tilanteen pahenemään !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ja aivan hyvin gremlin suosiollisesti antamilla koordinaateilla.

    • Svoboda rules

      Ukrainan Armeija ei tee mitään väärää.Eikä Svoboda ole paha puolue,vaikka Natseja ihailevatkin.
      Aina kaikki on separatistien syytä.Ja separatistit on Venäjän palkka sotureita.
      Tämä on totuus Suomessa.Muttei ehkä muualla.

      • Normijärki

        Ei kukaan koskaan mitään pahaa Venäjälle halua. Suomi ja Saksakin hyökkäsivät vain kaikessa ystävyydessä. : ))


    • Uskoo kuka tahtoo

      Tätä taktiikkaa russakoilta jo odotettiinkin.

      • Fiksumpi

        Ei ole uskon asioita tämä vaan Ukrainan tyhmyyttä.


    • niitähä ne

      "Mainilan laukaukset".

    • USAn asebisnes

      USA:n asekauppiaiden intressi Uhrainan johdon ostamisessa ja sen toimien ohjaajana on ollut saada aikaan sota Venäjän ja Ukrainan välille, johon muuta Eurooppaa koko ajan painostetaan puolustamaan Ukrainaa.

      Amerikkalaisten kuolemankauppiaiden miljardibisnes tuottaa sitä enemmän, mitä enemmän kasvottomien teuramassojen veri ympäri maailmaa virtaa.

      Umpisokeat alhaisen älykkyyden USAnistit vain eivät kykene näkemään kylmän asebisneksen faktoja sen enempää Suomessa kuin muuallakaan Euroopassa.

      • näinon007

        Vain säkkipäinen kuuro kommunisti näkee Usan aseet ; (
        Kovin on pojilla samanlaiset torrakot molemmin puolin rajaa, viellä ; )
        Venäjälle ei homasta seuraa kuin 70 vuoden häpeä : (
        Hieno artikkeli viikonlopun Hesarissa mansikan poimijoiden politikoinnista Pyhtäällä : )
        Poimijat olivat Venäjältä ja Ukrainasta, ja lopussa veäläistyttö itki häpeästä : (


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe