Yks heppu haisi aina poltetulle kannabisöljylle. Oli vähän sekaisin ja epäluotettava.
Miten kannabisöljyä käytetään päihteenä?
Kannabisöljy
8
248
Vastaukset
- 54346775
Hierotaan kaljuun päähän.
- öljypää
just päälaen kautta tai suppona imeytyy kuulemma parhaiten.
- peräöljy
Mä oon spruutannu öljyä peräaukkoon ja tamppoonin perään.
Kyllä jätkät toimii.- Tamppoonitukos
Muistaako nuo "jätkät" ottaa tamppoonit pois, ennenkuin alkavat "toimiin"?
- guppe
Tee vaikka leivoksia.
- Anonyymi
Ihmisten pitäisi tietää annostus. Että se olisi "turvallisempaa". Vai onko öljy mietoa? Ja onko joku ihminen riippuvuuksille altis vai osaa vieroittua itse, esim. teini-iässä / parikymppisenä ei kannata kokeilla sellaista johon voi jäädä koukkuun tai jos siirtyy muihin aineisiin sitä kautta. Pitää olla varma että annos on mieto ja miettii monenko kerran kokeilu. Mitä kasvin osia öljy sisältää? Koska väärä osa kasvista voi blokata visualisoinnin ilmeisesti, mikä ei ole terveellistä ja osa lisätä. Alkoholi ja yrtti yhdessä tuskin kannattaa.
- Origg
Poltetaanko kannabisöljyä jossain kupeissa esim. joidenkin uskontojen epäjumalille?
- dsdfs
Itsellä yleisin tapa on kääriä ensiksi normikannabiksesta blunttia ja valella bluntin liimapinta kannabisöljyllä. Mutta Kannabisöljyn nauttimiseen on tuhat ja yks tapaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346