Yks heppu haisi aina poltetulle kannabisöljylle. Oli vähän sekaisin ja epäluotettava.
Miten kannabisöljyä käytetään päihteenä?
Kannabisöljy
8
286
Vastaukset
- 54346775
Hierotaan kaljuun päähän.
- öljypää
just päälaen kautta tai suppona imeytyy kuulemma parhaiten.
- peräöljy
Mä oon spruutannu öljyä peräaukkoon ja tamppoonin perään.
Kyllä jätkät toimii.- Tamppoonitukos
Muistaako nuo "jätkät" ottaa tamppoonit pois, ennenkuin alkavat "toimiin"?
- guppe
Tee vaikka leivoksia.
- Anonyymi
Ihmisten pitäisi tietää annostus. Että se olisi "turvallisempaa". Vai onko öljy mietoa? Ja onko joku ihminen riippuvuuksille altis vai osaa vieroittua itse, esim. teini-iässä / parikymppisenä ei kannata kokeilla sellaista johon voi jäädä koukkuun tai jos siirtyy muihin aineisiin sitä kautta. Pitää olla varma että annos on mieto ja miettii monenko kerran kokeilu. Mitä kasvin osia öljy sisältää? Koska väärä osa kasvista voi blokata visualisoinnin ilmeisesti, mikä ei ole terveellistä ja osa lisätä. Alkoholi ja yrtti yhdessä tuskin kannattaa.
- Origg
Poltetaanko kannabisöljyä jossain kupeissa esim. joidenkin uskontojen epäjumalille?
- dsdfs
Itsellä yleisin tapa on kääriä ensiksi normikannabiksesta blunttia ja valella bluntin liimapinta kannabisöljyllä. Mutta Kannabisöljyn nauttimiseen on tuhat ja yks tapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850