uusi suzuki yaris

suzuki45

Onko tietoa, milloin uusi suzuki yaris esitellään. Lehdessä näytti siistiltä.

13

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Renault Micra

      eikun se on Volkswagen Swift, sekotat nyt sen Tojota Polollaan.

    • Tihkuva

      Swiftissä tihkukytkin temppuilee, pyyhkijät jää yläasentoon välillä ja palautuu vasta, kun koneen sammuttaa. Toimii kunnolla vain täydellä nopeudella. 91 mallinen swifti kyseessä.

      • Nakkisormi-Nipa?

        Just. Tähän trollikirjoituksien ketjuun joku eenokki on taas tuupannut omia asioitaan, joka ei mitenkään liity edellisiin kirjoituksiin.

        Hei, ajaako joku tosiaan pitkälti yli 20 vuotta vanhalla Swiftillä?


      • suikkeli ukko
        Nakkisormi-Nipa? kirjoitti:

        Just. Tähän trollikirjoituksien ketjuun joku eenokki on taas tuupannut omia asioitaan, joka ei mitenkään liity edellisiin kirjoituksiin.

        Hei, ajaako joku tosiaan pitkälti yli 20 vuotta vanhalla Swiftillä?

        on sula ongelmaa kerraksensa, heh. ja kullis on komia, kun sian porsas. yks kaveri ajoi vanhalla viftillä yli 56 km lenkin ja se onkin jo pitkälti. täälä lapissa rätisee ja paukkuu


      • Nakkisormi-Nipa? kirjoitti:

        Just. Tähän trollikirjoituksien ketjuun joku eenokki on taas tuupannut omia asioitaan, joka ei mitenkään liity edellisiin kirjoituksiin.

        Hei, ajaako joku tosiaan pitkälti yli 20 vuotta vanhalla Swiftillä?

        Miksei ajaisi?
        Esimerkiksi minä omistan 29 vuotta vanhan.


    • suzuki451

      Hyviä vastauksia kaikki 4. Kiitokset niistä. Harmi vaan, kun ei vastattu siihen mitä kysyin.

    • suisapeevee

      vieläkö suzuki pv:tä saa ostettua? olis pian mopokortti hankittuna

      • suikkeli muikkeli

        hankittuna en tierä, mutta pappatuna, see on

        sukisuki pv:tä saa ostettua, koska naapurin Rihulikin osti sellaasen 1999 toukokuussa syksyllä. Kemijärvellä ajelin poron ylittän, kuali perkules ja roiskeet tirahti tuuliglasillenn


    • Suikkeli ukkeli

      Mula äitee oli hualissansa, kun sanoin lähteväni naisiin rovaniämellen. Sanoi, että olisi parempi vaan säästellä niita siemeniä. Kävin kuukaren päästä näyttämässä äiteelle ämpäriä, johon olin säästellyt kuukauren siämenet. Oli pohoja reilustan peitossa ja paksultaan.
      Wiftillä ajetaan

      • Apua mä repeän

        Kiitos, olet selvästi näyttänyt täällä, minkälainen Sukisukin tyypillinen omistaja on.

        Mutta älä enempää kirjoita, pliiiiis.


      • Suikkeli ukkeli
        Apua mä repeän kirjoitti:

        Kiitos, olet selvästi näyttänyt täällä, minkälainen Sukisukin tyypillinen omistaja on.

        Mutta älä enempää kirjoita, pliiiiis.

        Ainaskaan minä en ole tyypillinen omistaja vaan tyypillinen haltija. Mun Wifti on ostetu osamaksula. Täällä Rovaniemen pohjoispualela paljon Wiftejä ajusa Mulla pakoputki rätisee ja paukuu ja Eenokki veljellä Baaleno Suikkeli


    • Upper Volta

      Suzuki Yaris on sama kuin Toyota Baleno. Niitä tehdään rinnakkaismalleina uudessa autotehtaassa Ouagadougoussa.

      • Eenokin velj

        Mun Eenokki veljjellä on ainakin Susuki Paleno, on japanilainen. Meijän jengiläisillä kahella on sx 4 etuveto, mulla wifti, Eenokilla paleno ja jengin vanhimmalla on isänsä grant vitara ja VUOSIMALLIA 2010.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1224
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      57
      753
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      720
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      624
    9. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      618
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe