elikkäs miten te olette sisustaneet tulilisko altaan?
kuinka paljon siellä pitäisi olla maa tilaa.
minulla on nyt toistaiseksi vain yksi (iso)kivi "maa tilana" siellä se aina oli mutta nyt se on keksinut kiivetä seinää pitkin ja on nytten melkein päälilasissa kiinni :D
tulilisko altaan sisustus
liekki
1
355
Vastaukset
- kilpik
Minulla on tällähetkellä maa-alue järjestetty seuraavalla tavalla:
Pohjasorasta on pengerretty vähän veden alapuolelle jäävä alue. Alueelta nousee tukeva puun oksa joka kohoaa aina siihen asti kunnes päättyy altaan toiseen päähän. altaan toisessa päässä puuta veden yläpuolella pitelee pyöreä (halk n.10cm) läpinäkyvä korkea astia.astian päällä on hiekkaa.Tämä rakennelma toimii siis maa-alueena.kovasti ovat tykänneet tuosta puusta joka kohoaa korkealle;) on vähän maailmanvalloittaja fiilis nuilla kun ne kömpii sinne puun päälle.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976