Ensimmäistä kertaa Kroatiaan matkalle ja olisin kysynyt onko kaupungissa lapsen kannalta mitään kiinnostavaa tekemistä?...
Dubrovnikiin ekaluokkalaisen kanssa
4
211
Vastaukset
- Käynyt
Rehellisesti sanoen: ei ole!
Muurien sisällä oleva osa on se aikuisia kiinnostava, mutta tuskin lapset saavat siitäkään oikein mitään irti. Dubrovnik on katsottu muutamassa tunnissa. - roosamarii
Voisin kuvitella, että ekaluokkalaisen kanssa voisi mainiosti kiertää Dubrovnikin vanhan kaupungin muurit, ajaa kaapelihissillä ylös näköalapaikalle ja tehdä vanhan kaupungin satamasta retken Lokrumin saarelle. Majapaikan voisi ottaa Lapadin suunnalta, jossa kävelykadun varrella on leikkipaikkoja, pomppulinnaa, trampoliineja ja kävelykadun päässä löytyy mukava uimaranta. Dubrovnik on ihana!
Nimimerkki "juuri käynyt"!- ei toista kertaa
Siinähän ne taisi tulla tärkeimmät! Itse olimme toukokuussa, pirun kylmä, leikkipaikat eivät olleet vielä auki, mutta nyt varmaan kaikki toimii! Vanhassa kaupungissa on myös joku akvaario/merimuseo!
- mxkxmxmxx
Moi!
Kiitos vastauksista paljon:)
Tv. Alkuperäinen kirjoittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492268- 261933
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271475Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161354- 1201336
- 181045
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107884Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846