Pakolaisia lisää

PAKOLAISIA LISÄÄÄ...

-pakolaiset ovat aivan ihania ihmisiä
-lisää ja lisää
-hoidamme kaikki maailman ongelmat OTTAMALLA PAKOLAISIA LISÄÄ LISÄÄ LISÄÄ...

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LISÄÄ LISÄÄ LISÄÄ

      Siis nimittäin nythän on ehdottomasti otettava pakolaisia lisää lisää lisää. VAIN TÄLLÄTAVOIN saamme talouden kondikseen.

    • ei hän niitä

      Kymmeniä miljoonia. Räsänen pelasta tänne eläteiksi!

      Ainakin pääkaupunkiseudulla niitä maleksii kadut/kauppakeskukset jo täynnä..

    • siksikin Perussuomi

      Stubbin hallitus panee yrittäjän siivoamaan kerjäläisten pashaa vessoista
      mutta Stubb ei suostu itse siivoamaan

      Laakson omistaman kahvilan tontti on valtion, ja sillä on valtion omistamat ilmaiset, ympäri vuorokauden auki olevat vessa- ja suihkutilat. Nyt ne ovat kuitenkin lähinnä bulgarialais- ja romanikerjäläisten käytössä. - He pesevät siellä 10-60 hengen vaatteet päivässä ja itsensä vielä lisäksi. Siitä voi laskea.
      Kahvilan työntekijöillä menee joka päivä vähintään tunti vessojen siivoamiseen.

      http://mediaseuranta.blogspot.fi/2014/07/iltalehti-kahvilayrittaja-kamppailee.html
      Kati Laakso on kamppaillut vuosikausia kerjäläisongelmaa vastaan, ensin kahvilan työntekijänä ja nyt yrittäjänä.
      - Tänä kesänä heitä on kolminkertaisesti aiempiin vuosiin nähden, joskus jopa 60 kerrallaan. Vessat lainehtivat pyykkisessioiden jälkeen eteiseen saakka ja vessapaperit, vesi- ja jätemaksu jäävät minun maksettavakseni, hän huokaa.
      Laakso ei osaa tuoreena yrittäjänä arvioida, kuinka ison osan vesilaskusta voi laittaa kerjäläisten piikkiin, mutta pienestä summasta tuskin puhutaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe