Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

hiivan oireita miehellä..

Onkohan täällä joillekin miehille tullut jotain hiivatulehduksen oireita ts. omalla naisella tiedossa oleva toistuva hiivatulehdus, ei yleensä miehellä mitään, mutta joskus olisi kuitenkin? Millaiset oireet ja miten hoiditte, auttoiko?

Itsellä kullin varsi jotenkin, kuivan tai hieman karhean tuntuinen ja ihan kuin olis vaaleaa talkintapaista pinnassa. Ei muita oireita ja voihan tää olla jotain lievää ihottumaakin? Esinahan ja terskan välissä ei oikeastaan mitään erikoista tai terskallakaan, vaan varressa ja juuressa. Ihan tosi pienesti myös punottaa joskus.

Jos seksiä ei ole yli viikkoon, tuo alue muuttuu ihan normaaliksi ja taas jos naidaan, parin päivän päästä tulee. Mikä voisi aiheuttaa. Nainen sanoo aina välillä että yhdynnän jälkeen aristaa hiukan ja että hiivaa tää on. Ei tietääkseni ole hoitanut millään canesten tyyppisellä, mutta mistäpä sen tietäisin.. ja kai pitäis molempia hoitaa yhtäaikaa jos mielii eroon päästä?
1287
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Ja siis naiselta ei ikinä tuu mitään kokkareista vuotoa tms, vaan tää kirvely hänellä ainoa oire. Itsellä ei ikinä mitään muita "oireita" jos tämäkään nyt varsinainen "oire" on.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


hiivaako vai mitä? kirjoitti:

Onkohan täällä joillekin miehille tullut jotain hiivatulehduksen oireita ts. omalla naisella tiedossa oleva toistuva hiivatulehdus, ei yleensä miehellä mitään, mutta joskus olisi kuitenkin? Millaiset oireet ja miten hoiditte, auttoiko?

Itsellä kullin varsi jotenkin, kuivan tai hieman karhean tuntuinen ja ihan kuin olis vaaleaa talkintapaista pinnassa. Ei muita oireita ja voihan tää olla jotain lievää ihottumaakin? Esinahan ja terskan välissä ei oikeastaan mitään erikoista tai terskallakaan, vaan varressa ja juuressa. Ihan tosi pienesti myös punottaa joskus.

Jos seksiä ei ole yli viikkoon, tuo alue muuttuu ihan normaaliksi ja taas jos naidaan, parin päivän päästä tulee. Mikä voisi aiheuttaa. Nainen sanoo aina välillä että yhdynnän jälkeen aristaa hiukan ja että hiivaa tää on. Ei tietääkseni ole hoitanut millään canesten tyyppisellä, mutta mistäpä sen tietäisin.. ja kai pitäis molempia hoitaa yhtäaikaa jos mielii eroon päästä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu