O: Sijoitusasunto Tallinnan Kalamajassa

asuntokalamajassa

Tyylikäs ja korkealaatuinen kattohuoneisto trendikkään Kalamajan sydämessä.

Helmikuussa 2014 valmistunut 1930-luvun tyyliin rakennettu talo. Avara ja kompakti huoneisto, jossa jokainen neliö on otettu huomioon, on suunniteltu ja toteutettu tunnetun virolaisen sisustusarkkitehdin kanssa. Kaikki huoneiston materiaalit ja kodintekniikka on korkealaatuista ja hyvällä maulla valittua. Huoneistossa on koneellinen ilmanpuhdistus.

Parketti on 14,5cm leveää öljyttyä tammea ja sen on valinnut ja asentanut paikallinen parkettiekspertti. Kattojen poikkipuut on viimeistelty jätetty näkyville tuomaan asuntoon ilmavuutta ja luonnollisuutta ja niiden päälle voi asentaa valaistuksen (sähkötyöt valmiina).

Modernissa, mittatilaustyönä tehdyssä keittiössä on Hi-Macs työpinta jossa lavuaari on integroitu työpintaan. Kodinkoneet ovat uudet ja laadukkaat (Siemens, Smeg, Electrolux, Sirius, Fabita).

Makuuhuoneessa on seinään rakennettu vaatekaappi jossa liukuvat peiliovet (Tank). Asuntoon kuuluvat myös sisustusarkkitehdin valitsemat tunnelmalliset seinävalaisimet (Astro Lighting).

Tyylikkäässä kylpyhuoneessa on käytetty korkealaatuisia materiaaleja (Noto, Vitra,Kludi). Laattia- ja suihkulaatoitus ovat kestävää ja helposti puhdistuvaa, oikeaa puuta jäljittelevää materiaalia ja se luo kylpyhuoneeseen luonnollisen tunnelman.

Huoneistossa on erillinen kodinhoito/apuhuone jonne voi asentaa pyykinpesukoneen ja mm. internet/TVmodeemin. Huoneistoon on myös vedetty äänikaapelit (5kpl) stereosysteemin asentamisen varalle.

Asunnon hintaan kuuluu varastohuone (3,4 m2) kellarikerroksella. Auton voi parkeerata talon eteen kadulle ilmaiseksi.

Kommunaalikulut ovat matalat.

Kävelymatkan etäisyydellä on kaikki trendikkään Kalamajan alueen kahvilat, ravintolat ja museot. Vanhaankaupunkiin kävelee 10 minuuttia ja meren ääreen 5 minuuttia.
Hinta: 128000
Yhteystiedot: http://www.city24.ee/kinnisvara/muuk/korter/pcrxrc?selectedTabMenu=list¤cy=EUR

0

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
        Ikävä
        120
        1767
      2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
        Ikävä
        99
        1588
      3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
        Maailman menoa
        48
        1099
      4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        43
        984
      5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
        Ikävä
        29
        929
      6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
        Ikävä
        50
        856
      7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
        Ikävä
        44
        822
      8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
        Ikävä
        37
        780
      9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        56
        778
      10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
        Ikävä
        37
        760
      Aihe